Skocz do zawartości

liechmaster

Stały użytkownik
  • Liczba zawartości

    236
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O liechmaster

  • Urodziny 04/04/1981

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://www.space.aq.pl
  • GG
    1627975

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Zainteresowania
    unknown

liechmaster's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputacja

  1. coś z tym zawsze jest chyba nie tak, u mnie mnożnik jest stały, niezależnie od obciążenia i wszelkie programy pokazują go prawidłowo, inna sprawa że w biosie mam wyłączone c1e oraz speedstep. możesz jeszcze spróbować ustawić w biosie stały mnożnik (pierwsza funkcja w konfiguracji cpu, nazywa się clock free czy jakoś tak, aby była aktywna musisz wyłączyć niższe paramatery - ce1 i speedstep, z resztą jak na nią najedzisz to z boku pojawia się mały help).
  2. Mam dziwny problem z tą płytą. kiedy włączam komputer po dłuższej przerwie (np 3h) to prawie zawsze zawiesza mi się na ekranie ładowania windowsa. wtedy robię hard reset i system wstaje bez problemu. napisałem prawie, bo np nie dzieje się to.. kiedy podczas pierwszego ekranu wyboru systemu (mam dual boot xp + vista) zrobię miękki reset i włączę windowsa raz jeszcze. albo kiedy podczas pierwszego startu wchodzę do biosu (nawet nic nie zmieniając) i uruchamiam normalnie. to tak jakby ta płyta musiała się "rozgrzać" lub "obudzić". myślałem na początku że to ram, ale nie bo wymieniałem na zupełnie inny. no chyba że to wina nie płyty ale innej części (tylko której?). reszta to: hxeu520 (zasilacz),cd2 8200, 2x2gb patriot 800, baracuda 500gb, 8800gt galaxy. spotkał się ktoś z takim problemem? at Cruel miałem to samo (pod vistą) pomogło pobranie noweszej wersji fox one ze strony foxconna.
  3. @Twiggy późno było jak pisałem temat ; ), ale już poprawiłem! - trzeba walczyć o poprawną polszczyznę! ; ) @clockwork_orange - avonem? jakim avonem?! jedynie co kojarzy mi się z avonem to mój szalik, który kiedyś dostałem w prezencie ; ) (a oni chyba w branży kosmetycznej siedzą, nie?). Odnośnie piramidy, generalnie w piramidę inwestujesz pieniądze (czyli coś tracisz, aby coś potem zyskać - teoretycznie ; ) ), w wsparcie nie inwestujesz grosza - a jak ci się nie podoba to w każdej chwili możesz z niego wyjść (a na twoje miejsce wskoczy ktoś inny -ale to już jest w interesie osób bezpośrednio nad tobą) więc porównanie wydaję sie co najmniej.. nieadekwatne ; ). ps. witam roota ; )
  4. @djsilence Cóż.. powinienem napisać "ja tu tylko sprzątam" , szczegóły techniczno koncepcyjne interesują mnie zdecydowanie mniej ( projekt jest moich znajomych, a że jakoś trzeba go "rozkręcić" - to zaczyna się od znajomych ; ) ). Jak sam zauważyłeś pomysł jest całkiem ciekawy, hmm interesujące jest jak się takie wsparcie będzie zachowywać przy dużej licznie osób (to jak badanie społeczeństwa) w końcu prawie "wszystkie chwyty dozwolone". Jednak po jakimś czasie to się powinno stabilizować (przynajmniej mam takie przeświadczenie). odnośnie serwisu comamrobic.pl - hmm też jest ciekawe.. jakie problemy będą zgłaszane i jak będziemy sobie z nimi radzić jako wsparcie. Wiadomo że pojawią się i bzdury typu cytowanego "krzywego penisa", jednak mogą też być naprawdę "fajne" problemy, z rozwiązań których można wynieść ciekawe doświadczenia. Aby jednak comamrobic.pl zaczęło jakoś działać, to jak słusznie zauważyłeś - potrzebna jest już w miarę liczna grupa osób (chociaż bardziej liczy się stabilność i chęć działania tej grupy), a jak zyskać ochotników? - fora internetowe są dość dobrym miejscem. (moim zdaniem lepsze niż jakieś czaty i irce) zwłaszcza jak jakieś forum się już trochę zna.. i wie jacy ludzie tutaj zaglądają, z resztą nikt nikogo nie zmusza ; ) (a przynajmniej ja nie mam zamiaru). Jakiś pretensjonalnych i natarczywych reklam też nie mam zamiaru pisać bo jak coś takiego czytam to mój poziom tolerancji i spokoju gwałtownie spada ; ). Jedynie mogę zachęcić chociażby do przejrzenia prezentacji.. dołączenie też nic nie kosztuje.. więc nic nie stoi na przeszkodzie by się trochę rozejrzeć po wsparciu i podjąć decyzję.
  5. witam ponownie!, kilka informacji (prawie parafialnych): nawiązując do waszych wypowiedzi, to przychylam się do postu Agnes, gdyż nie mam zamiaru precyzować kogo szukam - powód jest prosty, każdy kto jest w stanie czytać te informacje się nadaje ; ) (tak, nie mam specjalnych wymagań wobec takiej osoby, poza umiejętnością posługiwania się przeglądarką internetową ; ). No dodałbym jeszcze, że taka osoba powinna z owej przeglądarki korzystać przynajmniej raz na dwa dni - co chyba nie jest jakimś wygórowanym wymogiem). kolejna kwestia to niewłaściwy dobór słów z mojej strony. hmm słowo "projekt" powinienem zastąpić słowem "gra". w końcu nie zamierzam kogoś wykorzystywać do nieludzkich wysiłków fizyczno-psychicznych ; ) takich jak projektowanie (projekt jest gotowy). odnośnie samego projektu, fakt nie pisałem zbyt wiele ale też nie chciałem robić czegoś na wzór reklamy. Ale jakieś informację się należą. Ponieważ (jak się okazało kilka postów wyżej ; ) ) mój przekaz nie zawsze jest jasny to zwyczajnie zapraszam na stronę wsparcie.net i wybranie prezentacji (która powinna ciekawym przybliżyć cechy i cele projektu). Więc jak ktoś chce zostać swego rodzaju beta-testerem i "pobawić się" to zapraszam - wsparcie.net (na chwilę obecną potrzeba jednej osoby, więc nie odpowiadam za los "nadwyżek" ; ) ). uff.. a teraz idę spać ; ).
  6. Witam, szukam chętnego do wzięcia udziału w internetowym projekcie.. "Wsparcie jest wirtualną organizacją, która łączy działania wielu ludzi. Zasady i motywy jej funkcjonowania wynikają z prostej prawdy: w pojedynkę człowiek potrafi niewiele. Możliwości człowieka tkwią w możliwościach jego organizacji. Większość złożonych rzeczy, jakie wytwarza ludzkość, jest możliwa wyłącznie dzięki ludzkim organizacjom." projekt zapowiada się dość ciekawie, i do dalszego rozwoju potrzebuję teraz jednego chętnego - oczywiście jest to zupełnie niezobowiązujące, komuś się nie spodoba to może przestać się "bawić". jeśli ktoś jest zainteresowany i chce się "pobawić" w coś nowego to niech da znać a podam szczegóły. pozdrawiam i zachęcam.. wsparcie nie gryzie ; ).
  7. liechmaster

