Jump to content

micbarpia

Użytkownik
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About micbarpia

  • Rank
    Newbie
  1. Witam, kupilem fortis 3 i jest bez porownania ciszej ale pojawil sie inny problem... w trakcie montazu nowego chlodzenia spadla mi zworka z plyty (prawdopodobnie od biosa) bo po restarcie bios sie wyzerowal, przywrocilem ustawienia fabryczne i wszystko jest niby ok ale nie czyta mi pelnych 32gb pamieci tylko 24 z nich... cpuz widzi wszystko a win 7 mowi ze zainstalowane 32 ale uzywa tylko 24, na forach polskich i zagranicznych jest pelno czarodziejskich opcji ze to przez cooler wlasnie cos tam ze slotami ramu sie dzieje itd ale chcialem zapytac czy ktos z was moze spotkal sie juz z taka sytuacja i sobie z nia poradzil... nie jest to kwestia windowsa, dla ulatwienia powiem ze w TAKIEJ KONFIGURACJI juz ten komputer czytal 32gb jedyne co sie zmienilo to nowy cooler (cichszy i nawet wydajniejszy) i nieszczesna zworka ktora mi spadla w trakcie demontazu poprzedniego chlodzenia i zakladania nowego... oczywiscie zwroke zalozylem jak byla wczesniej ( mialem foto)
  2. z drugiej strony teraz patrze ze dark rock 4 kosztuje okolo 250zl czyli tyle ile moj procek... to troche nie ma sensu chyba ;) nie kumam o co chodzi z tym aio rozumiem ze myslicie o wymianie samych wiatrakow z tego systemu chlodzenia na inne? cichsze czy czegos nie ogarniam ?
  3. sa 2 wentyle jeden 2400 drugi wg monitora osiaga tylko 1200, meczy mnie tylko jedna sprawa czy jak wstawie tam dark rock 4 albo innego grandisa to nie bedzie kolizji ze slotami pamieci...
  4. nie potrafie ocenic co halasuje czy pompka czy wentylator... pompke slysze czasem za bardzo ale ogolnie to chyba wentylator jest glosny... ciezko powiedziec chlodzi super ale glosnossc dla mnie nie do zaakceptowania
  5. no to jesli mam czekac co tez mocno rozwazam to jakies sugestie odnosnie chldozenia na ten procek bo z tym co mam to nie wytrzymam, ewentualnie jakas mniejsza buda ktora to pomiesci?
  6. Witam wszystkich, chciałbym prosić was o radę w sprawie upgradu. Z tym, że nie chodzi o typowy upgrade...to bardziej skomplikowane więc postaram się przedstawić sytuację i wypunktować moje wątpliwości. Moj obecny zestaw: obudowa: Antec Twelve Hundred V3 procesor: AMD FX-8350, X8, 4.0GHz, 16MB chłodzenie procesora: ANTEC H2O-920 (KUHLER H20 920) płyta: Asus SABERTOOTH 990FX R2.0 Ram: Corsair DDR3 32GB/1600 (4*8GB) DOMINATOR Zasilacz: CORSAIR HX850W Dyski: 2 zwykłe hdd po 1TB (nie chce mi się sprawdzać ale i tak zamierzam wymienić na ssd) Grafika: GF 1050Ti Do czego używam: GRY ( ogolnie gram w stare sprawdzone gra raczej nie gram w nowosci ale tego nie chce wykluczac bo moze cos mi sie spodoba. CIV 6, TOTALWAR MEDIEVAL 2, FIFA 13, MORROWIND ;)) SKETCHUP+Vray (i tu mimo, że okazjonalnie to pojawia się cheć żeby renderowało szybciej ale ogolnie nie jest źle) CUBASE (sprzet audio zewnetrzny wiec bezproblemowo) OC: nie jestem zainteresowany OC w ogóle, nie widze sensu nie chce ryzykować uszkodzeniem sprzetu tymbardziej, że komputer nieraz chodzi tydzień bez przerwy... JAKI PROBLEM??: 1.Komputer jest mega głośny, tzn na 99% chodzi o to chłodzenie ANTEC H2O-920 (KUHLER H20 920) niby wodne ale dziala mega głośno. Temperature trzyma super, procek nie osiąga 50stopni i rzadko przekracza 40 ale hałas jest nie do zniesienia. Chciałbym zmienić to chłodzenie na jakieś ciche. Gdzieś przeczytałem że opłaca się kupić Chłodzenie CPU Cooler Master Hyper T4 (RR-T4-18PK-RI) https://www.morele.net/chlodzenie-cpu-cooler-master-hyper-t4-rr-t4-18pk-ri-531525/ ale nie znam się a może raczej nie jestem na bieżąco i oczywiście staram się to nadrobić szukając różnych opinii ale postanowiłem też zapytać na forach bo może jest coś lepszego co szybko polecicie. 2. Obudowa jest jak dla mnie fatalna (komputer kupiłem używany w całości jakiś czas temu w bardzo dobrej cenie dlatego obudowy sam nie wybierałem). Jest wielka, toporna, waży jak czołg, świeci się jak psu jajca (mimo, że wyłączyłem wszystko co mogłem (lub tak mi się wydawało). Ostatnio składałem matce komputer (zestaw za 1200 z purepc w malej lekkiej obudowie i tak jej zazdroszcze, że zastanawiam się czy moich sprzętów nie dałoby rady upchnać w coś z seri micro, mini atx. Mozecie coś polecić? 3. W związku z w/w problemami przeszła mi przez myśl możliwość sprzedania całego zestawu i złożenia czegoś nowszego w podobnych pieniadzach,( ale czytałem wiele opinii, porownan, benchmarkow, i w zestawieniach osiagów w porownaniu z cena moj procek wyglada nadal bardzo korzystnie) a może nie ladować duzo kasy teraz kiedy za jakies pol roku na rynku pojawia sie nowe ZENY (tak slyszalem) i ceny spadna sporo, a moze macie inne zdanie i warto teraz kupic cos nowszego r7 w niezlej cenie??? jesli tak to prosze polecci mi jakis zestaw (zostawilbym grafike, reszta nowa tylko mozliwie najmniejsza i najcichsza..., 32gb ramu to raczej mus dla mnie bo SKETCHUP i VRAY potrafia przelknąc całość) z góry wielkie dzięki za każdą , nawet kąśliwą opinie,uwage pozdrawiam Michał
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.