Skocz do zawartości

NeXiQ

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

NeXiQ's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. TSRules właśnie przejrzałem logi systemu. I rzeczywiście - jest kilka błędów i to w momentach zawieszania się systemu. Między innymi powodem są sterowniki NVIDIA (NvStreamSvc.). Tak więc tak jak zalecasz - teraz po kontroluję trochę te logi, spróbuję usunąć błędy i zobaczę co wówczas. Pytanie tylko, czy: http://www.bak-pol.ayz.pl/HDT4.png to tylko wina uszkodzonego kabla (jak w opisie) czy to też może być przyczyna strony programowej ??
  2. OK, mam wszystko gotowe - tylko jedno pytanko: W instrukcji z pierwszego posta jest info, żeby uruchomić MHDD z obrazu płyty bootowanej z CD (co rozumiem), a Ty reyden piszesz, żeby go odpalić przez program HirenBootCD. Czy mam to rozumieć tak, że ten program też wypalić na CD i uruchomić go z bootowanej CD, a dopiero z jego poziomu uruchomić MHDD ? Jaka jest różnica pomiędzy bezpośrednim uruchomieniem MHDD (z bootowanej płyty), a poprzez dodatkowy program HirenBootCD ? Pozdrawiam
  3. Zacznijmy od tego co pisał reyden. Przy uruchamianiu Victorii (jako Administrator) mam po kolei takie informacje: http://www.bak-pol.ayz.pl/0.jpg Później się uruchamia program: http://www.bak-pol.ayz.pl/1.jpg SMART: http://www.bak-pol.ayz.pl/2.jpg Chcąc uruchomić TEST: http://www.bak-pol.ayz.pl/3.jpg Co Wy na to ? Dzięki za pomoc. Ł. Panowie po restarcie kompa odpaliłem jeszcze raz HD Tune Wyniki: http://www.bak-pol.ayz.pl/HDT0.png http://www.bak-pol.ayz.pl/HDT4.png http://www.bak-pol.ayz.pl/HDT3.png - jeszcze trwa ale widać, że BAD sector z poprzedniego skanowania juz w tym miejscu nie występuje ..na moje oko już coś lepiej. Czy to może być (tak jak w opisie błędów), że problem po stronie kabla ? Dzięki.
  4. Witam, Właśnie zaczęło mi się coś dziać z kompem: ASUS K56 / intel core i5 1,7GHz / 8GB RAM / HITACHI HTS545050A7E380 (500GB) / Windows 8 System się zawieszał w różnych momentach bez reakcji na możliwość restartu (musiałem wyłączać przyciskiem ON/OFF. Po restarcie system pokazał błąd: KERNEL_DATA_INPAGE_ERROR Przeskanowałem dysk HD TUNE PRO, wyniki poniżej: http://www.bak-pol.ayz.pl/benchmark.jpg http://www.bak-pol.ayz.pl/error.jpg http://www.bak-pol.ayz.pl/extratest.jpg http://www.bak-pol.ayz.pl/filebenchmark.jpg http://www.bak-pol.ayz.pl/health.jpg http://www.bak-pol.ayz.pl/random.jpg http://www.bak-pol.ayz.pl/crystal.jpg Czy mogę prosić o komentarz? Czy coś się da z tym zrobić? Dodam, że zaczyna mnie do dość mocno irytować. Jestem tu nowy więc przepraszam, jeśli coś zrobiłem nie tak. Jeśli będą potrzebne dodatkowe informacje - napiszcie jakie. Pozdrawiam, Ł.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...