Skocz do zawartości
ridzios

i7 4790k-Zbyt wysokie temperatury

Rekomendowane odpowiedzi

Rypsior napisał przecież wyżej.

 

 



Mój egzemplarz i7-4790K zachowywał się bardzo nieładnie :)

Screeny masz na 1 stronie.

Pocił się na domyślnych ustawieniach + XMP. Nawet nie wrzucałem mu OC bo chciałem mieć jakieś odniesienie na bazowych ustawieniach. 

 

CPU był na tyle bezczelny że chłodzenie chodziło jak "odkurzacz" 2000 RPM a tempy waliły po 100 st. C. Gdyby nie throttling to pewnie poszybowałyby jeszcze bardziej do góry.

Aby pokazać ogólne możliwości odprowadzania ciepła tego chłodzenia na tle innych konstrukcji (aha 2600 RPM a 1600 RPM to 3 st. C różnica) 

 

Nie musiałem długo się zastanawiać że coś było nie tak. 

 

 

Na wstępie wspominałem że CEP jest zwalony, nie nadaje się do pracy. Sprawdzany na różnych chłodzeniach. Temperatura to niebotyczne 100 st. C dla domyślnego ustawienia. 

 

Pisałem w nocy i prawdopodobnie gdyby była to normalna pora ubrałbym to w lepsze zdania.

 

Troszkę jestem wściekły że wpakowałem się na minę.

Nowa stacja leży od miesiąca nie używana (przynajmniej powoli zacząłem ją składać). Niedługo wyjdą nowe zabawki a te zaczną tanieć co przełożyłoby się z zaoszczędzeniem kilku zł albo zakupem np GTX 870. 

Nie zdałem sobie sprawy że Intel posunie się do takiej zagrywki że testowe modele puści na porządnie zrobione, na niezłym glucie a konsumenci dostaną "odpady".

 

Widać glut dostałeś naprawdę słaby, albo źle nałożony.U mnie na Phanteksie w stresie nie przekroczył NIGDY 800rpm i mam ciszę :).Godzina w BF'a i 72 stopnie, różnica między najcieplejszym i najchłodniejszym rdzeniem to 3 stopnie.Jeżeli chodzi o GPU to zastanawiam się osobiście nad ASUS R9 290 (wersja OC) albo GTX880 :)

Edytowane przez matidop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A odpoweisz co napisłaeś w reklamacji ?

 

Na wstępie wspominałem że CEP jest zwalony, nie nadaje się do pracy. Sprawdzany na różnych chłodzeniach. Temperatura to niebotyczne 100 st. C dla domyślnego ustawienia. 

 

Do tego załączyłem obrazek - te dwa screeny z pierwszej zakładki złączone razem.

W nazwie pliki użyłem polskiej litery przez co (prawdopodobnie) ich system nie potrafi odczytać pliku (poprawnie podać ścieżkę do pliku). Np ja nie mogę gdy klikam w załącznik mam 404 Not Found

 
 
 
@matidop, też tak sądzę.
Zobaczymy jak zachowa się sklep i serwis Intela. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tydzień czasu minął a sklep nawet nie zaktualizowało statusu reklamacji - Towar przyjęty.

 

Skrobnąłem, aby dowiedzieć się co jest. Kolejnego dnia otrzymałem wiadomość - faza testów - a następnego zmienił się status na - Wysłany do serwisu.

 

Aktualny komentarz (2014-08-21 15:18:12) :

Witam serdecznie,
Informuję, że sprzęt został wysłany do serwisu producenta w celu diagnozy oraz naprawy lub wymiany. Gdy tylko otrzymam informacje odnośnie Państwa towaru od autoryzowanego serwisu, niezwłocznie je Państwu przekażę.

 

Jeśli tydzień czasu zajęło im wysłanie CPU do Intela to aż zacieram ręce że nie skorzystałem jeszcze z oceny sklepu i produktów.

 

Chyba że się mylę i to było niedopatrzenie oraz wyrobią się w ustawowych 14 dniach ogarnięciem co będzie dalej - kasa albo nowy CEP.

