Jump to content

bbodex

Użytkownik
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About bbodex

  • Rank
    Newbie

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  1. Wymiana kondensatora to przecież praktycznie żadna awaria :D
  2. Wg mnie do jakiegokolwiek słuchania muzyki, filmów są MODECOM MC-2110/Microlab FC-330. Parę miesięcy temu udało mi się je wyrwać w stanie idealnym za 150zł z wysyłką... Hi End to wiadomo nie jest, ale za te pieniądze IMO nie mają sobię równych...
  3. Sprawdź, czy na uziemionym masz to samo. Wiem że to wygląda na zerowe połączenie co do tego problemu, ale nie takie problemy już się pojawiały przez nie uziemione gniazdka... ;)
  4. Prezetnuje się obiecująco... Wyglądają przecudnie... Ciekawe jak będzie z dźwiękiem ;)
  5. Na forum jest troche porownan na temat obu zestawow. Osobiscie jesli masz bliski odsluch polecilbym Edifiery, sa one do bliskiego odsluchu w przeciwienstwie do Solo, posiadam 6C i w odleglosci ok 1-1.5m od kolumny strasznie traca na glebi i scenie, dopiero przy ok 2-2.5m od sluchacza odleglosci pokazuja na co je stac. Przy Edifierach ten problem nie wystepuje, a nawet jesli to w duzo mniejszym stopniu.
  6. Mógłby ktoś wrzucić link do SB P17X Series Support Pack 2.8, ponieważ ten z hotfile'a który jest wszędzie podawany już nie działa.
  7. Próbował ktoś czyszczenia maskownic ? Ew jakiś sposób na to by je wyczyścić bez ryzyka uszkodzenia jakiegokolwiek ? Orientuje się ktoś czy jest jakaś zauważalna różnica między starą wersją, która potrafi zejść do 55Hz, a nową w której ponoć są poprawione bassy i która o 5Hz potrafi zejść niżej ? Słychać że nowsza wersja ma tego bassu trochę więcej ?
  8. Takie pytanko jeszcze, ktory kabel miedzy glosnikami sie powinno podpinac pod ktore gniazdo ? Srebrny pod czarny, a miedziany pod czerwony, czy na odwrot ? I czy jest duza roznica miedzy takim i odwrotnym podpieciem ? Bo w koncu po cos sa te odmienne kable :)
  9. Po przedstawieniu swojego problemu dystrybutorowi pod adresem email: serwis@sunnyline.com.pl i przeslaniu dokladnych zdjec kolumny z zepsutym glosnikiem dostalem odpowiedz: "Witam Głośniki o S/N: XXXXXXXX są jeszcze na gwarancji. Proszę o wypełnienie formularza w celu reklamacji głośników: http://sunnyline.com.pl/reklamacje/" Poinformowalem ponownie ze nie mam papierow do glosnikow i czy na pewno w tym przypadku gwarancja nadal obowiazuje na co dostalem odpowiedz: "Witam Głośniki są jeszcze na gwarancji dystrybutora, dokumentów nie wymagamy. Do wysyłki wystarczy jeden głośnik (niesprawny). Jako datę zakupu proszę wpisać swoją rzeczywistą datę zakupu, zamiast numeru dokumentu zakupu proszę wpisać "n"." Zglosilem, czekam na kontakt serwisu ze mna i ja wysle. Bede informowal na bierzaco jak to wyglada :) Wczoraj (05.06.2014r) z rana dostałem odpowiedź z serwisu: "Witam, Numer RMA: XXXXX Przesyłkę należy wyraźnie oznaczyć numerem RMA. Proszę przysłać do nas sprzęt na swój koszt na adres w stopce maila." Głośnik wysłałem tego samego dnia ok godziny 14tej. Zobaczymy co dalej ;) Dziś 13.06.2014r na pytanie kiedy mógłbym się spodziewaćkolumny u siebie dostałem odpowiedź: "Witam Dziś lub w poniedziałek wysyłamy naprawiony głośnik." ŁuHuuu !! :D Godzine temu (tj. ok 10:30 16.06.2014r) dostałem naprawiony głośnik !! :)
  10. Witam. Kupiłem dziś głośniki Microlab Solo 6C z drugiej ręki. Po przywiezieniu ich do domu okazało się że nie gra jeden głośnik wysokotonowy, po dokładnym sprawdzeniu okazało się że problem tkwi w samym głośniku. Przez to że są one z drugiej ręki niestety nie posiadam do nich gwarancji. Jest możliwość dokupienia samego głośnika wysokotonowego do tego modelu głośników?
  11. Kilka błędów tzn ile ? Coś więcej wiadomo na temat tych sterowników ? Widzę natomiast że wyszły sterowniki BETA: http://support.creative.com/downloads/welcome.aspx?nDriverType=11# Added Enhancement / Features: Added support for ASIO playback Co to jest to ASIO ? :D
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.