Ale co, "po co"? Taka jest wiodąca teoria wśród graczy CS:GO, że pow. 300 fps recoil i tam wszystko jest najlepsze. Podobnie jak w CS 1.6 taką wartością jest 100 fps (nie 90 ani 110), co wynika ze specyfiki silnika gry. W 1.6 jestem w stanie to wykazać i jest to dla mnie zupełnie oczywiste, zaś w GO jeszcze takiego doświadczenia nie mam. Twierdzą tak jednak zgodnie wszyscy ci, którzy grają dla pieniędzy (scena profesjonalna), więc teorię o 300 fps-ach uważam za bardzo prawdopodobną.
Do podłączenia monitora 144 hertzowego używa się Dual-DVI, nie hdmi.
Budżetu? A skąd mam wiedzieć, ile pieniędzy potrzeba, by osiągnąć taką wydajność? Budżet wynosi tyle, ile cena komponentów, które to umożliwią i jest też ograniczony przez właśnie takie ich zastosowanie. Zaznaczyłem w pierwszym poście, iż komputer w innych celach nie będzie wykorzystywany, nic innego nie ma więc znaczenia i, co jest tu logiczną konsekwencją, nie chciałbym za nic innego płacić. Wydaje mi się, że takie ujęcie sprawy ma sens. A jeśli nie ma, to dlaczego?