Jump to content

wawroch

Stały użytkownik
  • Posts

    125
  • Joined

  • Last visited

About wawroch

  • Birthday 04/16/1990

Contact Methods

  • Strona WWW
    http://
  • GG
    2066369

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna

wawroch's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. pogadaj z maniakalnym on ma mnóstwo zapinek na pewno coś się znajdzie dla Ciebie..
  2. ej kolo ;] ryba ma racje kaskada to nie zabawa ;] normalne ss to jest pikuś jak już masz problemy z takim zwykłym ss to o kaskadzie zapomnij to juz jest skomplikowana sprawa. poducz sie troche wiecej i buduj. Co do pytan etylen za 3,9kg 460zł w messer mniej wiecej taka cena i plus roczna dzierżawa butli Kompresor przynajmniej z 1hp może byc troche mniej co do kompresora działać bedzie ale czy pozwoli taki kompresor na skroplenie etylenu w load to ciezka sprawa kepons cos może powiedzieć o tym ile zabawy miał ze słabym kompresorem na 2 stopniu ile zabawy było.
  3. Niedługo to już nie będzie czym napełniać układów :D jak tak wszystko wycofają :D zostanie nam tylko dezodorant :D <joke>
  4. Oj tam gadanie Kepons gdzies zamówił ileś tam gazu r22 ;p i bez uprawnień;p No co2 za super nie jest :D ale do autoC jako tako sie nada :D
  5. prawdę mówiąc polecał bym bardziej http://allegro.pl/item279224217_okazja_wyp...sz_40_ceny.html trochę droższy ale bardziej praktyczny. Miałem podobny co pokazywałeś dało sie zlutować coś ale jeśli była potrzeba rozgrzać większe kawałki to był do niczego. ale ogólnie dziadowski jest szkoda pieniędzy.
  6. Ten palnik za 35zł jest dobry Evap da sie nim spawać rozgrzałem go do czerwoności tylko dużo dłużej czekać musiałem. http://allegro.pl/item279224217_okazja_wyp...sz_40_ceny.html ten palnik jest bardzo dobry bo możesz zamiast propanu podłączyć mapp tylko ze wybulisz za butle 50zł ale wtedy będziesz mógł dobrze lutować i szybko. 8O
  7. bo czasem lepiej zlecenie komuś wychodzi taniej niz zrobienie samemu ?;] i do tego jeszcze wydajniej wiec wiesz... jak chce to niech płaci jego wybór częsci do normalnego Fc nie kosztuja grosze, gaz dobry drogi jest i sam sprzet do zrobienia jego swoje kosztuje..
  8. Czy ja wiem jak zastosujesz cichy kompresor Danfoss to układ będzie dość wydajny i w miarę cichy.. jednak że nie będzie niesłyszalne zależy co dla kogo oznacza słowo cisza dla niektórych kaskada to cichutka bestyjka a dla nie których pasywne jest za głośne :P :P :P Prądu dużo nie zje jak na 24h dasz.
  9. Dokładnie jak mówi przedmówca, układy Kaskadujące to dosyć skomplikowana sprawa chwila nie uwagi i układ może wylecieć w kosmos... Najlepiej zrób SS a później coś więcej. Ogólnie pierwszy raz widzę :P aby ktoś budował od razu kaskadę..
  10. jak juz mówiłem kiedys na gg bardzo ładnie grats :) tylko expansion tank mi sie nie podoba zbaredzo mozna było ładniejszy zrobic...
  11. Uklad bardzo fajny :) Naprawdę :) Gratulacje wytrwałości
  12. Nie trzeba dawać koniecznie ale ułatwia funkcjonowanie, jak już wyżej kolega napisał będziesz mógł spuszczać propan nie wyłączając układu.. Dajesz zaworek na tłoczeniu obojętnie gdzie Ci pasuje.
  13. Tak ale jak cos sie popsuje złośliwość rzeczy martwych To skad ma wziaść kasę. Dobrze ktoś tu powiedział zawsze brac o 300 zł więcej jak zostanie To oddać a tak to nie ma przeszkód ze cos nie tak
×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.