mathias79 Opublikowano 27 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2004 Mam probelmi. Otóż po skompilowaniu programu i oddaniu go wykładowcy do sprawdzenia program woła o vcl60.dll. Szukam i szukam i nie mogę znaleźć informacji jak skompilować program tak aby zawierał w sobie tą dll'kę, czyli żeby nie był uzależniony od tego czy jest ona na kompie na którym program ma być uruchamiany. Nie wiem czy dobrze tą kwestię opisałem ponieważ temat bibliotek dynamicznych jest mi znany tylko powierzchownie. Więc proszę o wyrozumiałość ;-) ... z góry dzięki za pomoc Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasin Opublikowano 27 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 27 Listopada 2004 musisz skompilowac do "release", debug jest tylko dla Ciebie, uzywasz go tylko podczas pisania, jest pelna obsluga wyjatkow ale jest duzo wolniejszy, jak oddajesz projekt klientowi czy tez w tym przypadku wykladowcy, zawsze powinienes kompilowac do release'a, ewentualnie mozesz dolaczyc zrodlo jezeli jest to wymagane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mathias79 Opublikowano 28 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2004 kompilacja do release nie wkompilowuje dll'ek do exeka ... jakby tak było to cała idea bibliotek łączonych dynamicznie byłaby bez sensu. nie wiem czy jest jakiś sposób żeby dll'ka była wkompilowana czy tylko zrobienie instalatora pomoże mi w moim problemie .. rozmawiałem z kilkoma osobami i wszyscy twierdzą że jest taka opcja ale nikt nie pamięte gdzie :D ... tak więc czekam na dalsze porady pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SACZI Opublikowano 28 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2004 Nie piszesz w jakim kompilatorze stworzyłeś program, ale domyślam się po nazwie dll'a, że jest to C++ Builder. Zatem musisz zaznaczyć lub odznaczyc dwie opcje: Build With Runtime Library i Use Dynamic RTL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yasin Opublikowano 28 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 28 Listopada 2004 swoje biblioteki i wszystkie niestandardowe musisz dostarczyc i umiescic tam gdzie bedzie szukal ich kod podczas wykonywania (instalatorem), sa tez takie biblioteki, ktorych istnienie musi zagwarantowac klient (np. dotNET framework, directX), i o ile sie nie myle sa tez bibliteki kompilatora, z ktorych tez nieswiadomie korzystasz i ktore albo dokompilujesz poprzez opcje release albo dostarczysz klientowi poprzez instalator albo klient zainstaluje twoje srodowisko dev Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mathias79 Opublikowano 29 Listopada 2004 Zgłoś Opublikowano 29 Listopada 2004 Nie piszesz w jakim kompilatorze stworzyłeś program, ale domyślam się po nazwie dll'a, że jest to C++ Builder.wybacz. tak pisze w Borland Builder 6.0 Zatem musisz zaznaczyć lub odznaczyc dwie opcje: Build With Runtime Library i Use Dynamic RTL. o i to mi chodziło ... :D dzięki wielkie. nie mogłem sie domyślić jak to może się nazywać .... jeszcze raz wielkie dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...