Co mi i im życzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przyglądam się tematowi bo mam powiedzmy podobny problem ale z procesorem 4690K

Generalnie procek na wartościach domyślnych w prime 95 tym nowym 28.5 wersja grzeje się strasznie nawet na lepszym chłodzeniu. 95 stopni to nie problem.na starym prime wiadomo jest lepiej ok 72stopnie Z tym że u mnie dziwnie też skaczą same tem. bo kiedy przez większość czasu jest pod obciążeniem 65 stopni to co kilka sekund temperatura skacze na 90 i spada.Nie bardzo wiem o co w tym chodzi.

Płyta gigabyte gaming 7, zasilacz be quiet Stright power 580W chłodzenie Prolimatech megahalem z 120mm noisblockerem. ustawionym na 1300 obrotów.
Podkręcałem też na 4,5 napięcie 1,2v działa ale już na nowym prime95 się gotuje na starym trzyma powiedzmy 68-75 stopni.
Nie wiem czy coś takiego można reklamować i skąd te duże wahania temperatury przy stałym napięciu na rdzeń.
Czy to czujnik na płycie czy procesor czy co?????

Osobiście nie widzę problemów z montażem sam składałem i nawet kilku krotnie zmieniałem pasty. Obecnie gelid.
Kupiłem K by móc kręcić chłodzenie porządne obudowa czy otwarta czy nie nie ma znaczenia nawet obecne tem. czyli ok 22 stopni w pokoju też nie wygląda to ciekawie.
Nie wiem jak u nas wygląda proces reklamacji procek niby działa ale jak będę chciał coś renderować albo kto wie wyjdzie jakaś nowa gra to mam się zastanawiać kiedy procek się stopi???
Czekam na info jak wasze reklamacje.
hej.

Edytowane przez Sokrim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem jest ok.Zaktualizuj BIOS, chociaż i to nie pomoże :) U mnie temperatury też potrafią skakać np. z 35 na 48 tak o :P Spróbuj renderowania, u mnie nie przekracza 60/65 stopni podczas renderowania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam. Przyglądam się tematowi bo mam powiedzmy podobny problem ale z procesorem 4690K

Generalnie procek na wartościach domyślnych w prime 95 tym nowym 28.5 wersja grzeje się strasznie nawet na lepszym chłodzeniu. 95 stopni to nie problem.na starym prime wiadomo jest lepiej ok 72stopnie Z tym że u mnie dziwnie też skaczą same tem. bo kiedy przez większość czasu jest pod obciążeniem 65 stopni to co kilka sekund temperatura skacze na 90 i spada.Nie bardzo wiem o co w tym chodzi.

Płyta gigabyte gaming 7, zasilacz be quiet Stright power 580W chłodzenie Prolimatech megahalem z 120mm noisblockerem. ustawionym na 1300 obrotów.

Podkręcałem też na 4,5 napięcie 1,2v działa ale już na nowym prime95 się gotuje na starym trzyma powiedzmy 68-75 stopni.

Nie wiem czy coś takiego można reklamować i skąd te duże wahania temperatury przy stałym napięciu na rdzeń.

Czy to czujnik na płycie czy procesor czy co?????

Osobiście nie widzę problemów z montażem sam składałem i nawet kilku krotnie zmieniałem pasty. Obecnie gelid.

Kupiłem K by móc kręcić chłodzenie porządne obudowa czy otwarta czy nie nie ma znaczenia nawet obecne tem. czyli ok 22 stopni w pokoju też nie wygląda to ciekawie.

Nie wiem jak u nas wygląda proces reklamacji procek niby działa ale jak będę chciał coś renderować albo kto wie wyjdzie jakaś nowa gra to mam się zastanawiać kiedy procek się stopi???

Czekam na info jak wasze reklamacje.

hej.

