Jump to content

Zulusman

Stały użytkownik
  • Content Count

    1987
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutralna

About Zulusman

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Skąd
    Rybnik

Recent Profile Visitors

3780 profile views
  1. stery dedykowane przez producenta i do tego wgrane najnowsze. Co ciekawe, paczka zajmuje 500MB....nie jest to żaden problem, ale dość sporo. Zaznaczę, że działało na poprzednich sterach (starszych), a wedle systemu działa dobrze cały czas. Pad łączy się z systemem, tylko DS4Win itp nie widzą go jako urządzenia. Wydaje mi się, że może to być wina sterownika do pada, ale wtedy nie działał by przez USB, prawda ?? Zna ktoś nowszy sterownik do Virtual Bus Driver do DS4 niż rozprowadzany z DS4tool_1.1_Final - tego sterownika używam. Jak pisałem - działał, a ten z inputmapper też nie daję rady.
  2. Wszystko fajnie...ale: komputer to lapek z wbudowanym BT - więc opcja zmiany USB z wiadomych przyczyn odpada. Stery serial BUS czy jak im tam uninstallerem są niemożliwe do usunięcia, ale nie wiem dlaczego. Urządzenia BT usunąć nie mogę - "usunięcie nie powiodło się". Samo BT starałem się aktualizować i teoretycznie mi się udało, ale zmiany w działaniu nie ma. Myślę nad reinstallem, bo zauważyłem więcej zachowań niepożądanych - problemy z instalacją firewall, deinstalacja niektórych programów itp. postaram się w najbliższym czasie jeszcze pomęczyć to co napisałeś DeviL. Dzięki
  3. Świąteczny prezent był super. Wszystkie gry w zasadzie działały ok z GTAV włącznie. Nagle sprawdzając jakiegoś gniota doznałem BLueScreen. Od tego czasu nie łączą się pady (2szt - wszystkie jakie mam) z kompem. Manager BT w windows 8.1 widzi je, są niby połączone i dioda świeci, ale żadne z oprogramowania do konwersji DS4 na X360 (ds4windows/inputmapper i jeszcze jeden) nie widzą padów. Podłączenie kablem rozwiązuje sprawę, ale nie o to chodzi, prawda ?? Ma ktoś jakiś pomysł jak rozwiązać problem ??
  4. Oferta jak w tytule. Chodzi o zczytywanie kursów ze strony kilku bukmacherów i zapisywanie danych, do poźniejszej obróbki. szczególy na maila, lub poprzez PW. Odpłatność do ustalenia.
  5. W związku z posiadaniem wielu domowych urządzeń mobilnych (tablety, komórki ETC), oraaz innych laptopów, komputerów (w sumie w w sieci szkieletowej jest 5PC, 4 lapki, 5 tabletów i 3 smarphonow), z których w zasadzie każdy korzysta z tych samych danych, chę uruchomić domowe data center, gdzie będą składowane domowe filmy, zdjęcia, muzyka i inne podobne. Z założenia, że tego typu materiał raczej chce się zachować na stałe, w rozwiązaniu musi być uwzględnione zabezpieczenie tego. szkielet sieci będzie na 1gbps a wifi się zobaczy, aktualnie jest g zdaje się. Sam wykombinowałem sobie zwykłego PC, w ładnej obudowie, do którego wkładam 6HDD i robie RAID 5 - (5 dane 1 backuop). Jeśli mobo pozwoli, to może i więcej dysków. Taki był wstępny projekt. Jeśli ktoś widziałby jakieś słabe punkty tego rozwiązania, lub widział lepsze (nie koniecznie tańsza, ale bez przesady) to zapraszam do dyskusji. Planuje zbudować to niebawem. Założeniem jest platforma AMD, gdyż posiadam już semprona 140 i ddr3.
  6. Po rozmowie z jednym z forumowiczów postanowiłem nieco odświerzyć temat. Po pierwsze, od ostatniego posta w dalszym ciągu opłaca się liczyć BTC, pomimo spadku wydajności. Moim zdaniem śa to ostatnie tchnienia liczenia na GPU z powodu spadku wypłaty do 25BTC/blok(od listopada) oraz wyjścia ASIC ( pierwsze działające układu już u ludzi) pomimo wysokiej, wręcz niebotycznej ceny za BTC - powyżej 20 dolarów za szt. Szczerze zastanawiam się, czy inwestować w ASIC - 1300dolców + VAT + cło etc. Czy ciągnąć dalej na GPU + FPGA, ale wykorzystywać generowane prze ukłądy ciepło i dzięki temu oszczędzić na innych wydatkach. @Zulok nie chę mi się nawet pisać co myślę... wklejać demota też niebędę, takgłęboko poruszył mnie twój. Wracając do tematu. Znalazłem właśnie takie cuś: http://www.e-automatyka.net.pl/pl/p/Elektrozawor-EV210A-14-EPDM-032H8018-KOMPLET-Z-CEWKA-I-WTYKIEM-/108 Drąże temat ogrzewania wody użytkowej do temp ok 40-50*C przy pomocy grafik. Elektrozawory miały by zapewnić odprowadzenie ciepła w sytuacji nagrzania bojlera i znacznego podwyrzszenia sie temperatur na grafikach. Doświadczenie mówi, że przy 5870+2x5970 i 2X3X120 z BWA z zabudowanymi 6ma went. 120mm, temp cieczy jest 43-45*C, a temp na rdzeniach ok 60*C. Temp sekcji zasilania jest niestety nieznany - Zulok może wytłumaczyc dlaczego- się chłop zna.
  7. Wszsytko opisane na Lol ergo http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=1982598 kontakt via lol, lub GG jak ktos ma :D
  8. Blok CPU - max 400 PLN za faktyczny TRENDY wypas. Srednio "like" - 300 Samemu cpu smutno bedzie...lepiej w duecie Popieram fullcover. Aczkolwiek bywaja smutne tego konsekwencje. Miloby było jakies polskie bloki znow zobaczyc. ile to juz lat minelo od ostatniej polskiej konstrukcji ?? MNP Chydra chyba jest ostatnie- poprawcie jesli sie myle.
  9. http://sprzedamgo.pl/oferta-3066-opel-meriva-1-7-cdti-2004r-.html#oferta zapraszam kontakt GG: 1 3 6 0 4 1 1
  10. Mam jednego quada na LX150, 3xBitforce SHA256 w drodze i zamowione kolejne 4x Ztex Y, jesli wogle wiesz o czym mowie.
  11. Nie musze chyba dodawac, ze sprzedajacy albo stracil glowe, albo wyjezdza, bo przy obecnych cenach BTC, to szalenstwo :)
  12. Sprzedane, dzieki za zainteresowanie
  13. kontakt tutaj albo na GG: 1 3 6 0 4 1 1
  14. Jak w temacie. Kontaktowac sie co do propozycji cenowych na GG(1360411) lub na PW.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.