Skocz do zawartości

CyberDe@th

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O CyberDe@th

  • Urodziny 08/21/1984

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://www.fks.pl
  • GG
    816006

Profile Information

  • Skąd
    Łódź
  • Zainteresowania
    Komputery, GSM, troche motoryzacja

CyberDe@th's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. Rozmiar glosnika to nie wszystko. Wazna jest jego moc, pasmo przenoszenia i pare innych szczegolow. Jesli jednak chcesz juz wymieniac "na slepo", to proponuje takze wymienic glosnik w drugiej kolumnie.
  2. szymon_ - jak juz cos porownywac to na pewno nie CX(T)65/70 do K700i, bo to telefony z roznych polek cenowych. Jak chcesz robic takie porownania, to K500i do CX(T)65/70 oraz K700i do S65.
  3. CyberDe@th

    Xbox 360

    boro - oj robia, robia... Dziwi mnie tylko taka kampania wokol PS3. Sony zachowuje sie bardzo agresywnie wobec Microsoft'u (ten ostatnio milczy) i nie ma sie co dziwic - w koncu to konkurent, ale to oznacza, ze sie naprawde boja.
  4. LOL Pisze, ze CXT70 ma miejszy wyswietlacz od tego w SX1.
  5. Tez jest mniejszy (CXT70), wiem bo mam obydwa telefony w domu (CXT70 i SX1). Z tym, ze niewiele mniejszy, a co za tym idzie - oznacza to wieksza pikseloze.
  6. Konrad - byle nie Samsung, a reszta w czasach ich swietnosci spisywala sie naprawde dobrze i nie slyszalo sie o babolach IBM'a, bo wtedy to byly dobre dyski.
  7. max1990r - co do podobania lub mnie... Mnie osobiscie podoba sie wersja Black SX'a, podczas gdy srebrna juz nie. Soft v15 to nie McLaren, aczkolwiek mozna sobie wgrac odpowiednie pliczki. Jesli chodzi o baterie... Na Allegro chyba sa, ale czy warto sie w nie pakowac?? SX1 ma wiekszy wyswietlacz (176x220) od wiekszosc Nokii z Symbianem (te maja 176x208), a CX(T)70 jak i cala seria 65 z wyjatkiem C(T)65 maja 132x176. CO do obslugi kart SD - ich nie obsluguje. Za to obsluguje MMC.
  8. lukas-comp - niektore wersje softu maja bledy i dlatego sie wieszaja przez co sa wydawane nowe wersje softow. Jednakze tylko Siemens daje Ci mozliwosc samodzielnego upgrade'u softu bez potrzeby latania po serwisach i utraty gwarancji. Za to i SDS (MPM) lubie ta firme. No i sprawa komunikacji za pomoca IrDY i BT... Do niedawna, a moze nawet do dzisiaj tylko Siemens i SE (Motka zapewne tez) byly kompatybilne ze standardami, podczas gdy dla Nokii "standardem" bylo to co oni sobie wymyslili (przyklad?? BT w 7650 lub 6310i gdzie mozna bylo transmitowac tylko dane i potrzebny byl specjalny zestaw sluchawkowy BT).
  9. wortigern - rynek zpiracony jest w Polsce, ale nie tylko rynek gier na PC, ale takze na konsole. Co do gier MP... Przeciez juz wiekszosc graczy na swiecie posiada szeroko-pasmowe lacza, za ktore niewiele placa (nie mowie, ze w Polsce). Co raz zadziej wydaje sie gry, w ktore mozna pograc tylko w singla, bo po prostu gracze chca grac z innymi, a ze jest taka mozliwosc to czemu jej nie wykorzystac. O ile przyjemniej jest rywalizowac lub wspolpracowac z kims przez siec niz dzialac w pojedynke. To sa glowne powody wydawania gier MP, a nie to, ze ktos ma pirata, a klucz to tylko zabezpieczenie, ktore znane jest w grach od wielu lat.
  10. Ja zamiast tego proponowalbym zrezygnowac z taniego routera "sprzetowego" i w jego miejsce wstawic komputer z np: NND (swoja droga - bardzo fajna dystrybucja na router i serwer). Koszty za prad na pewno wzrosna, ale kompa, ktory sie nada kupic juz za 50zl na Allegro + ewentualnie dwie sieciowki (jesli nie masz zapasu). Za to bedziesz miec znacznie wieksze mozliwosci.