Mistrzu,

Trafiła ci się strasznie felerna sztuka procesora... ja również mam płytę ''msi gaming 7 '' i to nie w niej jest problem , lecz w procesorze którym musisz jak najszybciej reklamować.. ponieważ intel chce cię w......ć .. ja swojego 4790k oddałem na RMA ponieważ w prime 95 tym najnowszym mam 91 s. C a to jest nie dorzeczne na zajebistym chłodzeniu ...

 

 

Dla porównania, mój klient zażyczył sobie i7 3770k, po złożeniu wszystkiego, zrobiłem testy tego procka na chłodzeniu arctic cooling freezer extreeme ustawienia i takty na auto , to w prime 95 po 20 minutach teperatura nie przekraczała 62 s. C, za co mój 4790k juz by się gotował... !  Jest różnica no nie . haswelll is Fail on (konsument) ..

 

 

 

Pozdro

Edytowane przez Rypsior

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mistrzu,

Trafiła ci się strasznie felerna sztuka procesora... ja również mam płytę ''msi gaming 7 '' i to nie w niej jest problem , lecz w procesorze którym musisz jak najszybciej reklamować.. ponieważ intel chce cię w......ć .. ja swojego 4790k oddałem na RMA ponieważ w prime 95 tym najnowszym mam 91 s. C a to jest nie dorzeczne na zajebistym chłodzeniu ...

 

 

Dla porównania, mój klient zażyczył sobie i7 3770k, po złożeniu wszystkiego, zrobiłem testy tego procka na chłodzeniu arctic cooling freezer extreeme ustawienia i takty na auto , to w prime 95 po 20 minutach teperatura nie przekraczała 62 s. C, za co mój 4790k juz by się gotował... !  Jest różnica no nie . haswelll is Fail on (konsument) ..

 

 

 

Pozdro

Witam co do płyty napisałem że mam gigabyte gaming7. Co do procesora to się zastanawiam wysłać mogę ale pytanie co dostane w zamian bo to loteria.

 

A te 90 stopni to masz na podkręconym czy na standardzie???

Przeglądałem fora i wygląda że główny problem to glut pod IHS za miast minimum średnio dobra pasta i odpowiednie jej nałożenie. Nie wiele zmienili od wersji 4670k.

Czekam na ifo mam nadziej że otrzymasz już dużo lepszy egzemplaż.

JA gdyby nie gwarancja to nie zastanawiałbym się i przesmarował nową pastą procka pod IHS.

Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nic nie zmieniono dla konsumentów. Wszystkie zmiany poleciały dla procesorów testowych - tych marketingowych, mających na celu przyciągnąć klientów. My jako zwykłe szaraki dostaliśmy zalegającego gluta z Haswella.

Muszą to opchnąć więc kombinują. Ci co mają poniżej 90 dostali mix - trochę starego gluta, trochę nowego. My, ze swoimi 95 czy 100 st. C dostaliśmy starego.

 

REKLAMOWAĆ, NIE CZEKAĆ!

 

A jak będzie kolejny felerny to znowu reklamować - problemem jest kwestia braku stacji, ale jeśli masz lapka, albo drugi komputer to przeżyjesz. W ostateczności pożyczysz od kolegi.

 

Pamiętaj tylko że we wniosku napisać dokładnie (ja tego nie zrobiłem zapomniałem, byłem ostro podminowany a do tego było już grubo po północy) czy chcesz nowy CPU czy kasę. Gdyż może się zdarzyć tak że nie zrealizują reklamacji w ciągu ustawowych 14 dni i odgórnie należy ci się twoje roszczenie.

 

 

/W środę napiszę do Morele. Jak wygląda kwestia mojej farelki. Gdyż termin o północy mija.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A oni dalej i tamci mają 14 dni a tamci jeszcze dalej i kolejni mają 14 dni!

Kto ci naopowiadał takie bajki?

 

Ten co ci sprzedał podzespół - od niego egzekwujesz swoje, o ile producent wyraźnie nie zaznaczył że towar wysłać należy bezpośrednio do niego.

Po 14 dniach powinni określić się co z reklamacją.

 

Gdyby była to np. płyta główna gdzie można wymienić jakąś część wtedy faktycznie gwarancja mogłaby się przedłużyć pod pretekstem - naprawy i "ściągnięcia" części.

