Jump to content

haker1

Stały użytkownik
  • Posts

    18
  • Joined

  • Last visited

haker1's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Kupie dwa bloki na GPU (badz jakiekolwiek inne). Wymaganiem jest wyprowadzenie kroccow z boku (rownolegle do plaszczyzny spodniej bloku) zamiast prostopadle tak jak w blokach na CPU. Nie zalezy mi zupelnie na wydajnosci bo zamontowane beda na ukladach mobilnych, ktore wydzielaja male ilsoci ciepla. Zalezy mi glownie na niskiej cenie.
  2. Kupie jak najmniejsza pompke, oczywiscie nie musi byc dedykowana do wc. Jedynym wymogiem jest zeby jeden z jej wymiarow mial 2,7cm badz mniej czyli naprawde malo:) Nie wiem czy takie cos jest do dostania ale gdyby ktos mial to chetnie odkupie.
  3. Potrzebuje wytrzasnac skads plecak o wymiarach ok 55x38 x 10cm. Oczywiscie glebokosc zamiast 10 moze wynosic np 30. Jedyne wymaganie to to zeby wszedl do niego predmiot o wymiarach tak jak podalem 55x38x10 cm. No i fajnie by bylo zeby byl jakiejs normalnej firmy w cenie do powiedzmy 150zl (moze byc i za 40 mi to nie robi roznicy). Wszystkie typy: normalny, kostka, na laptopa, jakis sportowy itp. Jakby ktos cos mial albo znalby cos o tych wymaganiach prosze dac znac. Przeszukalem allegro cale ale jedyne co to taki 100litrowe byki jak na jakiejs wycieczki a nie o to mi chodzi. Jest sporo pecaczkow majacych te 50kilka cm ale niestety gorzej z szerokoscia >35. Pozdr
  4. http://www.allegro.pl/item877447963_amd_x2...ect_3_2ghz.html Choc w sumie jak najtanszy to pewnie on nie jest...
  5. Asus M2n sli deluxe - 160zl + KW Socket AM2 ale wspiera wiekszosc AM2 i AM3 gwarantuje AM+(X4 9950 Ph II X4 920Ph II X4 940 Ph II X4 940 ) oraz AM3 (Sempron 140 Athlon II X2 240 Athlon II X4 630 Ph II X3 720 Ph II X4 945 Ph II X4 955). Jesli masz cos innego napisz i sie sprawdzi. Plyta w stanie bdb, spory potencjal OC. Gwarancje jak chcesz dam rozruchowa (moge cos wypisac jesli potrzebujesz) 1 czy 2 tyg. Obsluguje oczywiscie ddr2 (Plyty pod am3 ddr2 nie obsluguja... ) Wysylka za pobraniem tylko po wplacie zaliczki na poczet samego kosztu wysylania. Jak sie spiesyz mozna wplacic pieniadze na konto, wyslac potwierdzenie i wysle tego samego dnia. Tak jak kolega napisal wyzej, wysylki kurierskiej pobraniowej wyslac sie nie da jesli nie mamy podpisanej umowy z kurierem - chyba ze Ty taka masz. Nie widze opcji zebys dostal cos stricte AM2+ AM3 w tej cenie, sprawnego na gwaranacji i jeszce z mozliwoscia kuriera pobr. Albo dostaniesz bubla, albo bez gwarancji wylicytujesz na allegro albo zaplacisz wiecej. Twoj wybor:)
  6. Na sprzedaz: Amd x2 am2 5000+ @3100 przy 1,42v - 150zl Mobo asus m2n sli deluxe - 170zl 2x 7900gt w sli - po 120 od sztuki (jedna z chlodzeniem pasywnym thermaltake shooner za ponad 100zl) Lc power green power 550W (testy sa na necie, ogoleni do 500W napiecia sa w normie:) do jakis super-markowych zasilaczy troche mu brakuje ale nie jest to NONAME)- 100zl Vapochill PE 300zl Premium Edition (Sprezarka BD50): -33 st bez loadu, -kilkanascie z loadem (bardzo cicha sprezarka BD50f). Zestaw kompletny nie ma tylko wszystkich akcesoriow dodatkowych tj zapinka do precesora, dod czujnik temp, ksiazeczka itp. Jest wszystko najwazneijsze tj sprezareczka+jej elektronika, elektronika glowna wraz z wyswietlaczem temp, czujnik temp, kable zasilajace, chlodnica, wentylator, ssaca. Scythe Ninja Plus rev. B - 70zl Na wszystko daje gw. rozruchowa. Proc,mobo, 1karta i zasilacz maja orginalne opakowania (opakowanie do zasilacza mam u kolegi w innym miescie ale moglbym doslac). Na proca jest jeszcze gwarancja kwestia czy ja znajde:) Wszystko mozna obejrzec w Gdansku. Jakby ktos wzial wszystko albo wiekszosc moge cos spuscic. Ogolnie caly zestawik smiga bardzo ladnie, wystarczy dokupic ram, dysk i bude i mamy komputer. Chlodzenia mysle tez sa przyjemne:) W zwiazku z pytaniami fotki vapo EDIT: Vapo to nie XE jak bylo wczesniej tylko PE czyli wersja wlasnie na tej dobrej sprzearce, przepraszam za blad!
