Jump to content

sender28

Stały użytkownik
  • Posts

    103
  • Joined

  • Last visited

About sender28

  • Birthday 08/26/1986

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    3538826

Profile Information

  • Skąd
    Wrocław

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

sender28's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Ja mam zainstalowaną VISTe na RAID0 2x80GB. Też mi wykrywało dwa nieznane dyski do póki nie kliknę na "dodaj sterownik" czy jakoś tak. Po skopiowaniu sterownika chwilę pomięli i wyskoczy jedna macierz zawierająca poszczególne partycje.Mam płytę K8NE od G-BYTE. Jest na chipsecie nforce-4x wiec może sterowniki SATA od XP które lekko przerobiłem szczerze mówiąc nie wiem jak będą działać na nowszych nforce'ach. Mam nagrane na dyskietce ale do 14.00 jestem w pracy. W domu będę ok. 15 wiec spakuje i wstawię na sendspace.com Kto będzie w potrzebie niech ściąga. :wink: Z moją Vista HomePremium OEM wszystko działa ok. Żadnych błędów w wykrywaniu macierzy...
  2. Już działa... Bo do mojej karty zitegrowanej pasują sterowniki od Nvidii i Realteka. Zainstalowałem te Realteka i wszystko jest ok. dzis widzialem sie jeszcze ze znajomym i tez cos wspominał że miał problem ze swoim Logitechem bo nie wszystkie satelity działały. A Logitechy mojej znajomej nie współpracują z WindowsMediaPlayer i Winampem. Działają tylko przednie i bass. Za cholere sie nie da uruchomić reszty. Tylko Foobar2000 działa z nimi ok. Więc dobra marka wcale nie oznacza że problemów nie będzie bo sa do dzisiaj.... :D:D
  3. Witam. Dostałem dziś od ciotki właśnie te głośniczki. Fajne bo malutki ale mniejsza z tym. Normalnie nie mogę już na nie patrzeć. Nie mogę zmusić wszystkich głośników do jednoczesnej pracy. Tzn. gdy podłączam wszystkie wtyczki kolorami w odpowiednie gniazda a na kompie ustawiam konfig. 5.1 to działają tylko 4 satelity bez centralnej i bez bass'u. Natomiast gry przełącze bass i centralną satelita na kanał dla satelitów przednich lub tylnych to bass i centralna kolumna działają. Ale wtedy nie działają te które odłączyłem żeby podłączyć bass i centralke. Normalnie męczę się z tym od 19.00 i nic.! Mam zintegrowaną kartę dźw. Nvidii na ALC850 . Zonka zaliczyłem gdy podłączyłem je do karty mojego brata do Sound Blaster 5.1 Pro. i to samo. Nie wiem o co biega... :mur: :mur: :mur: :mur: Może ktoś mial takie traumatyczne przeżycia z głośnikami? Help ME!!
  4. To się zaczęło dziać samo z siebie. Nigdy tego nie było. Kable oczywiście sprawdzałem. A modem Thompson leży od dawna w pódełku. Mam US.Robotics podłączony do komp. przez sieciówkę. Jak narazie to tylko reset BIOSU pomagał gdy wystąpił problem z tym że monitor sie wygasza a komp. jakby chciał ale nie mógł się wyłączyć. :huh:
  5. Problem pojawił się w poniedziałek. Zostawiłem włączony komputer i wyłączyłem tylko monitor. Gdy wróciłem i włączyłem monitor to komp. jakby "zamarzł"! Widać było pulpit ale kursor nie poruszał się a komp. nie reagował na żadne klawisze. Zresetowałem go i się włączył. Ale gdy pozniej chciałem uruchomic go ponownie to komp zatrzymał się na "Zamykanie sys. Windows XP " i chodził dalej, a monitor wygasił się(stan czuwania). Problem ustąpił gdy zresetoawłem BIOS. <-- przez opcję "Wyłącz" wyłączał się normalnie. Wczoraj przeinstalowałem system i gdy chciałem wyłączyć lub uruchomić ponownie to znów to samo. Monitor wygasza się a komp. dalej się kręci. Znów reset biosu i działa. Co to może być? Karta graficzna? Płyta gł. ? Miał ktoś mo że coś takiego. Moj komp. A64 3000, Gigabyte K8NE ,GF6600 , Chiftec 400W , 512MB RAM i 2 dyski SATA w Raid 0. :blink: <_< <_<
