Skocz do zawartości

rahowsky

Użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralna

O rahowsky

  • Ranga
    Początkujący uczestnik

Ostatnio na profilu byli

348 wyświetleń profilu
  1. rahowsky

    Komputer z monitorem do 3,5k

    Cześć, witam Moi drodzy mam taki problem, potrzebuję złożyć jakiś dobry komputer do kwoty ok. 3500zł łącznie z monitorem dla chrześniaka. Piszę do Was z tego względu że nie znam się za bardzo na tym, wiem że są artykuły z gotowymi zestawami do danych kwot na dany miesiąc itp ale np nie wiem jak do tego dobra obudowę. Dodatkowy problem sie pojawia że są pewne "wymagania" dotyczące całości, otóż" - obudowa musi być jak najwęższa, max 20cm szerokości, - monitor nie większy niż 22" i tak by poszło na nim odpalić gry/filmy w 4k - ważne by był dysk SSD 120-250(?), dysk HDD nie jest potrzebny jakiś duży 500gb to aż swiat - komputer może być bez oprogramowania Jeśli mógłbym Was prosić o pomoc w złożeniu takiego zestawu to byłbym Wam bardzo wdzięczny. Już raz kupowałem laptopa i z wyborem pomogliście mi Wy więc i tym razem na Was liczę! :) Oczywiście kwota 3500zł nie jest sztywna, te +/- 200zł bez problemu różnicy nie robi. Pozdrawiam! PS. Jeśli temat stworzyłem w nieodpowiednim dziale to przepraszam i proszę o przeniesienie.
  2. fakt, zapomnialem dodac. no nie ukrywam ze do gier tez bedzie nie raz uzywany badz filmow itp. wiem ze ciezko to tak okreslic ale chcialbym go do takiego "ogolnego" uzytku z przywiazaniem uwagi do w/w programow typu solidworks czy gier. wazne jest tez dla mnie zeby ekran mial te 17 / 17,3 cala minimum. kwota to do 3-4tys. oczywiscie jesli macie jakies inne oferty to chetnie sie przyjrzę, nie mniej jednak prosilbym o doradzenie miedzy tymi dwoma ktore tu podalem
  3. Witam, jako ze nie jestem jakims specjalista w dziedzinie komputerow chcialbym abyscie mi doradzili ktorego laptopa wybrac. mam dwie oferty obie w podobnych cenach i teraz nie wiem ktora wybrac, czym dokladnie sie kierowac przy wyborze. dodam ze jest mi potrzebny laptop glownie do pracy (projektowanie w programach cad/cam oraz w programowaniu cnc). Dell Alienware 17 R5: Karta graficzna - NVIDIA GeForce GTX 770M Zintegrowana karta graficzna - Intel® HD Graphics 4600 Procesor - Intel® Cote™ i7-4700MQ CPU 2.40Ghz Pamięć RAM - 8 GB Dysk twardy SSD - kingstone svp200s390g O pojemności 90GB Dysk twardy - wdc wd7500bpkt-75pk4t0 O pojemności 750GB Karta sieciowa - Broadcom 802.11ac Network Adapter Bluetooth - Broadcom BCM20702 Bluetooth 4.0 + HS USB Device Dodatkowo: - Matryca Full HD 1920x1080 (Matowa) - Karty hostów SD czy Dell Alienware 17 R3: (tu podam juz tylko te dane ktore dowiedzialem sie od sprzedajacego, jesli o cos mialbym go dopytac to prosilbym o informacje, konkretnie o co pytac) 980 8 gb 32ram 1TB i7 6700hq brak dysku ssd wolny slot na kolejny ram wiec mozna zrobic 64gb obie oferty sa w cenie 3400zl, oczywiscie uzywane laptopy
  4. rahowsky

    Laptop 3,5-4tys

    @wmk Bardzo dziękuję za odpowiedź, kilka propozycji i sprostowanie mojego błędu z tym dyskiem SSD 8GB ale tak jak mówiłem, słabo u mnie ze znajomościa takich rzeczy :) a jeszcze jakbyś mi mógł powiedzieć czy jest możliwość kupna takiego laptopa bez systemu? @FxJ Dzięki wielki! :)
  5. Witam, wiem ze powstal juz nie jeden temat z takim pytaniem i zakladam kolejny (dla niektorych zbedny) ale uwazam ze to najlepsza droga do znalezienia odpowiedzi. Przechodzac do sedna sprawy, poszukuje laptopa w granicach 3,5-4tys gamingowego ale tez nie ukrywam ze bedzie wykorzystywany do pracy na AutoCadzie a dokladnie SolidWorks. Nie beda to bardzo skomplikowane projekty takze mysle ze skupiajac sie bardziej na laptopie gamingowym, SolidWorks i tak da rade na tych parametrach. Wazna rzecza jest dla mnie zeby wyswietlacz byl matowy lub antyrefleksyjny (najwazniejsze by jak najmniej odbijal swiatlo), rozmiar 17,3". Dodatkowym atutem byloby posiadanie SSD w laptopie lub ewentualna mozliwosc dokupienia go (swoja droga jesli mozecie powiedzcie mi mniej wiecej ceny takiego dysku SSD np 8GB). Szukam tutaj porad bo nie ukrywam ze jestem amatorem jesli chodzi o komputery i ich parametry. Z gory bardzo dziekuje za wyrozumialosc i kazda rade :) Pozdrawiam, rahowsky
×

Ważne informacje

Umieściliśmy pliki cookie na Twoim urządzeniu, aby pomóc Ci ulepszyć tę witrynę. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym razie zakładamy, że możesz kontynuować.