Skocz do zawartości
Galago De Codi

Mam dosyc sprzedazy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Chciałem się wam wyżalić.

Mam dosyc pracy w sklepie komputerowym. Ci ktorzy pamietają moje posty domyslają się z jaką siecią sklepów mam do czynienia.

Ale wracając do tematu.

Wysyłam cos na sewis wraca to po miesiącu. Ja mam dosyc uzerania sie z klientami.

Do tego doszło ze centrala olała wsystkie serwisy zewnętrzne i np sprzet firmy LG - Samsunga czy jakiejkowleik innej firmy z serwisem zewnętrznycm mają gdzieś.

Jak to wygląda - Kupił u nas klient monitor kineskopowy firmy LG - ktory na dzien dobry strzelił i rozmazało się wszystko w pionie na ekranie (prawdopodobnie stabilizacja zawiodła) .. no oczywiscie centrala nas olała. TO ze klient ma prawo zakupic sprawny sprzeta a nie zaraz latac po serwisach - to w tym kraju nikt chyba nie słyszał.

Więc po wielu walkach wysałem go na serwis, bo co mam zrobic Szef i centrala mają mnie gdzieś.

Wrocił OK po 4 dniach.. ale spaprali znów geometrię..

KLient sie wsciekł, i chce zwrotu kasy. Ja nie moge zwrocic kasy

bo wszyscy mnie olewają. Szef nie odpowiada na meile, Cetrala kaze mi dzwonic do serwisu LG..

Babka w LG powiedziała mi ze jak taki zwichrowany wrocił z serwisu to znaczy ze jest zgodny z jej standardami .. bo spoko, na 17 calowym monitorze odchył jednego boku o około1cm to standard... :/

 

Mam dosyc.. dzis przyjdzie klient i będe sluchał CZEMU NIE CHCE ODDAC KASY, BO PRZECIEZ MU SiE NALEZY.

Poradzcie mi cos, bo o 13 bede miał piekło a nie wiem co zrobic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

strasznie ciezka sytuacja - kazdy pracowac chce - mozesz mu po prostu powiedziec szczerze co ci odpowiedzieli w servisie i ze gdyby od ciebie zalezalo to sprawe bys dawno zalawtwil w inny sposob ale ty tu tylko sprzedajesz a decycje zapadaja wyzej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A telefonu do szefa nie masz? Powinien się kut... jeden osobiście tłumaczyć przed klientem, a nie Ty. IMHO powiedz klientowi jak sprawa stoi, albo najlepiej przy Nim zadzwoń do LG i niech mu osobiście powiedzą ONI co jest nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A telefonu do szefa nie masz? Powinien się kut... jeden osobiście tłumaczyć przed klientem, a nie Ty. IMHO powiedz klientowi jak sprawa stoi, albo najlepiej przy Nim zadzwoń do LG i niech mu osobiście powiedzą ONI co jest nie tak.

Ta pewnie, jak do mnie z ryjem klient wyskakiwał bo szef czegoś nie zapłacił czy komuś coś obiecał i nie dotrzymał słowa to dziwnym trafem akurat go nie było. Niestety ludzie rzadko kiedy chcą słyszeć że bidny pracownik nawet jak baaaardzo chce to nie jest w stanie sam załatwić sprawy tak jak tego oczekiwałby klient...

 

BTW już się pożegnałem z tamtą robotą i mam nową :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zaraz pewnie bedzie tam u ciebie goraco ;]

Z klientem trzeba szczerze, bo to czego nienawidze w sklepach to robienie z klienta idioty. Powiedz mu jak sprawa wyglada, powiedz, ze moze ich pozawac. Albo dzwon do szefa i mow ze klient sie wscieka i co masz robic (i powiedz ze chce was pozwac). Powinno pomoc.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestemjuz po całej sytuacji, postraszylem sądem w liscie, pozaliłem sie ze nałeb dostaje , wyszystkie niedociagnieca opsałem góry, a oni mnie nazwali ze zbyt emocjonalnie do klienta podchodzę.. ja kurna oszaleję..

Ja emcjonalnie..

 

jak mnie od kur.. i innych wyzywają to ja mam nieemocjonalnie podchodzic. Ludzie uwiezcie firmy komputerowe sa chore.. zwłascza wszelkie sieci sklepów. Ja jakbym byl klientem kupilbym u jakiegos firmy krzaka jednoosobowego a nie w sieci..

 

Mam dosyc, listopad to moj najgorszy miesiąc, ale grudzien chyba na zmkniecie wykonczy mnie totalnie...

W poniedzialek będę mial następny serwis do przepraszania...

juz do mnie klient dzwonil ze mamy dac mu nowy sprzet.. :(

Oczywiscie jest to awykonalne....

czemu ku*** ja sie uczylem w tej szkole.. trzeba było isc na budowe szpadlem ....

