Skocz do zawartości

Jastrząb

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    57
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Jastrząb's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Jastrząb

    śledzenie kursora ASP

    ASP.NET jest odpowiedzialne za tworzenie strony po stronie serwera więc technologia ta nie będzie tutaj zbytnio pomocna. Aby uzyskać powyższy efekt należy napisać skrypty JS które będą uruchamiane podczas ruchu myszy oraz kliknięcia.
  2. Na 90% oba sposoby (w tym konkretny przypadku) po skompilowaniu będą wyglądały w ten sam sposób (mam na myśli wynikowy kod maszynowy) - a to z prostego względu, tablice w sposobie 1 będą zajmowały ciągły obszar pamięci (stos) - tak samo jak w sposobie 2. Napisałeś że to program w c++, a jedyne z czego skorzystałes to strumienie i deklaracja zmiennych w środku funkcji. Osobiści wole "garbate" nazwy funkcji i zmiennych (podkreślniki używam w innych przypadkach np. w nazwach stałych), czyli napisałbym np. void WprowadzMacierz(int**, int, int); i z tego co obserwuje to jest to bardziej popularna praktyka - ale każdy pisze tak jak lubi (no chyba że pracuje w zespole :) ) - chciałem pokazać tylko inny sposób nazewnictwa Macierze mają stały rozmiar, przez co ograniczasz użytkownika do macierzy maksymalnie 10 x 10, użyłbym alokacji dynamicznej (new [] i delete []) (kmac) && (wmac) - miałeś chyba na myśli (kmac > 0) && (wmac > 0) - (kmac) zwróci true dla każdej wartości różnej od 0 (dla ujemnych również) Parametr int macierz[][10] zamieniłbym na int** macierz macC jest niepotrzebnie zerowana Jeżeli nie zależy Ci na zwróconej wartości podczas inkrementacji/dekrementacji "++"/"--", a jedynie dbasz o zmiane wartości zmiennej to zalecałbym stosowanie symbolu przed nazwa zmiennej (++zmienna), będzie szybcie (tutaj nie będzie widać różnicy, ale przy dużych obiektach i wielu operacjach da się to odczuć) - ! pamiętaj że zwrócone wartości się różnią i nie wszędzie da się to zastosować Działanie na macierzach napisałbym w formie klasy - jest to dużo czytelniejsza i wygodniejsza(pod każdym względem) forma
  3. Może jest ambitny - to dobrze. Pozatym, jeżeli chciałby dostać się do aplikacji to pewnie użyłby debuggera bez chwalenia się tym publicznie. Ale chyba już wystarczy tego offtopa
  4. Jeżeli na tym polega "hakierstwo" to 80% programistów "hakierami" jest.... c (ddk nie wspiera c++) i asm'a x86 większość programistów zna, więc napisanie programu trybu jądra nie powinno stanowić większego problemu, a hook? - jeden call lub dwa skoki z przywróceniem paru instrukcji - "hakierstwo na światową skale"
  5. Zależy na jakim etapie chcesz to monitorować i czy chcesz/możesz dokonywać modyfikacji plików tej gry. Tak na szybko co mi przychodzi do głowy to: Loader - sprawdzenie hasha i upewnienie się że gra odpala się przez loader Filtrowanie modułów procesu Filtrowanie wątków procesu Podpięcie swojego procesu jako debugger - /edit/ jedynie jeżeli chcesz komuś utrudnić "rozpracowywanie gry" Hook na OpenProcess i/lub WriteProcessMemory Oczywiście nie ma możliwości 100% ochrony, pozostaje jedynie kwestia pewnego utrudnienia/zniechęcenia lub przeciwnie zachęcenia jeżei ktoś lubi się w to bawić. Aha zakładam że mówimy o środowisku windows.
  6. Jako 3 parametr w make_heap() użyj std::greater<typ_sortowany>()
  7. Jastrząb

