Jump to content

psm

Użytkownik
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutralna

About psm

  • Rank
    Newbie
  1. Wieżowe. Miałem teraz Mugena 2, więc myślę, że wysokość max to ok. 17 cm. Które z tych chlodzeń byłoby najcichsze?
  2. Witam Szukam chłodzenia, które jest przede wszystkim ciche i utrzyma temperatury na przyzwoitym poziomie. Byłbym w stanie dołożyć jeśli jest coś godnego uwagi, ale nie chcę też płacić za chłodzenie 1/2 wartości procesora. Czy miałoby sens kupienie jakiegoś tańszego coolera i wymiana wentylatora na coś markowego?
  3. Witam Poszukuję monitora typowo do gier. Byłem ostatnio u kumpla, który ma jakiegoś Acera Predatora z G-sync i wyglądało to mega. Tak się składa, że modernizuję kompa i fajnie byłoby do tego dodać nowy monitor. Problem w tym, że jestem totalnym laikiem i zdecydowałem się tutaj poszukać pomocy. Szukam monitora 24-27 cali, 1920x1080, 144 Hz, z dobrze działającym FreeSync na kartach Nvidii, najlepiej po prostu klepniętego przez Nvidię. Z tego co szukałem najtańsze monitory z G-sync zaczynają się od 1400 zł. Czy faktycznie byłyby warte tej dopłaty? Dodam, że monitor będzie współpracował z RTX 2070 Super i Ryzenem 3600x. Znalazłem coś takiego https://www.x-kom.pl/p/444657-monitor-led-24-acer-kg251qdbmiipx-czarny-240hz.html Wydaje mi się, że spełnia wszystkie wymagania, ale dobrze by było gdyby ktoś na niego rzucił fachowym okiem. Z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.