Jump to content

begi89

Stały użytkownik
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

begi89's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. a jescze zauwazylem takie cos ze jak mi sie otwiera jakies okno np z gg albo jakis folder to obraz mi sie rozciaga ... czasem jak gram to pobokach jakby skacze ... co jest?
  2. mam monitor gateway VX-755 i mam 2 problemy , mysle ze wiecie co jest nie tak i mi pomozecie 1. (1 problem zostal rozwiazany) 2. gorna srodkowa czesc ekranu jest troche nie wyrazna (rozmazany obraz, niewiem jak to przezwac) czy mam uszkodzony monitor? czy to porpostu wina tego ze obraz jest znieksztalcony (chodzi mi tu oto ze gdy w ustawieniach monitora wyruwnuje obraz z lewej zeby byl rowny... udaje mi sie to zrobic ale wtedy z prawej jest krzywo ... w rogach... kombinowalem,obracalem,rozciagalem i chyba lepiej niz teraz mam nie bedzie ... wiec jak to jest jest z tym "rozamazaniem"? moze ktos ma taki monitorek i poda mi wartosci rotation,percusion,pinbalance,paralelogram,trapezoid .
  3. szukam taki program w ktorym bym mogl : (cos z tego ponizej) 1. naciskajac np F1 program zacznie nagrywac np to co napsize na klawiaturze , F2 stop , f3 odtwarzamy w petli . 2. moglbym ustawic wciskanie guzika np W w przedziale czasowym(np co 0,5sek),,, F1 START , F2 STOP prosze podac nazwe porgramu , w ktorym bym mogl takie rzeczy robic . zgory thx
  4. zrobilem strone php i postawilem ja w krasnalu . jestem w sieci lan z dsl 2mb. stonke widze tylko ja i ci z sieci , a nikt z poza sieci jej nie widzi . jak moge zrobic zeby inni mogli na nia wejsc ? slyszalem cos o no-ip , ale mi sie nie udalo , dalej tylko ja widze . i jescze cos zaluzmy ze mam przekierowany port 12345 , moge jakos zrobic by stronka szla przez ten port? mysle ze mi port 80 wszystko blokuje. HELP
  5. begi89

    Jaki Monitor

    a grales na 17?? napeno na 19 gdy sie cos zauwazy ( przez wielkosc monitora ) nie bedziesz widzial wiekszoci np tylko to co sie dzieje w rogu . gdy na celujesz w to miejsce to sie patrzysz sie na srodek i nie widzisz to co sie dzieje w rogach... i tak w kolko
  6. begi89

    Jaki Monitor

    mysle ze 21cali to za duzo patrzac na srodek (zazwyczaj celownik) widze wszystko co sie dzieje wokol mnie a przy 21 bede musial wodzic wzrokiem :(
  7. begi89

    Jaki Monitor

    czy taki monitor bedzie dobry do gier? Gateway VX-755
  8. http://www.cooling.pl/product_info.php?products_id=1325
  9. moze cos z tego? 1 http://www.sapphiretech.com/pl/products/gr...ns.php?gpid=119 2 http://www.msi.com.tw/program/products/vga...ail.php?UID=672 3 http://www.xpertvision.com/en/products/ati...e_X1600PRO.html
  10. no jak gf6600gt moze byc leprzy od x1600pro? moze opisze powieszchownie te karty --------gf6600gt----------------------------------x1600pro 8potokow 1tmu 4rop 3vertexy-----------------12potokow 1tmu 4rop 5vertexow wydajnosc chipseta 4000mt/s-----------------wydajnosc chipa 6000mt/s przy przy taktowaniu 500 rdzenia ------------------500 mhz rdzenia przepustowosc pameici 15.6gb/s--------------przepustowosc pamieci 12.5gb/s przy przy 1000 na memorkach---------------------800 na pamietkach proces wyk. / liczba tranzystorów------------: proces wyk. / liczba tranzystorów: 0.11 µm-------143ml---------------------------------0.09 µm-------------157ml jak widac x1600pro bije na leb gf6600gt , a takze gf6700gs i x800pro swoim taktowaniem i cena
  11. hymm gf7600 i radeonx800gt maja podobny chipset jak x1600 ale cena x1600 powala reszte z nog i przewyzsza taktowaniem = wieksza wydajnosc!! gf6600 ?! przeciez to jest w 2 razy gorsze od x1600 w dodatku ma tylko 8 potokow. pamieci hymm.. ale chyba 12.5gb/s wystarczy wiec jak to wkoncu jest ?
  12. postanowilem w niedalekiej przyszlosci kupic karte graficzna znalzlem takie 2 SAPPHIRE X1600 PRO 128 MB VGA MSI RX1600PRO-TD256E niema nic leprzego za taka kase? czy jest jescze cos?
  13. chce chlodzic athlona 3.0 (oc planuje 1.8@~2.6 ) czy ten cooler wystarczy? Arctic Cooling Silencer 64 Ultra TC czy potrzebny bedzie Arctic Cooling Freezer 64 PRO (czy moge prosic o link gdzie znajde jakim coolerem ile mozna z tego procka wycisnąc ? nie moge tego znalezdz , wieszkosc linkow w spisie tematow nie dziala )
  14. begi89

    Co Wybrac ?

    dzis mailem zamiar isc do sklepu ( apollo ) ale na stronie zauwazylem ze nie maja patriotow :( pamieci co radzicie <span style='color: red;'>ORT: wziąść</span> zamiast nich? powyzej wybralem pare wariantow (chce miec 1g) chce kompa kupic odrazu nie chce czekac ... ewentualnie gdyby ze sprzetu ktory wybralem nie bylo czegos wiecej niz pamaitki , to zmosze ich ze by zamowili patrioty i poczekam :] wiec co radzicie
×
×
  • Create New...