ja tez dostalem taka wiadomosc..dzis..
Drogi użytkowniku,
Dziękujemy za rejestrację produktu w naszym formularzu zgłoszeniowym. Miło nam poinformować, iż przystępujemy do wymian płyt z wadliwym układem na nowe produkty z układem B3.
W pierwszym etapie procesu ( kwiecień 2011 ) nastąpi zebranie wadliwych płyt, w drugim ( do 15-go maja 2011 ) wymiana na produkt wolny od wad.
Jeżeli są Państwo zainteresowani wymianą posiadanej płyty głównej prosimy do dnia 14 kwietnia 2011 o przesłanie na adres mailowy b3_rma@gigabyte.pl następujących informacji:
Skan dowodu zakupu (paragon/faktura)
Dokładne dane adresowe pod którym będziemy mogli odebrać wadliwy produkt i dostarczyć nowy (imię, nazwisko, adres z kodem pocztowym) .
Kontaktowy numer telefoniczny (wymagane do listu przewozowego) osoby przekazującej i później odbierającej produkt.
Numer seryjny reklamowanego produktu. Numer można odczytać z pudełka lub z płyty głównej. Proszę podać numer seryjny w formacie SN.……………… ( przykład: SN104640076365 )
Po otrzymaniu powyższych informacji pracownik naszej firmy do dnia 20 kwietnia skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dokładnej daty odbioru przesyłki.
WAŻNE !
Osoby które do dnia 14 kwietnia nie dopełnią powyższych formalności będą mogły reklamować posiadane produkty w miejscach ich zakupu w oparciu o typową procedurę reklamacyjną.
Firma GIGABYTE zastrzega sobie 14 dniowy termin realizacji wymiany liczony od dnia odebrania wadliwej płyty głównej przez kuriera.
No przyznam nie usmiecha mi sie 14 a moze i dluzej dni bez plyty... a tak na marginesie probowal juz ktos tych biosow B2 zmodowanych do B3 ja probowalem wgrac F7E1 przez @bios ale nie mozna bo wywala..