    Need For Speed: Carbon

    wycisnąłem 690k. lancer "driftuje" się fajnie.. 100% arcade i jak z takim podejściem się gra, to daje przyjemność ; )
  8. liechmaster

    Race By Simbin

    jakie czasy kręcie na tym demkowym torze? jestem ciekaw jak blado wypadam na tle pozostałych ; ) po kilku lapach. osiągnąłem pułap 1.39.944 (seat) oczywiście jest on spokojnie do poprawienia (jeżdżę dość nierówno i są miejsca na których dużo zyskuję a potem niestety dużo tracę do ghosta ; ) ) jaki czas jest "dobry" na ten tor i samochód? edited: zmieniony czas lapa ; )
  9. [Edytowane] Gierkę znalazłem ( dzięki uprzejmości innego forum ; ) ) jakby ktoś był zainteresowany to gra nazywa się Slap Fight is jest "dość" trudna ale wciąga niemiłosiernie. http://rom-world.com/file.php?id=21572 http://rom-world.com/file.php?id=21573 (oba romki są potrzebne aby ją uruchomić pod MAME) [/Edytowane] witam, ostatnio naszło mnie na nostalgię i chętnie bym zagrał w gierkę w którą grałem 10-12 lat temu na automatach. ( nie wspomnę ile pieniędzy na to straciłem ; ) ) styl typowy dla automatowych gierek, widok z lotu ptaka ekren posuwa się z góry na dół a my możemy latać po całym ekranie ( czyli boki + góra, dół) cechy charakterystyczne: system broni, zaczynamy bardzo bardzo wolnym statkiem i słabą bronią, za zabijanie obcych statków ( bonusowych) dostajemy gwiazdki ( znaczy statek ją zostawia i trzeba ją zabrać) i teraz dysponując gwiazdkami możemy odpowiednio ulepszyć sprzęt: za 1 gwiazdkę można było przyspieszyć statek ( działa od razu, łapiemy gwiazdkę na dole jest licznik gwiazdek, naciskamy przycisk i liczba gwiazdek znika a my dostajemy odpowiedni bonus) za więcej gwiazdek oczywiście bronie - róznego rodzaju.( zbieramy odpowiedną ilość naciskamy przycisk i z boków coś tam dolatuje - nasz stateczek się zmienia i mamy nową broń ; ) ) to co wciągało w tej grze to właśnie strategia - można było napchać dużo w speeda i słabą broń albo zbierać na konkretne bronie. miodnośc niesamowita. mam nadzieję że ktoś w to kiedyś grał i może pamięta tytuł tej gierki.
  10. liechmaster

