Jump to content

guziq

Stały użytkownik
  • Content Count

    939
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About guziq

  • Rank
    Uczestnik
  • Birthday 05/23/1988

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    6024637

Profile Information

  • Skąd
    Żyrardów
  1. Tu nie chodzi ze jest glosny. Chodzi o to ze dellowskie temp mnie nie zadowalaja.
  2. Czesc. Chciałbym sie pobawic ustawieniami wentylatorow w ww. laptopie. Próbowałem juz chyba wszystkich trików włacznie z dell fan utility i I8KFANGUI i za zadne skarby swiata nie chce sie zablokowac/odblokowac ta nieszczesna EC Control. Ma ktos jakies pomysły?
  3. Tekst to kopia z innego forum - nie chcemi sie 55 razy pisac tego samego. Auto kupiłem od pierwszej włascicielki - Polki mieszkającej pół życia w Belgii gdzie kupiła samochód z salonu. Na stare lata wrocila do Polski. Po smierci męża, postanowiła sprzedać auto (a sobie kupiła Golfa V). Potem kupiłem je ja za całe 1700zł. Miało nawet katalizator, załozony juz w polsce, w 98 roku. Na poczatku, zeby jakkolwiek sie nim poruszac zmienilem sprzeglo na niskobudzetowego STATIMa za cale 200zł. Troche nią pojezdziłem, potyrałem po szutrach itp. W miedzyczasie robiłem eSke. Gdy miałem już dupowóz, na warsztat wpadła 90. Przedtem jeszcze zaliczyłem sprawdzanie geometrii w warsztatcie u robs -a. Okazało sie ze lewa podłóznica jest cofnieta. Róznica miedzy kołami z lewej i prawej strony wynosila 4.5 centymetra, a na aucie nie bylo sladów zadnego dzwonu. Starsza pani (ew jej mąż) przywalili w cos kołem od strony kierowcy i wciagnelo cala podłóżnice do srodka. Prostowanie na ramie (350zł) załatwiło problem i wyrównało rozstawy kół z lewej i prawej strony. Mogłem juz brac sie za robote. Prace trwały od 22 grudnia. Wyjechał orginalny silnik KV, i zaczałem podpasowywac ABZ. Na + musze zaliczyc to, ze w komorze silnika jest wiecej miejsca niz w S4. Zarówno od strony grodzi, jak i przy podlóżnicach (miesci sie bez problemu podstawka z filtrem oleju). Akumulator trafił do bagazanika, stare mocowania poduszek zostaly wyciete, przestawione zostalo serwo (zachaczało o glowice pompą hamulcową), wyleciała równiez pompa od ABSu (nie bylo na nia miejsca). Dodatkowo musiałem przerobic prawe mocowanie stabilizatora (odciac i przespawac obok). Do czasu az silnik nie bedzie uturbiany chlodnica zostanie jak jest teraz, czyli z przodu, przed silnikiem (chlodnica jest od Audi 100 C3 2.5TDi, zalozona do gory nogami). Potem trafi do bagaznika chlodnica od BMW 2.5 TD (swoja drogą wielka ku*wa). Silnika pracuje, tradycyjnie juz, na Vemsie. Było sporo problemów z pojawiajacymi sie regularnie trigger errorami, jednak definitywne pomogla zmiana firmware-u. Auto chodzi na domyslnej mapie ktora dostalem z USA. Nie jest wystrojone gdyz warunki nie pozwalaja na jakikolwiek przyspieszanie (nie mam trakcji na pierwszych 5 biegach (z 5 dostepnych :twisted: ). Opony zimowe, 195mm z bieznikiem 7mm. Musze poczekac az sie ociepli. W miedzyczasie bede mogl ogarnac reszte elektryki (obrotomierz, temp wody, cisnienie oleju) i wyszykowac nowy warsztat. Do zrobienia zostalo jeszcze cale zawieszenie, pomijajac wymiane wszystkiech elementów gumowo - metalowych, nizsze sprezyny i amory B8, hamulce (od 2.8 - juz czekaja w garazu) oraz zawieszenie ukladu napedeowego (tutaj czekam na sztywne elemnty od DeSa). Kilka fotek - narazie tylko tyle, zreszta nie ma tak naprawde co pokazywac. »
  4. pacjent - Asus eeePC 1201HA system - winXP router - linksys wrt54gl Sprawa wyglada tak: na laptopie przeinstalowalem system na WinXP SP3. 3 dni chodził jak marzenie - łaczył sie z wifi zaraz po starcie systemu, wszystko bylo cacy, w kazdym miejscu haty byl net. Dzisiaj cos mu odbilo - rano bylo dobrze, potem poszedlem z lapkiem do samochodu, wrocilem i nie moze znalesc sieci. Costam poprzestawialem, ale to chyba jednak nie mialo nic wspolnego, ale nagle net zaczał smigac. Znowu musialem wyskoczyc z lapkiem - wrocilem, i juz za kuta nie moge sie polaczyc. Laptop nie widzi zadnej sieci. Moge zemieniac konfigi jak chce, zmienialem sterowniki (sa dostepne 2szt) - nic. Nie widzi zadnej sieci. Laptop stoi praktycznie przy routerze (2m od niego). Wszystkie inne laptopy w domu maja neta (bedzie ze 3 sztuki) tylko ten nie ma. Co jest nie tak? WiFi w laptopie wlaczone. W routerze wylaczone wszystkie zabezpieczenia.
  5. Witam. Sprzedam telefon jak w temacie. Nie był nawet właczany, jedynie wyjety z pudełka do zdjec. http://allegro.pl/item475478274_nowa_nokia...ery_czarna.html
  6. guziq

