Zeniu Opublikowano 22 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 22 Grudnia 2004 czesc wszystkim jezeli chodzi o telefony kom. to jestem zielony na całej linii ale postawiłem sobie za zadani przeflashowac soft w Noki 3410 poniewaz jest po angielsku i moja prosba do Was jest taka: 1. Jaki program będzie najlepszy ? 2. Nie moge znalezc nigdzie softu i mam prosbe zeby mi ktos w tym pomogl albo jezeli by posiadal takowy to w jakis sposob mi go przekazal(pewnie prze maila). nie wiem czy sie przyda ale mozliwe ze tak: 1 OS - Win XP 2. Kabel - nie wiem jak sie nazywa ale podlacza sie go po wyjeciu baterii przez zapiecie go do mocowan baterii dzieki za odpowiedzi i cierpliwosc do mnie jezeli było to przepraszam ale nie dziala mi szukajka :( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamm Opublikowano 23 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 23 Grudnia 2004 1. Rollis Dct3 Flasher 2. Mam. Odewezwij się do mnie na gg to ci wyśle (mój gg 4478284) Jeśli masz win xp to musisz jeszcze mieć programik userport. A kable potrzeba 2. Flasher z końcówką LPT i mbus z końcówką COM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechl!k Opublikowano 24 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 24 Grudnia 2004 Coś od siebie dodam...;) 1. Knok Phoenix 1a 2. Na wielu stronach jest flash np. TU... 3. Kabel mbus i Flasher Dejana - lub zamiast mbusa konwerter do Dejana... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zeniu Opublikowano 25 Grudnia 2004 Zgłoś Opublikowano 25 Grudnia 2004 kurde dzieki ale nie mam takiego kabla :( jak zdobede to sie odezwe :) dzieki bardzo :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...