    Word

    witam, jak w temacie: mam jakiś tekst w worcie ( a raczej listę) i chcę aby do każdej pozycji, do końca wiersza dopisał mi odpowiednią ilość kresek: np mając tak: 1) bla bla, 2) bla, chcę mieć tak: 1) bla bla,----- 2) bla.--------- wydaje mi się że to powinno gdzieć w opcjach być.. ale znaleźć nie mogłem( i żadne próby autodopisywanie, dopełnainie itp nie przyniosły rezultatów w "super pomocnym asystencie") jeśli ktoś wie jak to zrobić, będę wdzięczny;
  11. liechmaster

    NFS: Porsche Unleashed

    ja mogę hostować, co prawda tylko na laptopie ( nie iwem czemu ale na stacjonarnym sypie errorami podczas multiplayera, pewnie musze reinstalować windy a mi się nie chce teraz) na laptopie jednak chętnie zahostuję
  12. liechmaster

    NFS: Porsche Unleashed

    odnośnie multi.. hmm to dziwne, u mnie aktywna jest ostatnia pozycja ( czyli poprzez ip - czasem nawet gram z kolegą, ale jemu raczej nie bardzo się chce grać). inne tryby.. coś gdzieś kiedyś czytałem że trzeba doinstalować protokoły sieciowe : ipx ale to tylko lan ukatywnia.. internet(który nie działa) oraz ip( czy peer to peer) powinno być aktywne.
  13. liechmaster

    NFS: Porsche Unleashed

    a ja chętnie bym się pościgał z kimś p2p : ) btw. jakie czasy kręcicie na monte carlo 1? (nie mam z kim porównać) bawiąc się tam 996 udaje mi się kręcić nieco poniżej 1.08 (1.07.56)
  14. taka user frendly uwaga ;) nie wiem jak długo programujesz i jakie masz przyzywczajenia/ umiejętności ale w takich językach jak C/C++ ( dotyczy to jednak chyba wszystkich języków) gdzie kompilator traktuje programistę za tego, który wie co robi ( nie jest tak restrykcyjny jak np w pascalu) to polecam inizjalizację wszystkich zmiennych w momencie ich deklarowania, można dzięki temu uniknąć wielu problemów. inna sprawa.. odnośnie tego że kompliator to puścił, o ile mi wiadomo to dev cpp uzywa jako kompilatora gcc a ten jest nieco zmodyfikowany, inna sprawa że w c++ ( a więc chyba i w c) tablica jest czymś abstarakcyjnym, tak na prawdę nie ma tablic , tylko jest wskaźnik do elementu. to oznacza liczę przesunięć wskaźnika. - z dużym p-stwem to miało właśnie wpływ na kompliację i wystąpienie błędu. ps ten program to taki mix c/c++ w czystym c nie wystepuje komentarz jednej linni - // wprowadzono go dopiero w c++;) ale to taka mała dygresja
  15. Witam, bawię się trochę opengl-em w c++ i natrafiłem na mały problem. Chcę sobie napisać funkcję, która będzie mi rysować różne części samochodu ale nie wiem co w niej mam przekazać za argument. normalnie, w kodzie wynonuje się polecenie: glBegin (GL_TRIANGLES); for(int i=0;i<sizeof(bodykit_face_indicies)/sizeof(bodykit_face_indicies[0]);i++){ for(int j=0;j<3;j++){ int vi=bodykit_face_indicies[i][j]; int ni=bodykit_face_indicies[i][j+3]; glNormal3f (normals[ni][0],normals[ni][1],normals[ni][2]); glVertex3f (vertices[vi][0],vertices[vi][1],vertices[vi][2]); } }glEnd ();gdzie bodykit_face_indicies jest zdefiniowane jako: static GLint bodykit_face_indicies[1921][6] = {.....}teraz chciałbym to przerobić na funkcję stylu : void rysuj(GLint tablica){ glBegin (GL_TRIANGLES); for(int i=0;i<sizeof(tablica)/sizeof(tablica[0]);i++){ for(int j=0;j<3;j++){ int vi=tablica[i][j]; int ni=tablica[i][j+3]; glNormal3f (normals[ni][0],normals[ni][1],normals[ni][2]); glVertex3f (vertices[vi][0],vertices[vi][1],vertices[vi][2]); } } glEnd ();};gdzie jako tablicę przekazywałbym bodykit_face_indicies, czyli wywołanie rysuj(bodykit_face_indicies);. jakim typem ma być ta zmienna tablica? (Glint to to samo co int więc jak ktoś ma obawy może uznać że to int jest) czy można w ogóle statyczną tablicę przekazać jako parametr? EDIT: problem rozwiązany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...