Jump to content

THE_CD

Stały użytkownik
  • Content Count

    82
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About THE_CD

  • Rank
    Uczestnik

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    0

Profile Information

  • Skąd
    Zabździew :o)
  1. THE_CD

    Halo 2

    Gdyby ktoś miał problem z płynnością przy celowaniu to TU jest opisany problem i jego tymczasowe rozwiązanie. Wcześniej wspominałem o tym problemie i tak jak myślałem rozwiązanie nie jest zbytnio uciążliwe. Większych problemów nie stwierdziłem. Natomiast co do samej gry to tak jak w H1 im dłużej gram tym mnie bardziej wciąga fabuła i klimat gry. Niestety przychylam się do wypowiedzi że gra powinna działać także na XP jednak MS zadecydował inaczej a i mogła się pojawić chociaż z rok czy półtorej wcześniej przez co mogła być przyjęta przez graczy znacznie pozytywniej...
  2. THE_CD

    Halo 2

    No może nie miodzio ta grafa ale mi ona wogule nie przeszkadza. Co do teksów że grafa jest gorsza od Halo 1 to kompletna bzdura. Ludzie gdzie wy macie oczy !!! :-P Tekstury są zdecydowanie lepsze nawet animacja jest płynniejsza no i jest wkońcu jakaś namiastka fizyki :wink: Gra spokojnie trzyma klimat "jedynki" choć wedle opinii (bo sam nie skończyłem H2) tryb kampanii jest krótszy od H1. Jeszcze nie wiele pograłem ale wszystkim fanom FPS'ów a w szczególności serii HALO polecam jak najbardziej. Co by nie było tak różowo zauważyłem pewien problem. Mam lekki tzw. mouse lag. Nie zawsze występuje ale czasami psuje zabawę. Jeszcze nie wiem czego to wina, może stery do myszki razer'a pod viste są niedopracowane, może coś ze starami do grafy a może przez zastosowanie moda na podkręcenie "mychy" na 500Hz. Jeszcze nie sprawdziłem wszystkich możliwości ale myślę że to problem jak najbardziej do obejścia. PS. Fajnie znów usłyszeć głos Master Chief'a !!!! :rolleyes:
  3. THE_CD

    Halo 2

    A na PieC'a to niby nie ma odpowiednika XboxLive ? :-P Druga sprawa to kto to wogulę wydaje w tym naszym smutnym kraju... :wink:
  4. THE_CD

    Halo 2

    No nie wiem jak ty ale ja grając w pierwszą część po niecałej godzince gry dałem sobie spokój myśląc że gra jest słaba. Dopiero po usilnych namowach kumpla że bym dał jej szanse i pograł trochę dłużej wróciłem do niej. Jak się okazało pierwsze wrażenie było całkowicie mylne, gra sie niesamowicie rozkręciła i tak mnie pochłonęła że z miejsce "łyknąłem" ją dwa razy z rzędu :-P Co do H2 to jeszcze nie grałem ale nie ma mowy żebym ją skreślił po 15 min. tym bardziej że jak wyszła na X'a to jak by nie patrzeć gra się jednak przyjęła choć recenzje były różne. Jednak opinie o niej wyrobie sobie dopiero po kilku godzinach "ostrej" jazdy.... :rolleyes:
  5. THE_CD

    Halo 2

    Oj chyba miałem racje że jednak 31 maja. Co do dema to chyba takowe nie wyszło jeszcze. No jak nie grałeś w żadną część HALO i nie wciągnął cię jej klimacik to nie pisz że coś jest "crap". Jak dla mnie to twoja wypowiedź to "crap"... :-P
  6. THE_CD

