Skocz do zawartości
neomagnet

Asus i jego gwarancja

Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

Mój Asus X56TA najwidoczniej stwierdził że na tym świecie przebywał za długo i udał się na drugą stronę. Mam niestety pewien problem z naprawą gwarancyjną. Pisałem do x-komu gdzie został kupiony, od nich akurat już po kilku chwilach otrzymałem jasne info co i jak. Miałem zgłosić się bezpośrednio do producenta zeby było szybciej i taniej. No ale producent po raz kolejny pokazał że ma w d*pie klienta. Telefonów nie odbierają, formularza wysłać nie mogę bo mi wyskakuje błąd że wprowadzam zły numer seryjny! Jedyna informacja jaką udało mi się znaleźć przez ostatnią godzinę to to że trzeba zarejestrować kartę gwarancyjną i w związku z tym mam pytanie w jaki sposób się to robi bo takiej informacji już nie znalazłem. Jeżeli ktoś kiedyś rejestrował kartę gwarancyjną w tej poronionej firmie to proszę o info jak to się odbywa.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ASUS porobiony nie jest jak by ci to powiedzieć jest bardziej skomplikowany

Po 1 numer seryjny masz na kartę gwarancyjnej znajduje się on jak masz okładkę i pisze ci asus coś tam otwierasz i na tej samej kartce masz naklejkę numer seryjny zaczyna się od S/N:35463 nie powiem ci ile liczb ma

 

Tutaj linki poczytaj zrozumiesz

ASUS Polska Wsparcie Techniczne

ASUSTeK Computer Inc.-Support- tutaj rejestrowałem laptopa (sygna) teraz muszę płytę główną :E już 4 miesiące brykam bez rejestracji

 

EDIT:

 

Widzisz kolego ja właśnie skończyłem rejestrację mojej płyty głównej, więc to nie jest jakiś wyczyn... i asus jest normalny

 

PS: Przy DELL'u też tak jest bo rejestrowałem

Edytowane przez exon

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyUser

Dalej mam problem, nie mogę zarejestrować produktu. Dalej się pluje że numer seryjny nieprawidłowy. Spróbuję się tam dodzwonić....

 

Próbuj dzwonic bo cos jest nie tak. SN na obudowie to jedyne miejsce gdzie numer ten na 100% jest zgodny z urządzeniem i ich system powinien go przyjąć. Chyba że jest tak jak pisze jonathan.

 

Do zgłoszenia reklamacji nie potrzeba rejestrowac produktu ani nawet posiadac karty gwarancyjnej. Wystarczy dowód zakupu i poprawnie wypełniony formularz zgłoszenia na stronie lub zgłoszenie telefoniczne. W Twoim przypadku pozostaje chyba tylko to drugie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Numer seryjny oczywiście oczywiście z naklejki na lapku przepisywałem.

 

@ZlyUser

Zaskoczę Cię, rejestrować jednak trzeba. Udało mi się zarejestrować produkt poprzez witrynę globalną (polska to widocznie jakas ściema) i wtedy formularz przeszedł bez problemu. Czekam na kuriera.

 

A tak swoją drogą to mam nadzieję że go nie naprawią i zaproponują mi innego, bo z tym dziadem to same problemy jak dotąd.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość ZlyUser

Widocznie musiałes rejestrowac w globalnej bo nie mieli tego numeru w polskiej bazie.

Normalnie rejestrowac nie trzeba. Z nierejestrowanym palmtopem nie miałem zadnych problemów ze zgłoszeniem reklamacji na 2 tygodnie przed koncem gwarancji.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...