Skocz do zawartości

zozo

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

zozo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. 18.01.2006 roku Wysłałem do serwisu BLASC lapka Acer Aspire 5014 WLMi z uszkodzonym dyskiem i baterią , dysk miał problemy z pozycjonowaniem głowic a bateria trzymała 20 min zamiast 2 godzin .Oczywiście notebook jest na gwarancji bo kupiony został 1.09.2005 i dokupiłem rozszerzenie gwarancji do 3 lat z ubezpieczeniem ( co mnie podkusiło nie wiem ) otrzymałem od Blasca potwierdzenie przyjęcia sprzętu. Kolejna wymiana informacji między serwisem a mną polegało na zapytaniu o stan zlecenia naprawy nr. XXXXXX a w odpowiedzi otrzymywałem informację „wciąż czekamy na części” trochę to trwało potem próby telefonicznego załatwienia sprawy też nie wpłynęły na szybsze załatwienie sprawy po dwóch miesiącach gdy moja cierpliwość dogasała otrzymałem odpowiedź od Blasca że czekają na procesor 3400+ pomyślałem sobie że cholera są dokładni bo nie zauważyłem żeby były jakieś problemy z procesorem ( no może mi umknęło ) no dobra ale czemu 3400+ skoro był w nim procek 3700 ??? wiec na pytanie o powód wymiany procka 3700 na 3400 poproszono mnie o kontakt telefoniczny .Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem to chyba wiedzą wszyscy którzy próbowali ,ale udało się po rozmowie z panem Darkiem zapewnił mnie ze to nieporozumienie zostanie wyjaśnione i dopilnuje osobiście by naprawa została ukończona jak najszybciej dzisiaj odebrałem od kuriera mojego lapka dzisiaj to znaczy 29.03.2006 Myślicie że powinienem być szczęśliwy nic z tego komputer wrócił do mnie w takim stanie w jakim go wysłałem poza tym ze ma tłuste plamy na karteczce ze specyfikacją . Dysk dalej jest nie do pracy komputer nie zdąży się włączyć zanim bateria się nie rozładuje. Bateria nie została nawet wyciągnięta z foli w którą zawinąłem ją by zapobiedz uszkodzeniu . Na karcie informacyjnej z serwisu jest napisane „wymieniono płytę główną w ramach gwarancji” ???????? Co wy na to ?????? Co dalej z tym Co robić dla tych którzy doszukują się jakiegoś błędu w moim postępowaniu powiem ze wraz ze sprzętem wysłałem dokładny opis usterki wraz z testami S.M.A.R.T na których bardzo dokładnie była widoczna praca dysku . Co będzie dalej na pewno napiszę jutro a właściwie dzisiaj kolejny telefon do blasca i do firmy acer .;( dzisiaj dodzwoniłem się do blaska sukces bo nie często to się udaje i gościu powiedział ze sprawdzał sprzęt osobiście i był ok heheh 3dmark dwa dni chodził bez przerwy do acera jeszcze mi sie nie udało dodzwonić :(
  2. 18.01.2006 roku Wysłałem do serwisu BLASC lapka Acer Aspire 5014 WLMi z uszkodzonym dyskiem i baterią , dysk miał problemy z pozycjonowaniem głowic a bateria trzymała 20 min zamiast 2 godzin .Oczywiście notebook jest na gwarancji bo kupiony został 1.09.2005 i dokupiłem rozszerzenie gwarancji do 3 lat z ubezpieczeniem ( co mnie podkusiło nie wiem ) otrzymałem od Blasca potwierdzenie przyjęcia sprzętu. Kolejna wymiana informacji między serwisem a mną polegało na zapytaniu o stan zlecenia naprawy nr. XXXXXX a w odpowiedzi otrzymywałem informację „wciąż czekamy na części” trochę to trwało potem próby telefonicznego załatwienia sprawy też nie wpłynęły na szybsze załatwienie sprawy po dwóch miesiącach gdy moja cierpliwość dogasała otrzymałem odpowiedź od Blasca że czekają na procesor 3400+ pomyślałem sobie że cholera są dokładni bo nie zauważyłem żeby były jakieś problemy z procesorem ( no może mi umknęło ) no dobra ale czemu 3400+ skoro był w nim procek 3700 ??? wiec na pytanie o powód wymiany procka 3700 na 3400 poproszono mnie o kontakt telefoniczny .Dodzwonienie się do firmy graniczy z cudem to chyba wiedzą wszyscy którzy próbowali ,ale udało się po rozmowie z panem Darkiem zapewnił mnie ze to nieporozumienie zostanie wyjaśnione i dopilnuje osobiście by naprawa została ukończona jak najszybciej dzisiaj odebrałem od kuriera mojego lapka dzisiaj to znaczy 29.03.2006 Myślicie że