W tym przypadku po 14 dniach (kalendarzowych - żadnych roboczych) powinni powiedzieć - masz nowy CPU, CPU jest "sprawne" a ty źle trzymasz myszkę, no dobra oddamy ci kasę.

 

 

Swego czasu padł mi "stopkowy" WD My Book Studio II - nie dość że wysłałem bezpośrednio do serwisu WD to otrzymałem wzmiankę przed 14 dniami że leci nowy i to z większymi dyskami.

 

Zobaczymy jak będzie tutaj. Nie chcę przekreślać Morele.

 

 

//edit

Jutro jak tylko ogarnę pierwsza falę w pracy napisze do nich. Dam wam znać co i jak.

Edytowane przez Marucins

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Roboty masa nawet nie miałem jak napisać podczas pracy więc skrobnąłem po kilka zdań odnośnie CPU.

 

Data: 2014-08-28 15:39:46

 

Dzień dobry

Czy już wiadomo jak wygląda kwestia reklamowanego procesora?

Cały czas pytam o reklamację RMA XXXXX.
Procesor, który na starcie się przegrzewał na domyślnych ustawieniach w UEFI.

Mija 14 dni i chciałbym wiedzieć w tej kwestii na czym "stoję".

Z poważaniem,
M...

 

 

Otrzymałem odpowiedź
 

Data: 2014-08-29 11:50:50

 

Witam,

Zazwyczaj reklamacje w serwisie producenta są rozpatrywane w terminie od 2-4 tygodni.
Jest wiele czynników wpływających na długość realizacji zgłoszeń serwisowych. Największy wpływ na to ma ilość zgłoszeń, które trafiają do producenta w danym okresie. Niestety nie dysponujemy bieżącymi danymi na ten temat, wobec czego nie mamy możliwości podawania klientom dokładnych terminów realizacji zgłoszenia.
Kolejnym czynnikiem jest złożoność usterki - im usterka jest trudniejsza do zlokalizowania i naprawy, tym bardziej wydłuża czas realizacji zgłoszenia.
Pomimo braku odgórnych ograniczeń czasowych dotyczących standardowych zgłoszeń reklamacyjnych, staramy się aby wszystkie zgłoszenia kierowane do nas były jednak rozpatrywane i zakańczane do 30 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do naszego Działu Obsługi Reklamacji.

Pozdrawiam!

 

 

Rozumiem że to jakaś kpina.

I traktowanie klienta równoznaczne z kosztami jakie musiał wyłożyć na towar - akurat Morele ma dosyć niskie ceny więc na obsłudze klientów rozumiem oszczędzają najbardziej.

A chciałem tylko jedną paczkę, jednego kuriera, aby nie dostosowywać się do kilku przesyłek.

 

Data: 2014-08-29 16:16:44

 

Dzień dobry

Sądziłem iż po 14 dniach zgodnie z naszym prawem uzyskam odpowiedź czy dostanę nowy procesor czy zwrot gotówki - innej opcji akurat w tym wypadku nie widzę (kasy nie chce wolę działający normalnie procesor).

Był to mój pierwszy zakup w sklepie Morele. Więc jeśli dostaję na starcie "minę" - oczywiście Państwo zrozumiecie, ale nie jest mi do śmiechu!

To nie płyta główna, gdzie procedura testowa może trwać kila dni.
Procesor na starcie był felerny.
Mój błąd że nie zwróciłem go od razu (w ciągu 3 dni). Ale tak jak pisałem w formularzu reklamacyjnym czekałem na lepsze chłodzenie niż te boxowe w dodatku mieliśmy wakacje.


Sam mógłbym wysłać procesor do producenta. Bez zbędnych "poręczycieli". Rozumie
że taka kwestia u Intela nie jest możliwa.

