Skocz do zawartości

dundee

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • GG
    1180609

Profile Information

  • Skąd
    Koszalin

dundee's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Jeżeli chodzi o napełnianie tuszy do tej drukarki to znalazłem link gdzieś na forum, ale nie miałem okazji jeszcze tego wypróbować. (
  2. Zastanawiam się nad kupnem drukarki i spodobał mi się ten canonik (Pixma IP4200) , ale z tego co widzę nie ma nigdzie zamienników. Może źle szukam. Czy wie ktoś gdzie można dostać takie zamienniki? A może ktoś mi poleci inna drukarkę tanią w ekspoatacji. Będę bardzo wdzięczny.
  3. boli mnie to, że to nie moja wina. Jak to może być moja wina, jak to nie jest od zewnątrz. Koleś znowu na to, że to nie możliwe żeby to było od strony kineskopu. (qwa wkurza mnie takie gadanie, Titanic niby był nie zatapialny no i?) Jutro jeszcze raz zadzwonie i się zapytam czy jest pewien na 100%. Bo moim zdaniem powinno być widać jakiekolwiek zarysowanie, przetarcie ,lub rozmazanie od zewnątrz. Tyle się przyglądałem, pod różnymi kątami , na różnych tłach i za cholere nie było nic widać żeby coś było z tym od zewnątrz.
  4. Tak jak napisałem: pojawiła mi się pionowa kreska rozmazanego obrazu, jednak jest to problem z tą szybą przed kineskopem, na której niby znajduje się powłoka atyodblaskowa. Koleś z serwisu twierdzi , że to moja wina i nie obejmuje tego gwarancja. Jednak tyle się przygladalem temu i jestem pewien, ze to jest od wewnatrz. Serwisant na to odpowiedzial ze jest to nie mozliwe.(jezeli chodzi o fotke to nie bardzo, bo nie mam cyfraka)
  5. Mam te same problemy(monitor NEC 991SB , tzn pojawiła mi się pinowa kreska rozmytego obrazu(2mm /3 cm). Wada ta pojawiła się nagle, a nie używałem niczego co by mogło zniszczyć powłokę antyrefleksyjną.(używałem tylko miekkich chusteczek , którymi lekko przecierałem ekran). Stwierdziłem, że nie ma co czekać i oddałem monitor do serwisu. Po tygodniu dzwonie do nich, żeby coś się dowiedzieć , a koleś mi mówi, że to nie podlega gwarancji, gdyż jest to uszkodzenie mechaniczne. Myślałem, że wyjde z siebe jak mi to powiedzia. Nie rozumiem tego, jak to może być moja wina jak na zewnątrz ekranu nie widać żadnego śladu uszkodzenia mechanicznego(tzn.. jakiego kolwiek zadrapania , czy coś w tym stylu) Nie wiem co teraz zrobić. Napiszcie jak było w waszych przypadkach. Przeczytałem wyżej ,że jest możliwe, iż jakaś warstwa metalu pełniąca rolę filtra mogła odpaść , czy coś w tym stylu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...