Skocz do zawartości

kba81

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

kba81's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. uruchom plik MBRwrwin.exe w katalogu C:\Program Files\acer\eRecovery Wszystko powinno wrócić do normy.Pozdro
  2. Miałem ten sam problem w Aspire 5024.Sformatowałem partycję C.Pisałem do Acer Polska, ale oni stwierdzili, że zmiany są nieodwracalne. Nie uwierzyłem im i zacząłem grzebać i wygrzebałem.Otóż rozwiązanie tego problemu jest banalnie proste.Trzeba odpalić jeden plik o nazwie MBRwrWin.exe w katalogu C:\Program Files\acer\eRecovery.U mnie pomogło od razu.Ciekawe jak u Ciebie?Daj znać jak poszło na e-mail:kba81@o2.pl.Powodzenia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...