Skocz do zawartości

reloop

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

reloop's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. reloop

    Mafia 2

    Po części masz racje - część ze scenariuszem nie była napewno sandbox'em (tym się głownie mafia odróżnia od gta), ale z tego co pamiętam pierwsza część oferowała także tryby free ride oraz free ride extreme, gdzie było z tego co pamiętam do zdobycia 19 ciekawych pojazdów (taksówek, których można było używać w trybie free ride). Pozatym gdzieś pomiędzy misjami można było pojechać po kilka dodatkowych zadań do Lucas'a Bertone(? - tego nie jestem do końca pewien gdyż ostatni raz grałem dawno temu).
  2. reloop

    Mafia 2

    Data wydania...
  3. reloop

    Intel Larrabee

    Trochę spekulacji i faktów na temat LRB http://www.brightsideofnews.com/news/2009/...d.aspx?pageid=0
  4. reloop

    S.t.a.l.k.e.r - Czyste Niebo

    » Naciśnij aby pokazać/ukryć tekst oznaczony jako spoiler « - "Odp. Help" Jeżeli chodzi o anomalie, która nie pozwala przejść i ciągle cofa to spróbuj od góry z nasypu.
  5. reloop

    Batman: Arkham Asylum

    Może masz za starą wersję framework'a (albo wogóle brak)? http://www.microsoft.com/downloads/details...31-508d977d32a6
  6. reloop

    Call Of Juarez: Więzy Krwi

    O czym ty człowieku piszesz? To ma być dla żartu czy serio? Nie każda gra jest zorientowana na tryb MP, jest to czasem tylko dodatek. Czy to, aż tak ciężko pojąć. Pamiętasz taką grę Quake III Arena? Ludzie nadal w to graja, a gra wyszła wcześniej niż twój COD i mechanika rozgrywki jest znacznie prostsza (mam na myśli bronie, bo o mechanice poruszania się można by napisać książkę ;]).
  7. reloop

    Mafia 2

    Juz w 1930 roku samochody miały zależne zawieszenia w postaci mostów i resorów. Ale akurat nie w tym rzecz, że za mało się 'bujają' :), ale przy postrzeganej prędkości wrażenie jest jakby, jechały po szynach (przynajmniej ja mam takie wrażenie). Reszta gry wygląda całkiem porządnie i raczej nie powinna zawieść.
  8. reloop

    Mafia 2

    Ta fizyka prowadzonego samochodu to jakaś komedia - jak po szynach ten samochód idzie >_<. Z tego co pamiętam to w pierwszej części było znacznie lepiej.
  9. reloop

    Gta 4

    Może okulary masz?
  10. reloop

    Cryengine 3

    Tylko, że większość gier na UE3 nie zawiera takiej ilości dynamicznych obiektów. Każdy poligon składający się na scenę w grze przechowywany jest w strukturze danych. Nie jest wielkim problemem zbudować szybkie statyczne drzewo offline'owo i przebudowywać tylko niewielkie fragmenty dla dynamicznych obiektów w czasie gry, problem z szybkością pojawi się gdy ilość dynamicznych obiektów jest duża, a w Crysis tak właśnie jest. Z wszystkich głosów, które słychać CE3 posiada świetne narzędzia wspomagające twórców, a mam to szczęście (lub może nieszczęście) pracować z UE3 i wcale z tym tak słodko nie jest. Nie twierdze, że tak samo nie jest z CE3 >_< 'Skomplikowana' architektura w Gow to tylko pierwszy plan, góry w oddali były płaską teksturą. Nie widziałem Gow2, ale z twojego zdjęcia widać dokładnie to samo. Tak czy inaczej to nadal nie jest ten poziom w ilości geometrii co dzieło Crytek. Już lepiej prezentuje się nadchodzący Call Of Juarez.
  11. reloop

    Cryengine 3

    Do tej pory nie widać jakoś nic co wyprzedzało by CE2, więc jak mogli się spóźnić? Jeżeli innowacyjność CE3 względem CE2 polega głównie na lepszej skalowalności tego silnika, to jest to świetna informacja, gdyż możliwa jest produkcja gier nie tylko na te przyszłe konsole, ale także na obecne z wykorzystaniem jednego silnika. Z czego wnioskujesz, że silnik ten nie jest dobrze zoptymalizowany? Wymień choć jeden inny silnik wykorzystywany w grach, który posiada SSAO lub tak złożone sceny jak były w Crysis? Nie widziałem żadnej gry na UE3, która posiadałaby tak złożoną geometrie lub tekstury w takiej rozdzielczości jak wymieniony wcześniej Crysis. Dodaj do tego ilość elementów, które są dynamiczne. To nie jest standardowa specyfikacja UE3...Tak samo jak w zwykłym UE3 nie uświadczysz sunshaft'ów...W CE2 po raz pierwszy zastosowano realtim'owy ambient occlusion (SSAO), a chronologicznie to UE3 został zastosowany jako pierwszy i żadna oficjalna specyfikacja algorytmu tego nie posiadała.
  12. reloop

    S.t.a.l.k.e.r - Czyste Niebo

    Dokładnie, nie istnieje chyba żaden fps, w którym AI to coś więcej niż durny skrypt polegający na aimbocie oraz lepszym czy gorszym sekwencyjnym chowaniu się za przeszkodę lub jeszcze bardziej oryginalnym wybieganiu pod lufe. Poza tym, jaki jest problem zagrać na łatwiejszym poziomie, jeżeli na wyższym gra irytuje przez poziom trudności?
  13. reloop

    S.t.a.l.k.e.r - Czyste Niebo

    Oczywiście, że to jest nadal ta sama gra, bo i główna część tytułu jest ta sama. Gdyby zrobili coś zupełnie innego były by żale do twórców jak w przypadku F3. Jeżeli szukasz całkiem innej gry - szukaj innego tytułu. IMHO liniowość gry jest raczej rozumiana przez możliwość wykonywania zadań pobocznych w dowolnym momencie wykonywania głównego wątku czy możliwość dojścia do celu za pomocą wielu dróg, a nie tylko jednej wymuszonej przez autorów gry (CoD). Poza tym Stalker to nie tylko główny wątek...
  14. reloop

    S.t.a.l.k.e.r - Czyste Niebo

    U mnie na ostatnim patch'u 1head = 1dead bez wyjątku (oczywiście mowa o strzelaniu do ludzi, z mutantami to różnie bywa). Wyjątkowa celność przeciwników według mnie jest raczej koniecznością jeżeli gra ma sprawiać choćby minimum trudności (stalker nie jest akurat jakiś specjalnie trudny). Dopóki AI nie będzie AI, a nie zwykłym skryptem to jest jedyna droga do zrobienia gry zapewniającej odpowiedni poziom trudności. A co do błędów, jedyny jaki teraz czasem mi się przytrafia to problemy z zapisywaniem gry lub może wczytywaniem - po wczytaniu stanu gry, niektóre zadania są anulowane.
  15. reloop

    S.t.a.l.k.e.r - Czyste Niebo

    Czy jest jakiś konkretny powód, że grasz na 1.5.04, a nie na 1.5.07? Pytam, gdyż gram na 1.5.07 i gra tez jest bardzo stabilna, ale może coś na grywalności tracę? Edit. Argh, źle przeczytalem, jest napisane 'od 1.5.04' a nie 'na 1.5.04'.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...