Skocz do zawartości

Ranking

Popularna zawartość

Treść z najwyższą reputacją w 04/15/23 uwzględniając wszystkie działy

  1. Dobra, ku potomności. Posłałem na wymianę z tytułu rękojmi z dołączonymi dwiema kartkami A4 o tym gdzie i jak producent opisuje sprzęt oraz jego właściwości i ze screenshotami z zamulenia dysku. Najpierw przyznali rację że sprzęt walnięty i wysłali do serwisu, następnie przez 2 tygodnie nie odpowiadali na maile nawołujące do wymiany z tytułu rękojmi i moich praw zamiast naprawy, ale jak dostali pismo sygnowane logiem UOKIK'u (do pobrania na stronie UOKIK) z paragrafami to dostałem info o wymianie na nowy sprzęt i nowszy model. Finalnie mam dostać nowego Samsunga 870 QVO 2TB. Z uwagi na fakt iż reklamacja trwała ponad 14 dni a ja pierwszego maila otrzymałem 14 września to powołałem się na Art. 580 § 2 i to chyba przyspieszyło też sprawę.. Przypominam że przy reklamacji wybieramy podstawę czyli w tym przypadku niezgodność towaru z umową i jako formę dajemy wymianę na nowy lub zwrot środków na konto. Jeśli będą motać to niestety ustawa pozwala kupującemu wybrać formę rozwiązania sytuacji
    1 punkt
Ten Ranking jest ustawiony na Warszawa/GMT+02:00
×
×
  • Dodaj nową pozycję...