  7. Dwa pytanka - czy mozna w razie czego odebrac osbiscie? Oraz czy masz moze jakas cene Kup Teraz? Jesli nie to oczywiscie nie ma sparwy:)
  8. Na sprzedaz mam jak w tytule: 1. Plyta Asus M2N-Sli Deluxe, oczywiscie 100% sprawna, opakowanie, plytki, ksiazeczka. Plyta pod AM2 ale obsluguje sporo procesorow AM2+ i AM3 :) Bardzo fajne mozliwosci OC. 2. Proc. AMD x2 5000+ Black Edition + Box+ orginalny went (+byc moze gwarancja, ma okolo roku ale nie wiem czy ja znajde:)). Nie bede ściemniac ze nie byl podkrecany. Na co dzien chodzi 2600@3100Mhz, dla zabawy przy lepszym chlodzeniu dotarlem do 3,4Ghz. Wiecej nigdy go nie podkrecalem bo i nie widzialem sensu w katowaniu procesora zeby miec pare Mhz wiecej:) Cena kompletu 310zl. 3. 2x7900GT w SLI Gigabyte + XFX . Chodzily fabrycznie podkrecone o 7 czy 10%. Wynik 3dmarka na poziomie 8800GTS. Cena 2x125zl. Mam tez na sprzedaz zasilacz LC Power z dobrej serii Green Power 550W. Mozna sparwdzic jego testy na internecie nie bede sie rozpisywac:) Cena - 110zl Grafiki i zasilacz wolabym sprzedac po sprzedazy CPU+Mobo ale w razie czego prosze pisac. Edit: Wszystko chodzi pod chlodzeniem wodnym. Cpu posiada orginalne, nierozpakowane chlodzenie (radiator+went) Jedna z kart graficnzych posiada orginalne chlodzenie. Druga z kart graficnzych posiada chlodzenie pasywne (nazwy nie podam ale kosztowalo swego czasu 150zl, cos aerocoola chyba), ktore dodam przy zakupie obydwu kart:) Wysylka/Odbior/zdjecia po 2gim stycznia gdyz w tej chwili wyjechalem na sylwestra.
  9. Oj, przepraszam, ze nie odpowiadalem. Chodzi mi o obudowe zewnetrzna:) Do kolegi wyzej poszlo PW
  10. Jak w temacie, Mam nowke obudowe + zasilacz na dysk 3,5'' SATA i z checia zamienil bym na identyczna tylko ze ATA. Ogolnie Saty sa troche drozsze, ja chetnie zamienilbym nawet na uzywana ATE wiec jesli komus podpasuje prosze pisac, bo na pewno bedzie sie oplacac:)
  11. Jest cena kup teraz czy po prostu licytowac?:)
  12. Oczywiscie Samsung F3, pisalem pozno i moj blad:) Dzieki za porade z karta, nie wiedzialem ze 4770 jest juz w 40nm. Tak slyszalem ze te Asrocki daja rade - czy sa w miare dobre do OC? Na allegro wczoraj poszedl Phenom X2 550 z gwarancja na 4 rdzenie 330zl, czy cos takiego byloby dobrym wyborem? Kusi mnie ta niska cena - a jak wyglada sprawa z Oc tych Phenomow? Sa w miare podatne? Za Twoja namowa posprawdzam jeszcze Athlony X2, nie wiedzialem ze tak malo sie roznia. Dzieki za opdowiedzi.
  13. Zaczne od tego co mam w tej chwili: Asus M2N-Sli 2x7900gt AMD 5000+ @3,3ghz 3Gb 667mhz Kingstone 160gb Samsung Sata Lc power 550W (brzmi jak noname ale to calkiem porzadny zasilacz - mierzylem go przy 470W i napiecia w normie, oczywiscie nie bede porownywac do naprawde markowych) Mam w tej chwili WC (bloki na cpu i 2xgpu), zamierzam zlecic wykonanie FWC. Na nowy zestaw mam max 1100zl. Fajnie byloby zostawic te 3gb romu i ew zasilacz. Dysk tylko jako dodatkowy. Komputer jako ze chlodzenie jest/bedzie porzadne ma byc dobry do OC tzn, nie chce wywalac nie wiadomo ile kasy na podzespoly, wole kupic cos co powinno (wiadomo ze mozna trafic na trefny egzemplarz) podkrecac sie bardzo dobrze, nawet przy spory dovoltowaniu. Wymagania: Pecet glownie do 3dmaxa wiec: Procesor - 4 rdzenie (czy warto kupic jakiegos uzywanego phenoma x2, w ktorym potwierdzona jest na 100% mozliwosc odblokowania 2 pozostalych rdzeni? Ceny widzialem o kilkadziesiat zl wieksze niz nowki w sklepie.) Czy moze jednak jaki Intel? Mobo - dobre mozliwosci OC, wzglednie wysokie fsb i max vcore. Grafika - nie potrzebuje nic superowego, nie gram duzo, ale fakt faktem czasem sie cos wlaczy. Mysle ze cos pokroju radka 4850 mi wystarczy, ale moze macie lepszy pomysl. Dysk - To juz w sumie przerobilem i bedzie samsung f1 500gb czyli z budzetu odchodzi jakies 150zl. Zasilacz - W zaleznosci od waszej opini. Ram - najlepiej zeby zostal moj ddr2 Dzieki ze wszystkie propozycje.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.