Jump to content

RainingTacco

Stały użytkownik
  • Content Count

    40
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

RainingTacco last won the day on October 3 2019

RainingTacco had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutralna

About RainingTacco

  • Rank
    Uczestnik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam Mam naprawdę dziwny problem. Kiedy tylko włączam/wyłączam jakiś dźwięk, słyszę takie pyknięcie/trzask. Dzieje się to np. kiedy klikam windowsową ikonkę dźwięku w prawym dolnym rogu, a potem szybko klikam poza nią kiedy jeszcze jest dźwięk. Podobnie się dzieje gdy przeskakuje do innego momentu w ścieżce dźwiękowej/filmiku, zarówno w windowsowym odtwarzaczu jak i w chrome. Trzaskanie pojawia się także kiedy ruszam suwakiem dźwięku w youtube w chrome i w windowsie[nie mogłem tego ująć na wideo]. W trakcie odtwarzania, po rozpoczęciu nie mam już z tym problemu i muzyka działa normaln
  2. Te pendrivowe creativy w sumie mogą być, DAC jakości podobnej do integry, więc ani nie pogorszy ani nie polepszy odsłuchu, ale przynajmniej dostanę lepsze wzmocnienie niż to co jest na integrze. Co ciekawe te sennki hd201 z impedancją 32 ohm grają ciszej! niż audio technica ath t500 z impedancją 140 ohm. Nie wiem jakim cudem, może ktoś światlejszy wyjaśni? xD
  3. Panowie, a coś tańszego? Te 300 zł to nie cena jaką planuje wydać, tylko cena płyty głównej xD Widocznie źle to zapisałem i stąd nieporozumienie.
  4. Nie jest dla mnie ważne jaki to będzie format tego wzmacniacza, czy jako karta rozszerzeń PCI/PCIE, czy podłączany pod USB, wolnostojący itp. Może mieć w sobie DAC, może być tzw. kartą dźwiękowa itp. Lepiej to napędzi słuchawki niż taka zwykła integra [alc 887/892] w najtańszym mobo[gigabyte b85m-d3h] za 300zł? Bo jak dla mnie trochę za cicho grają[sennheisery hd201].
  5. Ciąg dalszy. Otóż wymieniłem dysk i wszystko działa szybciej. Teraz pomyślę nad wymianą ramu, bo jednak wystarczy 6-10 zakładek w chromie i już buforuje przez plik wymiany na SSD. Oto wyniki z nowego dysku. Adata SU650 240GB. Niebo a ziemia-staruszek zmartwychwstał. Dyski HDD, a zwłaszcza te które działają co najmniej 5-6 lat, naprawdę tracą na swojej szybkości a często zaczynają sypać błędami[nie mówie o dyskach jakości serwerowej, bo te są znacznie bardziej odporne].
  6. Antimalware service executable czyli windows defender skanujący pliki, albo dużo badziewia w autostarcie i może tak mulić nawet przez 5 minut po włączeniu. Możesz mieć też jakiegoś wirusa.
  7. Nie znam się na tych tabelkach, pierwszy wynik wygląda w sumie spoko, tylko o jakieś 2/3 lepszy na SSD, ale reszta jest tragicznie gorsza. Duże znaczenie mają te 3 pozycje pod Seq Q32T1 czyli 4kiB Q8T8, 4kib Q32T1, 4kib Q1T1 ? Jak się znasz na tym mógłbyś pokrótce opisać co te wszystkie pozycje oznaczają i jaki mają wpływ na wydajność dysku?
  8. Pomyśl jeszcze nad jakimś tanim 5700 xt jeśli uda ci się wyrwać na promocji. 2060 super to bardzo dobra karta, 8gb ramu to przyszłościowy zapas na następne 2-3 lata jak już wejdą nowe konsole. Nie patrz na ray tracing bo w tej karcie RTX ON = <60FPS ON.
  9. Dysk jest doskonały za swoją cenę, tutaj brat o pojemności 1TB.Nie grzeje się przesadnie, coś koło 40 stopni, temperatura podobna do HDD. Była na niego promocja w xkomie za 559zł, nic tylko brać, także bierz mniejszą wersję. Dodatkowo dysk ma całkiem dobre TBW, znacznie lepsze niż np. polecany kingston A2000.
  10. Dziwna sprawa, tutaj PNY XLR8 CS3030 1TB, na tych samych kościach toshiba i z tym samym kontrolerem.Zapełnione 430gb czyli zostaje 570 gb.
  11. Lenovo D24F-10 to bym brał. Nawet jak nie domaga z ghostingiem w 144Hz to i tak pewnie jest znacznie lepszy niż jakakolwiek 60-75Hz.
  12. To widzę że za coś rozsądnego z możliwością dołożenia pamięci, ekranem full hd i ssd 256gb to już koło 1800-2000zł, jednak za dużo na mój budżet. No nic zostaje przy opcji nr 1. A tutaj dane mojego dysku, wygląda to źle? https://imgur.com/YxajfbI Pewnie będzie odczuwalna przesiadka na SSD nawet na sata 2?
  13. Witam społeczność purepc. Obecnie mam staruszka Dell Inspiron N5010/15R. W środku siedzą: I3-370M socket G1/PGA988A[możliwosć wymiany na I5/I7 z tej samej serii] Płyta główna na Intel HM57 a więc tylko SATA 2/SATA 3 Gbit/s. Radeon HD5650[wlutowany w MOBO] 2x2GB DDR3-1066[możliwość upgradu do 2x4GB] Dysk WDC WD3200BEVT-75A23T0, żółw na 5400rpm Matryca TN LED 1366x768. Laptop jest używany tylko do przeglądania internetu, worda, excela i powerpointa lub podobnych programów biurowych np. edycja PDF. Generalnie nic graficznego[żadnych gier], raczej rzeczy trochę obciążając
  14. W ogóle ceny tam są zdrowo powalone -nitro za 2000zł, gigabyte za 2243 zł xD. Sklep prowadzony od pół roku, 100 coś ocen, brak możliwości kontaktu telefonicznego, brak strony internetowej, brak podanych danych firmy w zakładce "o sprzedającym". Jak ktoś ma odwagę zapłacić 2k za GPU takiemu sklepowi to śmiało. Tylko potem może być tak że za 100-200zł taniej okaże się że są problemy z gwarancją ;) Ten tech_wave wygląda na sklep który ściąga z zachodu towary tj. z niemiec i nie ma własnego magazynu, więc na gwarancji sobie ludzie mocno poczekają.
  15. Ja bym się QVL nie przejmował, producent nie ma możliwości sprawdzenia większości ramu na rynku, więc to nie oznacza że jeśli czegoś nie ma na liście to nie będzie działać. Powiem tak, 99,99% kości będzie działać, bo to jest wszystko to samo od Hynixa, Samsunga i Microna, na tych samych kontrolerach, napięciach. Co do B-Die to samsung przestał produkcji https://wccftech.com/samsung-b-die-memory-production-ceased-replaced-by-samsung-a-die/ Mogą ci się jakieś stare sztuki trafić, ale na pewno nie w ramie 3200 cl16 -to zbyt tani ram aby ktoś tam pakował B-die. B-die będą raczej w
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.