Najzabawniejsze w tej reklamacji jest to że tydzień po odebraniu procesora napisałem do Państwa z pytaniem, jak wygląda status reklamacji? Gdyż cały czas miałem na stronie "towar odebrany". Dopiero po moim pytaniu ktoś łaskawie zmienił na "wysłany do serwisu", a może gdyby nie te pytanie towar dalej czekałby na wysłanie...?
Absurd.
To tak traktuje się nowych klientów?


Niezmiernie dziękuję za odpowiedź. I bardzo proszę o zamieszczenie tej formułki...
"Staramy się aby wszystkie zgłoszenia kierowane do nas były jednak rozpatrywane i zakańczane do 30 dni roboczych od daty dostarczenia sprzętu do naszego Działu Obsługi Reklamacji."
...w regulaminie zwrotów/reklamacji.
Gdybym na starcie ją przeczytał. Zapewne podchodziłbym do całego procesu spokojnie a moje słowo pisane nie byłoby aż tak przepełnione negatywnymi emocjami.


Z poważaniem,
M....
 
 
Zacisnąłem zęby....
Czekam na realizacje reklamacji... grzecznie... na razie.
 
 
 
TAKA MAŁA PRZESTROGA PRZED TYMI "Nr. 1" SKLEPAMI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rypsior, Sokrim oraz pozostali ludzie, którzy trafili na feler odsyłam do artykułu: http://www.komputerswiat.pl/artykuly/interwencje/2014/07/interwencje-walka-z-morelenet.aspx poczytajcie Panowie jak to ludzie muszą poniżać się aby dostać swoje zapewnione przez ustawę.

 

Jeśli będziecie reklamować towar pamiętajcie o tym że mogą pokazać wam środkowy palec jak będziecie za bardzo im bruździć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie. To nie jest jakiś wyjątek to nie chodzi o to że ten sklep to jest zły a inny dobry. Komputery składam juz od 15 lat i prawie zawsze jeśli reklamowalem jakiś towar powiedzmy troche drozszy od zwykłego wiatraka za 40 zł do obudowy to sprawy się przeciągają. Nie ważne czy to komputronik, proline, morele, agito. Zawsze to trwa i często zwodzą klienta. Szybki serwis miałem tylko gdy kupowałem w zaprzyjaźnionym sklepie który prowadził mój kolega. Niestety mały sklep nie jest w stanie zawsze konkurować ceną z dużym. Dla tego często kupowałem w wyżej wymienionych firmach. Kiedy ktoś chwali jakiś sklep to zazwyczaj nie zdążył jeszcze nic w nim wartościowego reklamować. Takie są realia. Pomijam fakty kiedy towar ewidentnie jest wadliwy a sklep wiedząc o tym wymienia szybko towar. W innym razie nikt nie chce tracić kasy i odsyła towar do producenta albo dystrybucji. A to rzadko kiedy trwa krócej niz 14 dni. Powtórze są wyjątki ale nieliczne. Mnie niedawno taki spotkał ale chodziło właśnie o niedrogi wentylator który producent wymienił mi na podstawie zdjęcia. Są inne wyjątki ale na wiele rzeczy które reklamowałem tylko garstka spraw była załatwiona w termine. Miałem do czynieni zarówno z małymi jak i największymi sklepami. Wniosek taki mam jak masz czas zdrowie i pieniądze można się sądzić. Jak wolisz zdrowie i spokój czekasz cierpliwie. Przepisy i prawo to jedno a codzienność to weryfikuje.

Edytowane przez Sokrim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

90'C to nie jest tragedia. Ludzie te procki się tak grzeją. W testach na naszym portalu temperatury sięgały 85-87'C.  Póki nie będą lutować czapki to tak będzie. Nie twierdzę że te procki są ok. Ale niesprawne też nie są. Po prostu albo dali zła pastę, albo coś źle zmontowali. Ale sam procesor jest sprawny. Chyba że jest niestabilny. Co jak co, ale od ponad 20 lat mam styczność z komputerami i od conajmniej 18 sam składam je od podstaw. Procowałem w firmie komputerowej (ADAX) przy składaniu komputerów i nie pamiętam by jakiś procek od Intela wrócił niesprawny. Oczywiście może na mojej zmianie. Może moje zestawy nie wracały. Może moje procki w moich (własnych, a miałem ich kilka) komputerach były sprawne . Ale taka prawda że procki najrzadziej się psują w komputerach. Oczywiście życzę Wam powodzenia, ale nie zdziwcie się jak wrócą wam nowe procki, które nie będą dużo chłodniejsze. Ktoś napisał 75'C przy 4.5 ghz na powietrzu ? Zapomnij...

