Skocz do zawartości

Aktualności

Artykuły

Angielska Klawiatura + Polskie Znaki

Rozpoczęty przez carlisle, lip 25 2006 23:10

3 odpowiedzi w tym temacie

#1

carlisle
  • carlisle
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 76 postów

witam nabylem HP Pavilion w UK. Ten akurat lapek bedzie na prezent.
Ma juz XP po polsku. Prolem polega na zmianie klawiszy

roznice (pol ang)

~ - ¬
@ - "
# - £

i pewnie jeszcze cos

postanowilem zrobic nastepujacy patent

Ustawienia jezyka -> Polski -> klawiatura angielska
ustawienia waluty itp polski

chcialbym teraz jakos dodac ogonki pod prawego alta, ale nie interesuje mnie wstawianie symboli pod wordem tylko ogolnie pisanie polskimi znakami (zeby pod gg nie bylo niespodzianek)

ewentualnie mozna klawiature ustawic na polski i pamietac o tych znakach. Jak ktos pisze bezwzrokowo to i tak rybka, ale to niestety nie w tym przypadku

czy ktos ma jakies sugestie?
moze maSTHa212 - pamietam ze kupiels asusa w uk

w druga strone problemow nie ma - tzn polski laptop z angielskim windowsem - ustawia sie klawiature amerykanska i po klopocie
  • 0

#2

maSTHa212
  • Płeć:Mężczyzna
  • Skąd:Semper invicta

Ja "niestety" pisze bezwzrokowo takze nawet nie zwracam uwagi ze te 3 klawisze sa inne, kompletnie mi to nie przeszkadza. Obawiam sie ze taki manewr jak planujesz bedzie ciezki do zrobienia, po to sa klawiaturki w Windowsie zeby wlasnie nie trzeba bylo sie babrac z takimi rzeczami. Ale moze jest jakis sposob, ja sie nim po prostu nigdy nie interesowalem.
  • 0

Inspiron 15R [ i7 | 8GB | 250GB SSD | HD8730M ]
X360 @ 50PV350 + SoundWare XS
G3  | PSV Slim | Paperwhite
Image S4A | Solemate Max
One J2 | ROAM 2


#3

DaRo
  • DaRo
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 863 postów
  • Skąd:Dublin

Czytam posta kilka razy i nie wiem co kombinujesz, ja kupowalem lapka w ireland i jedyna roznica to poprzestawiane knefle o ktorych wspomniales. Jak pisze to wiem ze pod szift+2 mam malpe a nie funta z polskim windowsem. Zaden prob.
  • 0
:: HP Compaq 6930p T9400 2.53 GHz:: HP Compaq 6910p T7200 2 GHz-=Laptopowy Ranking SuperPi 8mb=- :: 05' .:. 4451"Każda zasiłka będzie dobra jeśli dopasujesz do niej konfig" - Benito:: UPC - 25mbit/2.5mbit

#4

carlisle
  • carlisle
  • Uczestnik
  • Stały użytkownik
  • 76 postów

powiem tak

laptop jest dla mojej mamy, a to uparta kobieta

dla niej robi roznice jak sie otwiera plik worda podwojnym kliknieciem zamias start->programy->word->plik->otworz

z niezrozumialego mi wzgledu stosuje rozwiazanie B


wiem ze bedzie sie gubila w tych znakach jak bedzie mi maila wysylac. staralem sie zrobic wszystko prosto ale cudotworca nie jestem

tak mysle czy nie idzie edytowac jakos pliku klawiatury

kiedys byly keybrd.sys i pewnie dalo sie to modyfikowac

wiem ze to taka [ciach!]la w zasadzie. ja przez 6 lat mialem toshibe z ang klawierka i wiedzialem gdzie jest @
  • 0



Dodaj odpowiedź