Skocz do zawartości

optimise

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

optimise's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. może to znaczy że musisz znaleźć dostawcę udostępniającego tzw. anonimowe smtp? (dziś bardzo rzadko stosowane)
  2. Firewall na routerze Linksys WRV200 +xp +vista działa ok -- od momentu jak wyjłąłem laptopa z DMZ Kaspersky Internet Security przestał wszczynać jakiekolwiek alarmy o atakach. Nie zmienia to starej prawdy że każdy firewall (sprzetowy czy programowy) musi być własciwie skonfigurowany żeby spełniał swoje zadanie. Pozdrawiam
  3. znalazłem tylko cos takiego: Mail.com Mail SettingsThe Mail.com email service allows you to use POP3 and SMTP servers for accessing your Mail.com mailbox. Mail.com Mail Incoming Mail Server (POP3) - pop1.mail.com (port 110)Outgoing Mail Server - use your local ISP SMTP mail server
  4. Kolego, nie wiem czy pomoże, ale miałem podobny problem z drukarką (laserową HP 1020). Próbowałem ją podłączyć do sieci za pomocą urządzenia typu PrintServer, próbowałem udostępnić na komputerze w WinXP SP2 oraz Win2003 SP2 -- niestety bez rezultatu. Drukarka znakomicie pracowała w srodowisku lokalnym, natomiast w sieci nie było jej widać (co więcej - w momenicie podłaczania jej do PrintServera Linksysa całkowicie wyłączała to urządzenie - sam PrintServer był na 100% sprawny). Skłoniło mnie to do napisania e-maila do supportu zarówno HP jak i Linksysa. Otrzymałem następujące odpowiedzi: Od Linksysa: E-mail From (Marcin Ciosek) 09/27/2007 03:51 AM Szanowny Panie, Dziękuję za skorzystanie ze Wsparcia Technicznego firmy Linksys. Urządzenie PSUS4-EU współpracuje z większością drukarki PCL, które nie są urządzeniami wielofunkcyjnymi. Natomiast Informacje o drukarce HP 1020 dlaczego nie chce współpracować, są dla nas nie dostępne. Z informacji ogólnych jakie dostaliśmy na ten temat problem drukarki HP 1020 powtarza się w większości printserverów. W przypadku dalszych pytań, proszę o ponowny kontakt. Z poważaniem, Wsparcie Techniczne Linksys support.pl@linksys.com Telefon: 00800 331 1345 w godz. 9:00 – 18:00 od poniedziałku do piątku. natomiast e-mail od Supportu HP wyglądal następująco: From: monolaserjet_support_pl@mail.support.hp.com Szanowny Kliencie , Dziękujemy za skorzystanie z usług Serwisu HP Z przykrością muszę Pana poniformować, iż specyfikacja urządzenia LJ 1020 nie przewiduje pracu w sieci, dlatego też nie ma możliwości wydruków za pomocą sieci. Drukarka ta jest przeznaczona tylko do wydruku z komputera do którego jest podłączona bezpośrednio (USB). Z poważaniem Łukasz Kluska Pomoc Techniczna HP Treść udzielonej porady oparta jest na informacjach przekazanych przez Klienta i ogranicza się do odpowiedzi na postawione pytania. Identyfikacja problemu oraz skuteczność przedstawionego rozwiązania może zależeć od systemu operacyjnego Klienta i innych parametrównieznanych HP. Z tego powodu HP nie ponosi odpowiedzialności za skuteczność tego rozwiązania. Ze względu na to, że dostępne informacje techniczne uzupełniane są wciąż nowymi danymi, HP zaleca systematyczne sprawdzanie zawartości witryny internetowej: http://www.hp.com/country/pl/pl/support.html, w celu dokonania koniecznych uaktualnień. W żadnym wypadku HP nie ponosi odpowiedzialności za szkody (bez ograniczeń, łącznie ze stratami wynikającymi z utraconych korzyści, danych lub przerw w prowadzeniu działalności) powstałe bezpośrednio lub pośrednio na skutek korzystania z udzielonej porady. Jeżeli w wyniku korzystania z podanych informacji konieczne będzie serwisowanie, naprawa lub dokonanie modyfikacji urządzenia lub danych, HP nie ponosi kosztów związanych z wykonaniem tych czynności. Jak widac z powyższego HP po prosu blokuje w niektórych urządzeniach funkcje pracy w sieci
×
×
  • Dodaj nową pozycję...