Jump to content

NuKeR

Stały użytkownik
  • Content Count

    525
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by NuKeR

  1. moglbys zapodac linkiem do tego tematu na XS?
  2. na to wyglada. tez to mialem zasugerowac.
  3. Wgralem ten bios i... Bios nie pamieta ustawien =/ napiecia moge ustawic ale za nic nie moze zapamietac wartosci FSB =/ jaki kolwiek mu mnoznik nie utawie nie chce isc na 450. caly czas wraca do 266 bueeehhh
  4. [hwbot] 11348 - E6600@3500 | 8800 GTS 640MB@ 660/2000[/hwbot] http://service.futuremark.com/compare?3dm06=5949378
  5. Jak w temacie. Obie czesci chodzily na ustawieniach jak w mim sigu. Pytania i oferty na PW.
  6. Widac ASUS nawet go na ftp nie wrzuci tylko o nim zapomni =/ nastepny kiepski bios =/ moze nastepny bedzie bardziej dopracowany? =]
  7. I co z tym biosem? z tego co poczytalem nie warto go wrzucac =/
  8. NuKeR

    Crysis

    Wie ktos o co chodzi z tym Prorokiem? =/ najpierw walczy sie z obcymi ich bronia ochraniajac tego typka a potem trzeba eskortowac z kuli...jakiej kuli i jak to zrobic? =/
  9. NuKeR

    Zmian Procka

    Witam przymierzam sie do pomnozenie moich dwoch jajek przez 2 czyli do zakupu jakiegos quada. Chcialem kupic Q9650 ale stweirdzilem ze szkoda kasy i bedziej oszczedniej wlozyc roznice w GFX. Myslalem o Q6600 G0 ale zastanawia mnie takze Q9450 lub Q9550 45nm. Duzo wydajniejsze beda te procki w 45nm od Q6600? Jak bedzie z kreceniem w w nowych quadach?
  10. rozumiem ze z PL im mniejsze tym lepiej... tak samo jest z Relaxem?
  11. ja sie pobawilem troche pamieciami i to co uzyskalem:
  12. nie mam auto =/ sam to ustawilem wczesniej nie szlo nawet 450 stabilnego zrobic =/ hm... zmienilem to V na NB z tych 1.66 Perf Level 8 na 1.5V i wskoczyl mi Perf Level 7 :) nic innego nie ruszalem. Zauwazyl ktos cos podobnego? Sprawdzal ktos jaki plyta ustawia PL na defaultach?
  13. Mnie udalo sie jedynie zrobic stabilne cos takiego: Procek wogole mi odmawia posluszenstwa przy 3700 =/ udalo mi sie puscic pamiatki na 1100 ale nie zastabilnie pracowaly przy PL 7.
  14. Podobna mam sytuacje ja tyle tylko ze 450 jakos smiga system ale OCCTPT wywala blad po kilku min Pamieci na ok 1100 =/ Strap 333 PL ustawia na 7. W dodatku tempy jak u kolegi chyba okropne. W IDLE mam temp Procka ok 42C Core1 jakies 53C Core2 56C =/ jeszcze nie sprawdzalem jak pod obciazeniem. Przydalby sie nowy bios ze strony asusa Chyba moja pompka nie daje sobie rady z 3 blokami i dwoma chlodnicami =/ Po Aquamarku max temp byla 62C.
  15. Ja znowu nie moge zrobic na 6600 nawet 460 fsb. Stanelo na 450x8=3600 =/ moze to procek dalej nie chce isc =/ Perf level jeszcze sie nia bawilem - nie wiem jak dziala.. =/ lepiej jest im wartosc jego jest wiekrza? Extreme Tweaker Ai Overclock Tuner : Manual OC From CPU Level Up : AUTO CPU Ratio Control : Manual - Ratio CMOS Setting : 8 FSB Frequency : 450 FSB Strap to North Bridge : 266 PCI-E Frequency: 100 DRAM Frequency: DDR2-900 DRAM Command Rate : 2T DRAM Timing Control: auto DRAM Static Read Control: Disabled Ai Clock Twister : STRONG Transaction Booster : AUTO CPU Voltage : 1.52 CPU PLL Voltage : nie pamietam North Bridge Voltage :1.61 DRAM Voltage : 2.28 FSB Termination Voltage : Loadline Calibration : Enabled CPU GTL Reference :x.63 chyba North Bridge GTL Reference : najnizszy DDR2 Channel A REF Voltage : AUTO DDR2 Channel B REF Voltage : AUTO DDR2 Controller REF Voltage : AUTO SB 1.5V Voltage : AUTO NB LED Selection : NB Volt SB LED Selection : SB Volt CPU LED Selection : CPU VOlt Voltiminder LED : ENABLED CPU Spread Spectrum : Disabled PCIE Spread Spectrum : Disabled Advanced CPU Configuration CPU Ratio Control : Manual - Ratio CMOS Setting : 8 C1E Suppport : Enabled CPU TM Function : Disabled Vanderpool Technology : Disabled Execute Disable Bit : Disabled Max CPUID Value Limit : Disabled Wartosci o tyle zgodne o ile dobrze pamietam je =] Jakies podpowiedzi jak to ruszyc? USB Configuration USB Functions: Enabled Legacy USB Support : Disabled
  16. wiadomo cos kiedy beda w sprzedarzy?
  17. hm... ja mam takie pytanie czy blok z 88GTS 640MB bedzie pasowal do nowego GTS'a 512MB?
  18. ktory z biosow bedzie najstabilniejszy? przeladalem troche posty i zauwazylem ze 907 powoduje tylko problemy (butowanie i czytanie temp) czy jest sens wrywania go? moze lepszy bedzie ktorys z wczesniejsych? jakich wy uzyacie? "To dodatkowe zasilanie plyty i jesli twoj zasilacz jest wyposazony w 8pinowe zlacze mozesz wyciagnac zaslepke i podlaczyc wlasnie je. Roznica - stabilnijsza praca plyty, ale moge sie mylic. " Czyli jesli dobrze kombinuje to jesli wepne 8 pin wtyke i plyta ma dzialac stabilniej i dbje sie to na OC?
  19. @remus dzieki za dpowiedz ale druga czesc twojej odpwiedzi to dla mnie czana magia. O TV tymbardziej HD mam wiedze tylko ogolna. "jak kolega wezmie sie do pracy to jeszcze dzisiaj bedzie mial 7hd. np. po fta moze miec premier w au" ???? czyli na mniejszym talezy bedzie chulac? Tak nawisem tuner HD ktory zakupilem razem w zestawie to jakis samsung i kosztowal mnie ok 350 pln. wiem ze Polsat nadaje tylko jeden kanal w HD ale co z tego.... nedlugo bedzie wiecej =] mam nadzieje
  20. Witam mam takie o to watpliwosci. kupilem Zestaw Cyf Pol HD. Roznica miedzy HD a zwyklym to oprocz innego dekodera i konwertera to takze wielkosc taleza. czy do odbioru HD potrzebny jest koniecznie talez o wiekszej srednicy? Druga sprawa... czytalem ze najlepsza jakosc obrazu daje podlaczenie zestawu do LCD za pomoca HDMI. Czy zastosowanie przejsciowek obniza jakosc obrazu?
  21. ja mam takie byc moze banalne pytanie. Na plycie obok gniazda jest soket na zasilanie la CPU (o ile sie nie myle) jest to 8 pinowe gniazdo z czego 4 sa zaslepione. Czy podlacznie do obudwuch 4 pinowych gniazdek daje cos? jest zbedne?
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.