Edytowane przez Devil

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sporo zależy od docisku, moje poprzednie chłodzenie Thermaltake miało tylko takie sprężynki i nie było za dużego docisku chłodzenia. Na standardowych taktowaniach spokojnie było 90' nawet po skalpowaniu. Teraz na ereboss'ie nie przekraczam 80' po lekkim oc

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli CPU na default zegarach nie będzie przegrzewałsię to powiem że dostałem zwykły. Jeśli będę mógł go podkręcić jak pozwala producent przynajmniej do tego niepisanego minimum sklepowego i tym razem powiem że dostałem zwykły CPU. Ja taki właśnie chcę.

 

Chcę to za co płacę.

 

Nie potrzebuję throttling i 100 st. C.

Z drugiej strony czuje się oszukany skoro już na starcie mam deską z napisem kolejny marketingowy frajer w twarz, a gdzie tu mówić o benefitach wersji "K"?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Sądzę , że to właśnie sedno sprawy. Przecież po co każdy z nas kupuje procka z literką K. Wiadomo fajnie mieć ten komfort że gdy jest nam potrzebna dodatkowa moc podkręcamy specjalnie do tego przeznaczony procesor. Wiadomo że nikt rozsądny nie robi tego na boxowym coolerze więc moim zdaniem jeśli procesor nie daje takiej możliwości i do tego osiąga prawie graniczne wartości temp. na stokowym taktowaniu to jednak nie jest to prawidłowe zachowanie procesora. Do tego loteria przy kupnie czy trafimy lepszy czy gorszy egzemplarz. Czy to będzie 4690k czy 4790K oba procesory nie należą do najtańszych. Życzę wszystkim powodzenia w walce z serwisem mam nadzieje że prędzej czy później ale wszystko rozwiąże się pomyślnie. Pozdrawiam.
P.S. Gdzie te czasy kiedy kupując sprzęt firmowy i do tego z droższej półki mieliśmy prawie zawsze spokój duch na kilka lat. Czy jeszcze kiedyś to wróci???
Pytanie pewnie retoryczne.:(((

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oni lutują , ale nas na kase i za to dają ''BUBEL'' ;-(

 

Mój procesor dziś zostanie doręczony do serwisu, czekam na odpowiedz i odsyłkę nowego , ewentualnie zwrot kasy (tylko teraz co kupić na podstawkę 1150 ;-? skoro seria 4770k była jeszcze gorsza, poprawcie mnie jeśli się mylę ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przebolejesz temperatury, bo poza specjalistycznymi programami nie będzie problemu albo idziesz w 2011-3. Niestety nie ma innej opcji. Proce same w sobie są świetne ( mówię o HSW, DC ), ale glut psuje część wizerunku. Jeszcze inna opcja to skalpowanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga uwaga... Panowie SUKCES!

 

Witam,
Uprzejmie informuję, że reklamowany towar został dzisiaj odesłany.
Nr listu przewozowego: xxxxxxxxxxxxx
(przewoźnik Siódemka)
Forma realizacji: Wymiana
Pozdrawiam
K......
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Morele.net

 

Połowiczny albo i nie - pozostaje pytanie czy nowy CPU będzie identyczny, trochę lepszy czy normalny?

 

 

Morele, jeszcze was nie przekreśliłem.

Ale krwi popsuliście oj popsuliście.

  • Upvote 1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uwaga uwaga... Panowie SUKCES!

 

 

Połowiczny albo i nie - pozostaje pytanie czy nowy CPU będzie identyczny, trochę lepszy czy normalny?