    Acer 5024wlmi

    Witam. Sprzedam laptopa jak w temacie - Turion 64 1,8GHz, 1GB Ram, 100GB dysk, X700 128MB. W laptopie nie działa matryca - laptopa sie włacza i z podłaczonym monitorem pracuje jak nalezy. 600zł - cena do negocjacji. Laptop jets kompletny - wszystkie płyty, ksiazeczki, pudełko, zasilacz jest.
  7. Witam. Jako że obudowa mi kompletnie odmówiła współpracy, postanowiłem ja rozkrecic i wymienic zawiasy. Matrycy nawet nie odlaczałem, obchodziłem sie z nia delikatnie jak tylko mogłem. Po załozeniu obudowy, przykreceniu wszystkich srubek laptop sie włacza, matryca pokazuje obraz ale nie ma podwswietlania. Wszystkie wtyczki sa podpiete itp. itd. Co jest nie tak? Co sprawdzic? Bo juz mi rece opadaja.
  8. Ja juz od pół roku wystawiam Focusa starych na otomoto i gratka i zainteresowanie jest praktycznie zerowe
  9. Jest taka możliwość ale z tego co sie orientuje (a troche siedziałem w temacie BMW) to te w M pakiecie maja na klapie tylko "M". A prawdziwe M5 ma na klapie właśnie "M5"
  10. Koles widocznei nie chciał sie scigac. Wystarczy spojrzec na dane katalogowe/dane z testów aby zobaczyc ze nowa M5 ma tak wysrubowane parametry ze 230konne auto nie ma z nia najmniejszej pojary, bez wzgledu na predkosc.
  11. Widocznie nie jechałes jeszcze samochodem z silnikiem który naprawde mozna pokochac. Wystarczy spojrzeć na wykres momentu silnika AAN (seryjnego). Maksymalny moment obrotowy osiąga przy 2100 na minute (cale 380Nm) i trzyma ponad 300Nm do ok. 6000.
  12. Apropos Vectry - w jednym z TopGearów Clarkson pokazał jak pięknie Vectra OPC wchodzi w zakręty jadac prosto :)
  13. MaSell, masz racje, byla rozmowa i to w temacie założonym przezemnie :)
  14. Nie, mam na mysli przyspieszenie w róznych przedziałach predkosci. Nie w przypadku 2,2T :P Bo w tym "sporcie" chodzi o to żeby mieć duży moment obrotowy na kołach a nie na silniku. Co mi z momentu na silniku jak "zbija go" przełozenie skrzyni/dyfrów? Ibiza ma ok. 170 kucy. Apropo trakcji: ze startu lotnego również jest w tyle. PS. Jak mówiłem dalej bede twierdził że dane papierowe ch*j mówią - liczy sie ogolna sprawnosc auta podczas przyspieszania a nie liczba niutonometrów czy kucy. Bo jak bardzo dobrze widac na przykłądzie przywołanych tu aut WRC - Obecne mają 300 koni i ok 600 Nm i sa szybsze (na tych samych odcinkach specjalnych maja lepsze czasy - zeby nie było potem ze chodzi o predkosc maksymalna) od aut grupy B które miały ok 700 koni i ponad 1000Nm.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.