Jump to content

koleks

Stały użytkownik
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About koleks

  • Rank
    Uczestnik
  1. Sprzedam piłkę Adidas Europass Euro2008 Cena - 45 zł ( do negocjacji) Oczywiście nówka, nie "mykana", w ładnej folii. Jak ktoś chce fotki pisać tutaj, na maila (koleks92@gmail.com) lub pm
  2. klik tylko transport byś musiał jakoś załatwić.
  3. Gigabyte GeForce FX5700 128mb. W 100% sprawna, możliwy odbiór osobisty na terenie Poznania. Allegro
  4. Poznań, Shell Pare dni temu było 98 za 4.12
  5. gdybym był nauczycielem to bym jeszcze obniżył...
  6. 3x32mb (66 i 2x 100 mhz) cel 300 mhz slot 1 cd-rom 8x dysk 2,1 gb canon s300 ? \( nie paietam nazwy :D drukarka :P ), nie dziala czarny kolor, rozkalibrowany Przyjme: - jakis orgranizer, obojetnie jaki - memki 128 mb\sdram hehe widze ze ostatnio wszyscy wszystko przyjmuja :P Przepraszam nie miało być oddawania tylko prosby. Nie doczytałem. Jeszcze raz sorki
  7. koleks

    Króliczek

    No i moj wyniczek :D
  8. koleks

    Stary Komputer

    Mam do sprzedania dosc stary komputer. Cel 300 A-trend 6130 ( nowa bateryjka CMOS ) 3x32mb Ram 2,1 Segate 8x cd-rom jakis fdd zasilka obudowa Karta graficzna S3 2mb 2xkarta sieciowa ( na 100 % jedna sprawna, druga nie sprawdzana) Jak ktos bierze wszytko dokladam myszke i klawke Niestety zasilacz ktory jest wlozony nie pasuje do tego przycisku na obudowie, wiec sam przycisk wystaje. Propozycje na PW Pozdrawiam
  9. racja marnujesz duzo siana na calego kompa ... a moze kupic jeszcze zasilke chyba ,ze to cos markowego. jak nie to lepiej wymienic
  10. A wiec tak szukam programow do : - Ustalenia godziny siedzenia przed kompem dzienne np. Wlanczam kompa prosi o wpisanie hasla jak nie wpisze to mozesz siedziec tylko wyznaczana czesc. - Program co zmniejszy wielkosc filmu np. Mam film 800x600 ale potrzbuje 200x50 i aby to zmieni :D - Program (wtyczke) co bedzie co jakis czas sprawdzal poczte i pokazywal czy cos nowego doszlo na dole jakis znaczkiem zebym nie musial co chwile wlanczac outloka i patrzec - Jakas gierke ( moze byc on-line ale lepiej na kompa gdzie jestes bramkarzem i bronisz ) Pozdro :D mam najdzieje ze chociarz jedno bedzie :D
  11. A jak go na dysku zinstalwac ? :D
  12. Czemu ? moze w przyszloci ... dostalem go za darmo ... on ma sluzyc do nauki linuxa i wnetrza komputera ... ale o tym ramie pomysl :P thx
  13. Mandrake ... pisze ze mam Za malo ramu ;/ a poza tym slysze ze to gwono :P A może zna ktos czysto txt ? tzn. zeby bylo tlo, jakis ala stat(pasek narzedzi) a reszta w txt nawet internet w txt ? :D Lecz aby mial duze mozliwosci i latwa instalacja
  14. Jednak nie mosi byc 200 mb mam inny dysk... propnujcie
  15. A może coś innego ? Tzn. nie mam boot`owania na cd :| moe ,a takiej opcji ;/ Jakiś debian ? Pld ? Tylko prosze o dokladne linki do scigniaciqa i opis instl Thx
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.