  6. Wielkie dzięki. Juz działa. Przynajmniej jedna osoba zechciała powiedzieć. :D Pozdr
  7. To jak wyciąć virtualdub'em ? Bo nigdy tego nie robilem. A przegladalem opcje. I mam to AviSynth ale nie bardzo kapuje jak mam to właczyc. :? kopiowałem do folderu z pluginami ale cos mi nie wychodzi. Więc prosze zeby mnie oświecic. Dzieki Już wiem jak sie wycina. Ale dalej nie wiem jak .wmv załadowac do programu ? Tylko to mnie trzyma w miejscu. Jak on moze nie obsługiwać standardowo wmv...
  8. Tylko raczej nie pozwalają na wycinanie fragmentów. <_< Ok popatrze sobie. :) VirtualDubMod nie otwiera wmv chyba ze jest jakaś wtyczka. ?
  9. Witam. Nagrywam sobie serial z TV i chcę później przerobić plik (.wmv) na .avi(XviD). Nie wiem jakim programem mam to zorbic. Mój PowerDirector nie importuje tych formatów plików. A musze miec program podobny do PowerDirectora bo chcę powicinać reklamy i zbędne fragmenty. Mogę to zrobic w Movie Maker i zapisać do avi-dv a potem i tak musze przerobić to na avi(Xvid) <----- do tego mam juz program. A nie uśmiecha mi sie tak za kazdym razem robic. Jedyne co znalazlem to Pinnacle Studio 10 . Czyta wmv, moge powywalać zbędne rzeczy i zapisuje Xvidem. Tylko jest płatny.. :cry: Moze jest jakaś alternatywa zeby to wmv za jednym razem obrobić i zapisac do Xvida?? Pytam bo nie znam sie za bardzo na tych programach. Z góry dzięki za jakies podpowiedzi. :lol:
  10. Ja od października mam dokładnie ten dysk: SAMSUNG 80 GB, 8 MB, SATA II, NCQ - HD080HJ ( http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&...4&grupa=382 ) A od ok. tygodnia mam juz 2 takie same w RAIDzie. Ma 8MB bufora, SATA II i inne bejery i co ważne jest ultra cichy. Żeby go usłyszeć musze otworzyć obudowe i przystawić ucho bliżej. :D PS. Mój ojciec ma w swoim kompie w biurze Samsunga ~32GB (nie wiem jaki model ale stary) od 21.12.1999r i chodzi do dzis bez problemu :D Więc Polecam dyski Samsunga. ! :wink:
  11. Mi nie instaluje sie karta dzwiękowa. Tzn. instalator instaluje ale potem pokazuje w systemie ze nie mam zainstalowanej. W "Programach" nie mam tez aplikacji do zarządzania ustawieniami dzwięku <_< Więc lipa trcohe. A kurde stare stery skasowalem. :mur: Gdy robie reczna instalacje to nie wykrywa sterownika w folderze w ktorym jest na 100%
  12. Ja mam ver. 2.1 i jest pozycja "Run application automatically when windows session starts" :blink:
  13. W programie tez jest opcja zeby startował z Windowsem. Zakładka "Management"\ostatnia pozycja. Mi na mnozniku x4 procesor jedzie na 804.10 MHz . Ale chetnie jeszcze poczytem ten link o własnym Cool&Quiet. Pozdr :D
  14. Witam... Może ktoś używa tego programiku? Jak poprawnie go skonfigurowac pod A64 3+ s. 754 i czy w ogóle jest taka opcja zeby RM CPU podnosił sam zegar jak np. właczam gry i inne wymagające aplikacje bo w tej chwili to musze sam przełączać profile. <_< ?
  15. Dzieki. Chyba zrobie Rad'a 0. Bo i tak moje k8ne obsługuje tylko 0, 1, 0+1 . Polece po płytki i nagram to co mam. Acha. A co jeśli będę kiedyś chciał usunął RAID? :wink:
×
×
  • Create New...