Jump to content

TooRtleS

Stały użytkownik
  • Content Count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About TooRtleS

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 12/27/1986

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    3839984

Profile Information

  • Skąd
    Zalesie Dolne
  • Zainteresowania
    Sporo tego ... Komputery , Muzyka , Filmy , czasem książki etc....
  1. Mi sie wydaje ze ten moze byc dobry: Pentagram Freezone QVC-120 Cu+. Sam mam podobny i jestm zadowolony.
  2. ja bym wzioł tego : http://sklep.benchmark.pl/pelny_16092.html Cichy i nie spotkałem nie zadowolonej z niego osoby
  3. Ktora z nich wybrac Gigabyte GA-K8NXP-SLI nVidia nForce4-SLI vs. DFI LanParty UT nF4 SLI-D?? Z gory dzieki za odpowiedz. Ps. dodam ze czytałem sporo o tych płytach i to sa 2 najlepiej opisywane na forum i dlatego właśnie mam mały dylemat.
  4. Czesc mam pytanie . otóż chce kupic 2 karty do sli mam płyte DFI lan party z sli i nie wiem jakie karty wybrac . Czekam na wasze propozycje. Dodam ze chciałbym na nie przeznaczyc ok 800 - 1000 zł na jedną karte. Pozdrawaim PS. narazie mam na oku to : 2 x GeForce 6600GT Gigabyte GV-NX66T256D 256MB TV/DVI (PCI-E) BOX. napiszcie czy sie opłaca
  5. Mam pytanie czy jezeli kupie płyte z SLI np. DFI LanParty UT NF4 SLI-D i wlozew do niej przez pewnien czas tylko jedna karte graficzna np. GeForce 6600GT Gainward Ultra/1960 PCX DVI "GS" (PCI-E) to czy to bedzie chodzic normalnie ?? Pozniej bym dolozył druga grafike tylko musze na nia uzbierac.
  6. Mam pytanie czy te zwykłe karty graficzne jakie sa w laptopach ( chodzi mi o te mobile) sa duzo lepsze od tych z VRAM. Pytam gdyz chce kupic laptopa Acer Aspire 1692 i mnie wiem czy sie opłaca , on w standardzi ma grafike Radeon Mobile x600 64mb Vram i nei wiem czy mam szukac czegos innego. dzieki za odpowiedz. Dodam ze szukam laptopa miedzy 4500 a 5200 zł
  7. No to teraz ja zadam pytanie. Laptop 4500- 5000 zł?? Acer TravelMate 4102WLMi LX.TA505.085?? Acer Aspire 1692 WLMI LX.A6505.016?? Czy moze jakis inny piszcie, czekam na opinie :] A dodam tylko ze sprzet ma słuzyc głównie do pracy i do tego zeby móc go podłączyc do jakiegos zestawu grajacego wiec karta muzyczna powinna byc sprawna :], co do gier to raczej zadko co najwyzej HL2 albo cos gorszego. :wink:
  8. Ja myśle o tym zasilaczu ..... napiszcie mi czy on naprawde jest taki dobry, czy to tylko chwyt marketingoey : http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=46628 .... chodzi o zasialacz Levicom X-Alien 500W Black :twisted:
  9. Ja bym zmienił płyte na DFI lan Party nf3 ...... wypas płytka ....... dysk na Sata 160 GB ( uwież 40 GB zawsze sie przyda) , a co do grafiki to polecam X800 XT .... a zresztą poczytaj sobie http://forum.purepc.pl/viewtopic.php?t=46628 ...... a co do obudowy to polecam tą Alien ... ja ją mam i jest spoko tylko zasilacz trzeba odddzielnie kupować , ale przy 7800zł to chyba nie przblem :twisted:
  10. Ja polecam głośniki Creative GigaWorksTM 7.1 S750 THX retail sa super , ostatnio je kupiłem i ....... wow ........... dają czadu Link dla zaintereswanych : http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=9927
  11. Teraz ja mam pytanie ..... co sądzicie o "GeForce 6800GT Asus V9999GT Asus 128MB TV & DVI BOX" Karta ta kosztuje 1549 zł na www.koputronik.pl ..... wiem ze "karta ASUS 9999GT ma częstotliwości taktowania DDR zwykłego 6800 czyli 700MHz, ale procesor ma 16 potoków renderujących, czyli tyle samo co w GeForce 6800 GT. Karta jest wydajniejsza niż każdy inny GeForce 6800, ale nie jest "pełnym" 6800 GT ze względu na niższe częstotliwości taktowania pamięci. " ale i tak mi sie wydaje ze warto ja zakupić .... co o myślicie o tym zakupie ??
  12. Ja śmiało moge polecić Radeona 128MB / 256 Bit sam miałem takiego swego czasu i naprawde , karta jest w pożątku , z możlieościami kręcenia , tylko ja miałem jakiś felerny model i wiatrak musiałem zmieniać. :twisted:
  13. Wiec moze mi sie przywidziało , ale jestem pewien ze radeona 9800pro mozna śmiało krecić na XT ....... pa. dzieki za uwagi :evil: :twisted:
  14. Poszukaj , gdzieś na forum nie wiem dokładnie gdzie dlatego nie umieszczam linka ( sorry po prost nie mam czasu , ale jak sie znowu na to natkne to ci podam) jest link , jak podkręcać tą karte i odblokowywać w niej kolejne potoki , a katrta jest na prawde wuper goroco polecam ...... wszystkie gry chodzą bez zacięcia :twisted:
  15. Ja polecam karte Radeon 9600XT jest super , Doom III i CS : Source chodzą na high bez zacięcia na AA 4x tylko ramu musiałem dodać , ja mam model Saphhire i jestem zadwowolony , w swoim przedziale kasowym karta wymiata ( polecam ten model z Fire Blade , dobże mi sie kręcił ) ........... :twisted:
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.