  11. Marder - dosyc dziwny adres jak na router (najczesciej daje sie aaa.bbb.ccc.1). I tu mam pytanie - co masz na pierwszym IP??
  12. KZI - otwarta budowa peceta to jak najbardziej olbrzymia zaleta, ale jednoczesnie wielka wada. Patrzac na to od strony programistow - wielkie ulatwienie, gdyz nie bardzo musza sie martwic ograniczeniami, gdyz najczesciej i tak pisza gry na wyrost. Natomiast moga sie pojawic problemy przez niekompatybilnosc niektorych rozwiazan, co nie raz rodzi wiele problemow. Co na to gracze - spora czesc musi zmienic niektore elementy, jak nie calego kompa = czyli dodatkowe wydatki i to wszystko przez to, ze pojawila sie nowa gra na rynku :/ Za to zamknieta architektura tazke ma swoje plusy i minusy. Programista jest ograniczony do jednej architeORT: ORT: ORT: ktury, w ktorej wiele sie nie da zmienic. Musi maksymalnie w miare mozliwosci i swoich umiejetnosci zoptymalizowac gre do sprzetu. W zamian programista ma 99% pewnosc, ze jesli to u niego dziala, to u innych tez bedzie. A gracze?? Jednorazowo wydaja kase na sprzet (zalozmy: 2000zl) i ciesza sie konsola przez kilka lat bez potrzeby upgrade'u sprzetu (nie biore pod uwage rozwalonego pad'a, czy czegos podobnego, gdyz to normalne, ze niektore rzeczy sie zuzywaja). W tym samym czasie wiekszosc maniakow blaszakow (w tym i ja) na upgrade'y wydaje tyle pieniedzy co przy kupnie kompa lub nawet wiecej. Dlatego tez po wielu latach trwania tylko przy PC'ie zamierzam kupic konsole, bo po prostu nie stac mnie na utrzymanie blaszaka. Za te pieniadze naprawde mozna miec samochod, a komputerem do pracy, czy na uczelnie nie pojade. Teraz do tych, ktorzy ciagle uwazaja, ze PC'ety to przezytek i powinno sie zabronic wydawania gier na ta platforme: zapominacie o jednym bardzo waznym fakcie: gdyby nie te szare, znienawidzone przez niektorych z Was, "puszki bez duszy" to nie moglibyscie sie dzisiaj cieszyc super szybkimi konsolami. Prawda jest taka, ze to nie konsole przyczynily sie do swojego rozwoju, ale wlasnie pecety. Dlaczego?? Z bardzo prostej przyczyny: otoz wszelkie nowosci sprzetowe pojawiaja sie najpierw w blaszakach, a dopiero pozniej, bardziej dopracowane (zazwyczaj i chwala za to producentom) na konsolach. Gdyby nie blaszaki nie byloby takze mozliwosci odniesienia sie do najszybszych obecnie maszyn do zastosowan domowych jakimi sa wlasnie PC'ty. Dzieki nim macie porownanie jesli chodzi o grafike i dzwiek. Co do bardzo ogolnie pojetej "miodnosci" gier... Sadze, ze na konsolach jak i na blaszakach trafiaja sie zarowno rodzynki jak i smiecie, ktorych nie warto odpalac. Poza tym to juz jest raczej sprawa indywidualna kazdego z graczy, gdyz na przyklad mnie nigdy nie pociagaly i nadal nie pociagaja zadnego typu bijatyki, za to lubie FPS'y i wyscigi. .:Solid_Snake:. - tak ku scislosci... R1 nie ma czasem 256 stanow?? A co sie tyczy klawiatury, to ma ona dwa stany wcisniecia klawisza: 0 i 1 :)
  13. Stawialbym na ograniczenia ze strony operatora.
  14. rockers - w FPS'a nie gralem na X'ie za to gralem w TPP o nazwie Driv3r i powiem szczerze, ze jednak wole klawiature i mysz do tego samego celu. Nie mowie ze jestem ekspertem od gier, a tym bardziej konsolowych. Moze Cie to zdziwi, ale w samochodowki tez wole grac na klawiaturze z prostej przyczyny - jedyna kierownica, ktora moze jako-tako oddac wrazenie machania kolkiem to Logitech (nie pamietam modelu) o 900 stopniach obrotu, ale z tego co wiem to ona wspolpracuje/wspolpracowala tylko z PS2. Takie mam juz przyzwyczajenia z blaszaka, ale na pewno bym sie przyzwyczail jakbym dluzej pogral.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...