 

 

Morele, jeszcze was nie przekreśliłem.

Ale krwi popsuliście oj popsuliście.

To super stary, ciesze się, i życzę oby ten który dostaniesz, był dużo chłodniejszy.

 

Oczywiście, czekam na pozytywny komentarz z testów :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Propo procesora który u mnie też nie do końca sie sprawuje to wlasnie kilka dni temu zamowilem w morele gpu gtx 660 msi. No i nie zgadniecie przyjechał dziś otwieram paczke a karta ewidentnie albo mocno używana albo poserwisowa. Dużo kupuje przez net czasem coś popsutego mi sie trafiło ale kupując w morele nówke sztuke nie śmiganą nie sądzilem ze dostane używke. Dzwonie do nich mówią odesłać, wymienią. No ale cała procedura ma trwać co najmniej tydzień. Zwrot jest także możliwy ale mają prawie trzy tygodnie na zwrot kasy. Więc sami widzicie. Tak czy siak człowiek w ucho dostaje. Konsultant nawet nie był zaskoczony taką sytuacją na takie ewentualnosci w morele jest szybki zwrot z wymiana niby trzy dniowy w rzeczywistosci trwa ponad tydzień ale co to ich obchodzi. Jak tu ufać takim sklepom.

Obecnie zgłosilem wymiane mam czekać na emeil co i jak i procedura później wyślą ponoć kuriera. Nastepnie pięć dni na zamówienie nowego towaru i kolejne 1-3 na wysłanie do mnie. Odezwe się za 2 tgodnie to powiem jak sprawy stoją. Sorki za litedówki z tel. pisze.

Edytowane przez Sokrim

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Panowie sukces , aż się dziwie że tak szybko , dostałem info :

Witam serdecznie,
uprzejmie informuję, że zgłaszana usterka została potwierdzona w związku z czym towar zostanie wymieniony na nowy.
Nr zamówienia: 1xxxxx
Przesyłka dotrze do Państwa w ciągu 2-3 dni roboczych.
Pozdrawiam
K.......
Specjalista ds. obsługi Reklamacji
Morele.net

 

 

Wydaje mi się że wogóle pewnie nie sprawdzali procka ....

Oby tylko był lepszy  ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

SUPER.

Ciesze się razem z tobą kolego.

 

 

 

Sytuacja na froncie wygląda kiepsko.

Jedyne wyjście na sensowne tempy to skalp.

Nie wiem czy jest lepiej - prawie miesiąc nie widziałem tamtego CPU.

 

Jestem skłonny wysłać redakcji na kilka dni CPU na testy - aby to zweryfikować.

 

 

Jak to wygląda:

 

AIDA64

 

1212.png

 

 

LinX

 

2323.png

 

 

OCCT

 

3434.png

 

 

Crysis 3

 

Crysis.png

 

 

 

Zachowanie się temperatur w teście AIDA64 (video na tinypic.com) -> Video

 

Zachowanie się temperatur w teście OCCT (video na tinypic.com) -> Video

Edytowane przez Marucins

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

zaodrze244, jesteś w temacie skalpowania?

 

Znasz się na tym, zrobiłeś to ze swoim?

 

 

 

CEPa przesmarowałem pastą dodawaną do zestawu Enermax Liqmax 120 - i coś czuje że to może również odbijać się na tempach.

Ktoś coś może na ten temat powiedzieć?

Edytowane przez Marucins

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

hehe

Tak z tym grzaniem masz rację.

 

 

Troszkę boje się zdejmować czapę - nie dlatego że coś pójdzie nie tak przy zdejmowaniu ale przy ponownym nakładaniu.

Różnica wysokości między czystym rdzeniem a IHS, (w oryginale jest silikon między PCB a IHS).

 

Z tego co widziałem to ludzie najczęściej nakładają czapę bez silikonu a co za tym idzie znika przestrzeń silikonowa i mamy różnicę wysokości. Przez co mocując boje się że skruszę rdzeń przez zbyt mocny docisk. Kluczem dynamometrycznym nikt tego nie przykręca.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...