 

trzymajcie sie i dzieki za wsparcie

jestescie wporzo...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MareCek - z taka "standardowa" geometria? :>

 

Galago De Codi: pociesz sie ze nie wszyscy klienci tak podchadziliby do sprzedawcow (nie liczac tych ktorych nijak nie zadowolisz), ale poprostu momentami tylko ostra rozmowa jest w stanie zapewnic jako tako szybki czas rozpatrzenia sprarawy, a ze sprzedawdca est "na pierwszej lini" to jemu sie z reguly zbiera. Dobrze jednak ze pojawiaja sie takie posty jak ten, bo przynajmniej idac do sklepu nastawiajac sie na walke o swoje, gdy przypomne sobie o takim poscie, to jakos bardziej lajtowo podchodze do zycia (swojego i sprzedawcy) - pownno sie je w gazetach drukowac. :)

 

druga strona medalu jest taka ze niestety nie wszyscy podchodza do klienta tak jak ty - tego faktu nie bede komentowal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki.

Wiecie dlaczego wolałbym kupowac w małych firmach.

Bo tam serwis łatwi jedna osoba, wysyła na serwis główny i ma wszystko pod kontrolą.

W sieci sklepów - wysyłasz serwis do centrali, ona do serwisu... i juz sie zaczynają schody. Bo masz zakaz wysylac np. jednej kostki ramu bo kurier kosztuje z 10 zeta. Wiec musisz poczekac z dwa dni by wyslac wiecej.

W centrali to samo. Oszczedzają jak mogą .. serwis tez nie odesle jednej rzeczy - tylko czeka az sie uzbiera..

A dni lecą.

JA sie nie dziwię klientom gdy mając do czynienia ze sklepami niezrzeszonymi - po max 5 dniach roboczych otrzymywali sprzet. A myśląc że jak kupią w jakimś "renomowanym" sklepie będzie jeszcze piękniej wszystko...

Zbieramy jakies TCO, jakies TUV , ISO - i po co to, jak np.

Hdd Seagate pomiedzy małym sklepem a serwisem wraca po 3-5 dniach.

A w sieci sklepów po 30 dniach...

Dodatkowo - sproboj zadzwonic i sie czegos dowiedziec.

W sieci - kazdy ma cie w .... - bo to ty tlumaczysz sie przed klientami. Serwis potrafi za kazdym razem mówic co innego.

Ze jest, ze nie ma, ze będzie, ze ma byc jutro.. a ty nie wiesz co powiedziec klientowi.. bo jak powtarzasz to co oni tobie to wychodzi ze to ty kłamiesz.. bo nikt nie uwiezy ze firma co ma wszystkie mozliwe certyfikaty itd robi sobie takie jaja ze sklepu ktory jest pod jej szyldem.

Kazdy wtedy zwala winę, serwis ze to centrala, centrala ze to serwis... itd... a ty biedny sie tlumacz. A wiecie sami jak to jest w detalu. Klienci potrafią zrobic awanturę ze nie trzymamy na półce ramu 2x 1024 - tylko trzeba to zamawiac ....

 

Oczywiscie to jest następny ciekawy temat. Rozliczenia. Wiem ze przynajmniej 80% wszystkich najpopularniejszych sieci komputerowych istnieje na zasadzie patronatu...

Bardzo mnie ciekawi to .. jak np. kupując ostatnią sztukę procesora z centrali .. jutro otwierasz cennik i patrzysz.. ooo procek jest o 100zł nizej .. ja sam miałem taki przypadek.. a klient ktory odbiera maszyne mówi ze on nie odbieze bo ja go oszukuję..

Albo jak jest na polce, - to wynika z tego ze mam z kieszeni dolozyc roznice.. bo oczywiscie centrale nie dadzą korekty cenowej...

Ale oczywiscie jak jedzie wizytacja - to sie czepiaja ze za mało sprzętu na półkach... eggr.. jak ja mam to zrobic?

 

Tak więc jak macie zamiar pracowac w sklepie komputerowym. To się głeboko zastanówcie. Bo ja sie nie nadaje. Nie jestem kłamcą, oszustem i nie potrafię miec klienta w ....

czyli po prostu nie jestem handlowcem z działu IT..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

MareCek - z taka "standardowa" geometria? :> (...)

Eeeee no :D

Wszystko w porzadku, jedyny minus tego monitora to to ze minal miesiac, a jeszcze nie mam podbitej gwarancji :lol: .

 

Rozumiem cie - sam kupuje w malym sklepie wlasnie z wzgledow ktore napisales - czasem nawet dluzej czekam na reklamacje ale zawsze wiem co sie dzieje z sprzetem i nikt mnie nie olewa

A czasami jeszcze jest ktos znajomy, masz rabaty, etc ;)

[ot mode]W ten sposob dostalem znizke na glosniki do auta :lol: [/ot mode]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No to teraz wiem jak się czujecie :P

Jeszcze nigdy nie kupowałem kompów w żadnej siec... bardzo sie z tego powodu ciesze :D Mój LG 17" też ma rozmazane kolorki :| Dałem do serwisu... nie było go miesiąc :D działał dobrze przez tydzień i znowu sie zjeba@ł !!! Myślałem że podusze ich tam w tym sklepie :D Serwisanci juz mnie na mieście poznawali, a jak przychodziłem to humorek się im psuł... nie wiem dlaczego ]:->

 

Teraz znęcam się nad adminem ;)

Pozdr00!!! Trzymaj się jakoś i zacznij być "normalnym" sprzedawcą... będzie Ci łatwiej :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...