Jump to content

kape

Użytkownik
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutralna

About kape

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

488 profile views
  1. kape

    Desktop upgrade

    Czyli podsumowując, mówicie bym się wstrzymał z ewentualnymi upgrade'ami.
  2. kape

    Desktop upgrade

    Tak, wszystkie gry instaluje na SSD.
  3. kape

    Desktop upgrade

    Aktualnie moja maszyna wygląda tak https://www.userbenchmark.com/UserRun/38593002 Myślałem by ewentualnie zrobić expand karty graficznej ale znajomy powiedział, że będzie straszny bottleneck gdyż procesor nie pozwoli mi na wykorzystanie w pełni grafiki typu RTX 3080. Jakieś pomysły? Najlepiej zostawić jak największą ilość sprzętu wewnątrz obudowy i zrobić expand tylko tych najbardziej wymaganych rzeczy jednak wymiana procka wiąże się z wymianą mobo bo już socket nie ten...
  4. kape

    Desktop upgrade

    Witam, Mój ostatni post sięga roku 2017 gdzie to razem z waszą pomocą złożyłem swoją maszynę. Przy nowszych produkcjach czuć spadki fpsów dlatego myślę, że czas na ewentualny upgrade. Poniżej link do tego co społecznośc purepc mi poleciła: https://www.morele.net/inventory/info/na6kYJ/ Mam nadzieję, ze podobnie jak lata wstecz - pomożecie mi zupgrade'ować tego (powoli) dziadka
  5. Niestety reset BIOSu nie pomógł a problem wciaz wystepuje :/
  6. Witam, Mam problem z lagiem/scinaniem myszy SteelSeries Rival 300 na WINDOWS 10. Na początku myslałem, że moja 2 letnia myszka po prostu sie zepsuła i czas wymienić ją na nową. Zakupiłem więc ten sam model SteelSeries Rival 300 - problem nie zniknął. Wszystko delikatnie widac na tym nagraniu : https://plays.tv/video/5a6e1b04aad5c32aa1/scina?from=user W 11 sekundzie w trakcie "full auto" mysz ciągnięta jest w lewą strone, lecz lapie dopiero po chwili. Moj troubleshooting: - Deinstalacja / instalacja sterowników - Wyłączenie opcji "zezwalaj komputerowi na wyłączenie urządzenia w celu oszczedzania energii" - Aktualizacja BIOS-u - Przełączenie USB z 3.0 na 2.0 Zauważyłem też że większe problemy zaczeły się po instalacji firmware pod płyte MSI - Lecz dodam, ze na boku używam laptopa ASUS ROG G751JY i dzieje się dokładnie to samo co na stacjonarce. Juz powoli trace nadzieje, ze uda mi sie to naprawic i mysle nad formatem (chociaz wolalbym tego uniknąć). Myślicie, ze lepiej zakupic nowa myszke, z innej firmy aby przetestowac czy bedzie dzialo sie dokladnie to samo co z Rivalem? Z gory dziekuje za odp. MOJA MASZYNA: Procesor:Intel Core i7-7700K, 4.2GHz (4.6GHz OC), 8MB, BOX Karta graficzna:GeForce GTX 1080 GameRock 8GB RAM:Corsair Vengeance LPX DDR4, 16GB Płyta głowna:MSI Z270 GAMING PRO CARBON Ssd:SSD GoodRam Iridium Pro 240GB Hdd:Toshiba HDD 2TB SATA III
  7. Niestety 1080Ti ciut drozsze niz 3000 (oficjalna cena to 3650zl na stronie NVIDII), z drugiej strony dzieki Ti ceny 1080 leca w dol Ten MSI Z170A Gaming Pro Carbon bardzo ciekawy, tym bardziej, ze cena w miare przyzwoita (kolejna stowka w kieszeni). Pytanie czy bios obsluzy procesory Kaby Lake bez aktualizacji? Myslicie, ze ceny za 1080 jeszcze spadna? w sumie pamietam jak w grudniu za tego Palita1080 GameRock trzeba bylo zaplacic ponad 3klocki... Czekalem do marca az ceny spadna i faktycznie spadly, juz nie moge sie doczekac az zloze zamowienie. PS. Chyba, ze sciagne grafe zza granicy :P Panowie jeszcze jedna sprawa, obudowa ktora wpadla mi w oko to Zalman Z9 Neo ewentualnie Phanteks Eclipse P400 lecz maksymalna szerokosc chlodzenia CPU wynosi 16cm (chlodzenie ktore wybralem ma 16,2cm i tutaj dylemacik..) Szukac szerszej obudowy czy wymieniamy chlodzenie na inne?
  8. Bardzo dziekuje za szybkie info, nie spodziewalem sie tak szybkiego odzewu :) Wiec wymieniam zasilacz + ram. Dodatkowo przy tworzeniu koszyka myslalem nad innym chlodzeniem CPU, lecz zostalem przy Thermalright Macho X2 (dobre opinie) lecz delikatnie martwi mnie rozmiar. Natrafilem jeszcze na tansze SilentumPc Fortis 3 HE1425 lecz troche sie obawialem, ze nie da rady. Jeszcze podsumowujac, czy cos nadaje sie do zmiany? Dodatkowo, polecacie jakies ciekawe obudowy do tego pakunku. Dzieki waszej opiece, zbilismy cene o jakies 100zl : https://www.morele.net/inventory/info/quI7rd/
  9. Dziekuje za szybkie odp. Faktycznie 4x4GB to glupota. Dzieki za propozycje. Nie mam zamiaru bawic sie w SLI/CF. Polecasz Corsair RM550X 550W ? Co myslicie o plycie glownej z tego zestawu? Wczesniej myslalem nad As Rockiem X99 Extreme 4 ale w sumie czy warto przeplacac?
  10. Witam wszystkich, Od listopada zabieram sie za zlozenie zestawu w miare mocnego (typowo pod gaming). Czy bylby ktos tak mily aby rzucic okiem i ocenic jak sie prezentuje koszyk: morele.net/inventory/info/bfb7eN/ Ewentualnie zapropnowac jakies zmiany (nie interesowalem sie tematem od dobrych 7 lat wiec byc moze popelnilem jakis blad). Celem bylo zminimalizowanie kosztow do ok. 7k zl Dodatkowo potrzebowalbym jeszcze obudowy ktora wszystko pomiesci, bedzie w miare tania no i jako tako wyglada. Z gory dziekuje i pozdrawiam, Konrad
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.