    Halo 2

    Premiera przesunięta (znowu :sad: ) z 22 na 31 maja. No przestali by się wkońcu wygłupiać i wydali grę bo człowiek się już doczekać nie może. Nie wie ktoś może kto w Polsce będzie ją wydawał ? :rolleyes:
  7. Nie czytałem całego wątku więc nie wiem czym ten problem był poruszany jednak na pierwszej stronie nie jest o nim nic napisane a myślę że jest dość ważny. Chodzi mianowicie o problem z obsługą RAID w Viście na chipset'ach Intel'a ICH7 i ICH8. Problem jest opisany na stronie Intela TUTAJ wraz z podanymi możliwymi rozwiązaniami. Pisze bo sam doświadczyłem tego problemu i jest on wybitnie irytujący i prowadzi później do pochopnych wniosków że Vista się "muli", "rzęzi" itp. itd. :wink: Ja osobiście znalazłem całkiem przypadkiem trochę inny sposób na jego rozwiązanie niż tam opisywane jak by ktoś chciał wypróbować mogę oczywiście napisać co i jak. Zachęcam wszystkich posiadaczy RAID'ów (w każdej postaci) z systemem Vista do zapoznania się z tematem bo może nawet nie są świadomi problemu. :-P
  8. Wspominałem o tym wcześniej, widziałem podobne problemy na sterowniku 93.71. Instalacja po lekkim modzie wersji 97.92 pomogła. Ponoć także inne nowsze stery też to eliminują.
  9. Na GF z serii 8800 HDR i AA działać powinno ale na razie nie w STALKER'ze, jak po wydaniu patch'a dalej nie zadziała to się zdenerwuje :wink: Z tego co mi wiadomo na radkach z serii X1000 chyba też nie chce w tej grze zadziałać :sad:
  10. Znając naturę biblioteki podejrzewam że będzie działać poprawie na kartach z natywną obsługą OpenAL więc może być problem na kartach zintegrowanych :?
  11. Potwierdzam że po podmianie biblioteki OpenAL32.dll zaczyna działać EAX. Jednak uprzedzam przed zbytnim optymizmem szczególnie posiadaczy kart Audigy i nowszych. To jest najprostszy EAX z możliwych, nie ma żadnych dodatkowych efektów (reverb, pogłos) już nie mówiąc o dobrodziejstwach OpenAL 1.1 jak modelowanie dźwięku przy przechodzeniu przez różne obiekty jak np. ściana. Szczerze powiem że jakiś czas temu wróciłem do gry System Shock 2 i po zainstalowaniu łatki można w niej odpalić EAX 1.0 i efekty było niebo lepsze niż to co usłyszałem w STALKER'ze :wink: . Zaznaczam iż nie jestem żadnym znawcą a wszystko opieram na doświadczeniach z korzystania kart Sound Blaster i zestawów wielokanałowych. Obecny test robiłem na SB X-Fi Xtreme Music i zestawie 7.1 Creative Inspire T7900. Musze powiedzieć że choć gra mi się bardzo podoba to zaciskam pasa i czekam z dokończeniem gry do pierwszej łatki. :-P PS. zrobiłem również test z biblioteką z pakietu OpenAL 1.1 wydaną przez Creative'a jednak dalej było zwykłe stereo :sad:
  12. Nie wiem czy ktoś już o tym wspominał nie mniej napisze może komuś się przydać taka informacja. Zachęcam posiadaczy GeForce'ów z serii 7 (nie wykluczone że i serii 6 też to pomoże) do zainstalowanie sterów w wersji 97.92. Stery te wydane są nominalnie na serie 8800 jednak można je bez problemu zainstalować na starsze typy GF przy pomocy modowanego pliku nv4_disp.inf. Stery można ściągnąć np. ze strony Guru3D razem z odpowiednim plikiem .inf. Gra dużo zyskuje na wyglądzie szczególnie jeśli chodzi o oświetlenie HDR, znikają sporadyczne problemy z artefaktami szczególnie w czasie padającego w grze deszczu a wszystko to przy jeszcze odrobinę większym FPS'ie. Testowane na GALAXY GF 7900GS. Zachęcam do wypróbowania i podzielenia się wynikami. :rolleyes:
  13. No jestem przekonany że na obu kontrolerach da się stworzyć macierz a jak bios na to pozwala to pewnie można łączyć RAID'a wykorzystując oba kontrolery... :wink: Co do kolorów to zapewne kolory oznaczają który port przez jakie kontroler idzie: - czerwone --> ICH8R - czarne --> JMicron Jednak zaznaczam że mogę się mylić bo sprzęt leży od tygodnia a ja nie mam czasu go odpalić i pobawić się ustawieniami, że o OC nie wspomnę :sad: . Jednak za wszelakie info na temat RAID'a na tej płycie oraz sposobu przeniesienia go z innego config'a będę wdzięczny :-P
  14. Widze że rozgorzała dyskusja na temat kontrolerów S-ATA na tych mobo, co się dobrze składa :-P . Mam pytanie czy któryś z forumowiczów przesiadał się na P5B DLX mając w poprzednim config'u macierz RAID 0 ? Chodzi mi dokładnie o to czy udało się przenieść macierz na nowy kontroler bez utraty danych. W teorii niby wszystko powinno działać bez problemu ale mam złe doświadczenie z takiej operacji. Wcześniej przechodziłem z ABIT'a na DFI i szlak trafił mi 200GB danych :mur: mimo że całą procedurkę zrobiłem jak trzeba (choć tego na 100% nie mogę być pewnym). Jeśli ktoś ostatnio przeprowadzał taką operację pomyślenie proszę o opis ustawień może coś przeoczyłem. Odrazu napiszcie który kontroler polecacie na RAID'a ten z mostka ICH8R czy może JMicron'a. Będę wdzięczny za każdą informacje, w sumie nawet posiadacze innych płyt którym taka operacja się udała tez mogli by opisać jak ustawiali macierz... :rolleyes:
  15. No wiem wiem ale tak też da rade ale chodziło mi raczej o to że mobo wytrzymuje podanie z lini 3.3V nawet 3.6V a może i więcej i nie ma problemów ze stabilnością. Pozatym taki sposób jaki ty masz na myśli to nie widziałem żeby ktoś już zrobił na tej płycie tylko taki jak ja opisałem co nieznaczy że się nie da. :wink:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.