xavier84 Opublikowano 27 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Lipca 2004 (edytowane) Mam dylemat niedlugo wakacje no i zamierzam kupic aparacik za ok 900 zl prosze o rade gdzyz jestem laikiem w tej dziedzinie thx!!! Edytowane 8 Lipca 2006 przez MaciekCi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMD Rulezz Opublikowano 28 Lipca 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Lipca 2004 canon 160 chyba nejlepszy, dużo opcji manualnych, świetna optyka, renoma firmy. omijaj HP, są bardzo awaryjne, pomyśl jeszcze nad olympusami. canon a60 2mpix 3x optyczny, ok 950zł z kartą16MB. ja kupiłem używany (niedługo) niemiecki jenoptik, 3.3 MPix, 3xzoom optyczny 2x cyfrowy, tylko 2 baterie, iso 100, 200 i 400 :!: full manualnych ustawień, zawalicho optyka, ogólnie bardz odobry aparat za 392 zł z kartą 128MB w zestawie :!: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...