    C# Tablice

    Nie jestem pewien czy dobrze zrozumialem ale masz w bazie 2 kolumny (Imie, Nazwisko) a w programi masz je polaczone (1 kolumna - "Imie i Nazwisko") Jezeli tak to spokojnie mozesz wysylac zapytania do bazy SELECT count(*) FROM(SELECT RTRIM(Imie) + ' ' + RTRIM(Nazwisko) AS 'ImieNazwisko' FROM tabela)QWHERE Q.ImieNazwisko = 'Jan Kowalski'
  8. try {//tutaj uzyj new}catch (const std::bad_alloc& e) {printf("\nException: bad_alloc");}
  9. po pobraniu porcji danych sprawdzaj stan strumienia przy uzyciu cin.good() lub cin.fail() (sa tez inne metody, ale te sa tutaj na miejscu), pierwsza z nich zwraca true gdy wszystko jest ok, druga gdy ustawiony jest bit bad lub fail. Po obsluzeniu bledu uzyj cin.clear() w celu zresetowania bitów stanu //...cin >> zmienna;if (!cin.good()) {printf("\nBlad");cin.clear();}//...
  10. Jastrząb

    World In Conflict

    Polska scena lezy - ok 5 aktywnych klanow Scena swiatowa sie trzyma dobrze, spokojnie mozna zagrac klanowki 5v5 po 19, pozatym ostatnio wzroslo zainteresowania z powodu turnieju na esl'u Linki do listy druzyn bioracych w nich udzial zamieszczam ponizej http://www.esl.eu/eu/wic/wc/5on5/pro_signu...base/members/*/ http://www.esl.eu/eu/wic/wc/5on5/fun_signu...base/members/*/ Jezeli interesuje Cie gra tylko na publicu (nie polecam) to tez nie ma problemu z serwerami, problem za to jest z poziomem gry na nich Spolecznosc jest dobrze nastawiona - nie ma chamstwa znanego z publicow CoD4 i CoHa (widzialem pare demek z nieciakawymi komentarzami) - wyjatki oczywiscie sie zdarzaja Btw ilosc rozgrywanych meczy dziennie mozna sledzic na stronie http://wictracker.com/24/ - notowane sa tutaj tylko mecze rankingowe, ok drugie tyle rozgrywane jest jako nierankingowe mecze na serwerach prywatnych lub tzw match mode btw w przeciagu miesiaca wychodzi dodatek i bedzie mozliwosc kupna podstawki z dodatkiem w zestawie btw2 jezeli chcesz pograc duzo klanowek to z polskich klanow polecam klan g3686, wczesniej znany jako mushroomhead - obecnie graja tam gracze z mush i 2a
  11. Jastrząb

    World In Conflict

    Jedyne polskie forum WiCa ktore jeszcze istnieje to wic.gram.pl, ale chyba nikt tam nie zaglada Jezeli chodzi o jakas gre, to pisze sie na 4v4 i 5v5 :) - moj nick to Jastrzab lub obecnie czesciej uzywany °Hawk°
  12. Jastrząb

    World In Conflict

    Steam'a nie mam, w WiCa gram bardzo czesto - nick w grze mam taki sam jak tutaj ;)
  13. Jastrząb

    World In Conflict

    Mam mała prosbe o 2 klucze trial, chcialbym wciagnac pare osob na multi ale potrzebuje dla nich zachety :) Jezeli ktos takowe posiada to prosilbym o PM Dziekuje Btw Massive zostalo wykupione przez Ubisoft razem z prawami do World in Conflict wiec dodatek powinien wyjsc na poczatku przyszlego roku
  14. powinno byc chyba tak: random(prawy-lewy+1)+lewy;
  15. jezeli bedie tak ze: lewy = 5 prawy = 11 to (lewy+prawy)/2 <> random(lewy+prawy) poniewaz w pierwszym wypadku wynikeim bedzie 8 a w drugim jakas liczba od 0 do 15 wlacznie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...