powinienem być szczęśliwy nic z tego komputer wrócił do mnie w takim stanie w jakim go wysłałem poza tym ze ma tłuste plamy na karteczce ze specyfikacją . Dysk dalej jest nie do pracy komputer nie zdąży się włączyć zanim bateria się nie rozładuje. Bateria nie została nawet wyciągnięta z foli w którą zawinąłem ją by zapobiedz uszkodzeniu . Na karcie informacyjnej z serwisu jest napisane „wymieniono płytę główną w ramach gwarancji” ???????? Co wy na to ?????? Co dalej z tym Co robić dla tych którzy doszukują się jakiegoś błędu w moim postępowaniu powiem ze wraz ze sprzętem wysłałem dokładny opis usterki wraz z testami S.M.A.R.T na których bardzo dokładnie była widoczna praca dysku . Co będzie dalej na pewno napiszę jutro a właściwie dzisiaj kolejny telefon do blasca i do firmy acer .;(
  3. heheh Nie przekroczyli terminu bo nie ma czegos takiego jak termin w Gwarancji stoi że firma Acer dołozy wszelkich starań żeby wtkonać naprawe w takim a takim terminie więc zwrot dołoży stara jest nie zobowiązujący i mają to głęboko w d.... że klient jest zdenerwowany. :rulez:
  4. Witajcie czytam te wszystkie informacje i jestem zdania że też w tym życiu nic nie kupię więcej tej firmy Jestem szczęśliwym posiadaczem Acerka as 5014 WMLi hehe przynajmniej tak myślałem wykupiłem nawet dodatkową gwarancję ( rozszerzenie do 3 lat z ubezpieczeniem ) zarejestrowałem ją w wymaganym okresie 90 dniu i było wszystko kolorowo dopóki nie padł dysk ( przynajmniej tak wskazywały testy SMART ) kopm się uruchamiał 20-30 min odesłałem go do firmy blasc zgodnie z zaleceniami przekazanymi mi telefonicznie przez konsultantkę w firmie Acer. I tyle go widziałem już dwa miesiące czekam na zwrot naprawionego sprzętu . A blasc wciąż czeka na części więc mam do was pytanie czy ktoś próbował pisać do firmy macierzystej z zażaleniami i czy dostał od niej jakąś wiadomość ? Może w siedzibie głównej nie wiedzą jak ich przedstawicielstwo w polsce załatwia klientów ? czy może ktoś próbował opisać serwis Acera w jakiejś technicznej prasie ? Co proponujecie zrobić z tą firmą. I jeszcze jedno pytanie. Mam drugi taki model który zaczyna szwankować czy zdecydowalibyście się na wysłanie do nich następny komputer gdy nie otrzymaliście jeszcze sprzętu który powierzyliście im dwa miesiące temu Mam prośbę proszę o informację wszystkich którzy i mieli jakieś problemy z serwisem acera a ja postaram się upublicznić to jakoś niech firma zacznie się liczyć z klientami
  5. Ubolewam troszeczke bo zakupiłem dwie sztuki jedna z nich w 5 tygoni po zakupie przestała działać dysk padł uruchomienie systemu trwa 27 min No cóż ten z którego teraz plumkam jest jeszcze na chodzie dlatego prosze o info gdzie mogę wyszukac jakiś informacji o wnętrzu tej skrzynki nie wiem jaka jest włożona płyta nie wiem jaki układ włożyć żeby działał na przykład BT czy na jakie kości można zamienić pamięć dysponuję informacjami różnych modelach ale o tym jakoś nie mogę się doszukac informacji ( zachciało mi sie eksperymentów też coś ) dlatego napisałem ten post Proszę o informacje o tym lapku ewentualnie o zostawienie adresu gdzie mogę takie info znaleść osoby które dysponują wiedzą na temat tego modelu a chciały by podzielić sie wiedzą proszę o kontakt
  6. Witam i ja wdepnołem w to cos co nazywa się Acer Aspire 5014 :mur: No nic stało się i tyle trzeba jakoś z tym żyć ale nie popuszczę skoro już mam ten sprzęt to muszę wiedzieć o nim wszystko dlatego proszę o pomoc !!!!! szukam jakiegoś konkkretnego opisu tego lapka przecież musi być jakas servisówka typu jak go rozkręcić jak wymienić to czy owo jak wydłubać z niego dysk czy jak eksploatować baterie (apropo baterii to nie wiem czemu ale po 4 miesiącach użytkowania trzyma tylko godzine może zabardzo o nią dbałem nigdy nie była doładowywana ładowanie było wykonane po rozładowaniu do zera ) jaką pamięć można do niego wsadzić i tym podobne info. Pewnie was też interesują te informacje ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...