Jump to content

FilipeG44

Stały użytkownik
  • Posts

    67
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by FilipeG44

  1. gratuluje zakupu, fajna recka. nie do konca rozumiem zdanie "wear 32.8% gdzie 30% jest wartością nowej baterii" wear nie powinien byc 0% ??
  2. zobacz co zacytowales i o co pytasz. mowilem do Hush'a , ale jak poczules sie urazony to nic nie poradze. pozdrawiam
  3. wszytkie karty maja pamiec dzielona z ramem :( najlepiej wypada ATI 200M (oczywiscie jesli z tych trzech wybieramy) pozdrawiam
  4. po co po nim jezdzisz Panie Hush. czlowiek chce sie dowiedziec, ma niesprawdzone informacje i chce je u fachowcow potwierdzic, na co jeden z drugim "fachowiec" odpowiada ignorancja i impertynencja. Jesli masz tak glupio odpowiadac to nie odpowiadaj wcale. przepraszam za OFF topic, ale...szkoda slow
  5. moge sie mylic, ale mozesz utworzyc tylko jedna kopie systemu- moze stad ten problem. pozdrawiam
  6. i tu sie mylisz. HP wymienia wszystkie zepsute czesci nie na nowe, a po regeneracji- maja to nawet w karcie gwarancyjnej :( sam doswiadczylem tego gdy w nowym- 7 dnowym laptopie padl dysk twardy- wymieniono mi go na taki, ktory przepracowane mial przynajmniej pol roku- 10000 h godzin pracy. srednio 8 godzin dziennie to do pol roku dojdzie. zawiodlem sie.
  7. mysle ze ten asus bedzie dobrym wyborem http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=23777 pewnie w innym sklepie znajdziesz go taniej :) pozdrawiam
  8. u mnie temperatury wynosza na procku- celeron m370- 1,5 GHz 52-54 C, dysk sie nie zmienil 30-31 C. pozdrawiam
  9. przepraszam, ze umieszczam post pod postem, ale zalezy mi na odswiezeniu tematu. jesli chodzi o partycje recovery, to mozecie ja spokojnie wykasowac. ja w zeszlym tygodniu zamowilem sobie komplet plyt wlasnie z systemem i sterownikami, dzisiaj przyszly (siedem plyt- 73,2 PLN) i spokoj. partycja juz sobie poszla :) no i wazna rzecz, plyty wygladaja na tloczone a nie nagrywane wiec ich trwalosc powinna byc na zadowalajacym poziomie. plyty te moze zamowic posiadcz IBMa pod warunkiem, ze komp jest na gwaracji- zamawiamy prez firme CSS. pozdrawiam
  10. obawiam sie ze wyjecie baterii nic nie da. mowisz ze zostwiles pole puste, nie wiem czy przypadkiem nie jest taka opcja zablokowana- sprobuj nacisnac spacje i zatwierdzic enterem- to takie moje domysly, moze akurat pojdzie dalej. pozdrawiam
  11. a ja kupuje zimny, dobry napoj chlodzacy i sie delektuje zarowno nim jak i nowym sprzetem w domu. a tak serio jakbysmy mieli do KAZDEGO nowego lapka cos dokupowac- mam na mysli torbe, myszke, plecak to u niektorych z nas bylaby niezla kolekcja akcesoriow do laptopow :). moja torba np przerzyla juz 5 laptopow, mysz mam odkad pamietam i dalej klika, a no i fakt jak zmienialem laptopa ostatnio to kupilem tez plecak na wypady w gory- i w sumie nosze w nim laptopa bo torba jest niewygodna. pozdrawiam
  12. co do klawiautry to na bank jest cos nie tak- jest to klawiatura niemiecka- zobacz jaki ksztalt ma "enter"- odwrocona litera "L" te 6110 z polska klawa maja "Enter" w ksztalcie "-----" obawiam sie ze sklep Cie troche oszukal- chyba ze nie kupowales w sklepie??
  13. to co mam w podpisie sprawuje sie dobrze. o ile wyglad Cie nie zraza to polecam :) widze ze stanial za okolo 2900 mozesz go miec z komputronika- tak wiec myslez e mozesz go gdzies taniej kupic. pozdrawiam
  14. ja mialem podobnie w nx6110 PY535ES- tez tylko twardy reset pomagal :/ serwis stwierdzil ze plyta glowna do wymiany- nie wim czy slusznie, a ze byla to juz trzecia naprawa to zazyczylem sobie zwroty kasy i sie pozbylem bubla. nie twierdze ze wszystkie HP sa zle, natomiast ja osobiscie zrazilem sie do tej marki :) pozdrawiam
  15. ciesze sie ze moglem doradzic i ze jestes zadowolony :) pozdrawiam
  16. mialem przyjemnosc z "Surfland Systemy Komputerowe S.A." fajni ludzie, kompetentni i moga Ci go zrobic we woclawiu, ale czesci zamawiaja tak czy tak z Warszawy wiec czekasz dosc dlugo. pozdrawiam
  17. powiem ze matryce sa porownywalne :/ wydaje mi sie jednak ze HP mialo nieznacznie gorsza- moze zle mi sie wydaje ale pracowalem zarowno no jednym jak i na drugim. co do benchmark- recenzja IBMa jest po lebkach. nie wiem wydaje mi sie ze troche olali ten test- np 4 godziny na baterii- paranoja w zyciu tyle nie bedzie trzymal komputer z celeronem i bateria 4400 mAh.
  18. nie wiem jak bedzie z dostepnoscia, ale moze warto sprobowac http://extrapc.pl/podzespoly/opis.php?k=18...=18892&company= pozdrawiam :)
  19. gratuluje zakupu, super sprzecik, recenzja rowniez obiektywna :) troche mi sie wydaje krotko na baterii trzyma :( poza tym sprzet pierwsza klasa. gratuluje
  20. no niebardzo Ci pomoglem :/ niestety nie moge zrobic zrzutu ekranu bo nie mam bloota wiec nic Ci to nie pomoze
  21. wejdz na strone http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...m&sitestyle=ibm posciagaj to czego Ci trzeba i powino byc ok- sugeruje zainstalowac sobie "Software Installer" super IBMowskie narzedzie do pobierania nowych sterownikow- samo Ci wykryje co masz a czego Ci brakuje. pozdrawiam
  22. Witam. posiadam IBMa r51e z 512 RAM, chce dolozyc sobie dodatkowa kosc 512. czy ktos kto juz dokladal ram do laptopa stwierdzil skrocenie czasu pracy na baterii?? wiem ze RAM ma zasilanie 1,5V wiec mniej niz dioda, ale wole sie upewnic.
  23. pisza ze 4 godziny dlatego ze Komputronik ma go w ofercie :) a to Ci sami ludzie, a ze model cieszy sie zainteresowaniem to dlaczego by tak nie napisac, zeby przyciagnac nabywcow. zgadzam sie z Piotrem 3 godziny z hakiem to realny wynik, ale nie 4 :) pozdrawiam. nie wiem czy tylko ja mam takie wrazenie ale ta recenzja jakby pisana "po lebkach" pozdrawiam
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.