Skocz do zawartości
ZATOICHI

Huxley-massively Multiplayer First Person Shooter

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat z http://www.news.fpp.pl

 

Huxley MMOFPS na silniku Unreal 3

 

17·02·2005 - 20:27 - [FPP]BlazoQ

 

Koreańska firma Webzen specjalizująca się w produkcji gier MMORPG poinformowała o rozpoczęciu prac nad nowym tytułem z gatunku MMOFPS (Massively Multiplayer First Person Shooter). Huxley będzie opary na silniku Unreal 3, a wydany zostanie na PeCety oraz konsole nowej generacji. Jego premiera ma się odbyć w 2006 roku. Niestety nic więcej nie wiadomo na temat tego tytułu.

 

pierwsze screeny:

 

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley1.jpg

 

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley2.jpg

 

http://www.news.fpp.pl/images/pics/news/huxley3.jpg

-----------koniec cytatu---------------

 

Screeny wyglądają smakowicie , miejmy nadzieję że w grywalnoć będzie na poziomie grafiki (na pececie różnie z tym ostatnio bywa :-| )

 

P.S. Troszkę OT: Jak wiele osób zapewne skojarzy WEbzen to firma będąca autorem bardzo popularnej wśród polskich graczy gry MU (sam się zagrywałem , pamiętam , nawet popełniłem poradnik do tej gry który można gdzieś odnaleźć w czeluściach forum mu.xp.pl ...tam miałem nick Azakiel )

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

webzen - lol

juz mozna sie bac :/

duuupa

w MU grałem ale naszczescie wyrwałem sie z tej matni :D

bo to gra dla lam albo tych co mają za duzo czasu

zygac mi sie chce jak koledzy o tym gadają :D

''...mam scale pants +3+12'' ''wczoraj zabiłem golden dragona ale fajnie''

''mam juz 118 lvl''

i pomyslec ze sam w to grałem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

webzen - lol

juz mozna sie bac :/

duuupa

w MU grałem ale naszczescie wyrwałem sie z tej matni :D

bo to gra dla lam albo tych co mają za duzo czasu

zygac mi sie chce jak koledzy o tym gadają :D

''...mam scale pants +3+12'' ''wczoraj zabiłem golden dragona ale fajnie''

''mam juz 118 lvl''

i pomyslec ze sam w to grałem :D

1283196[/snapback]

eee tam gadanie , po prostu sieciowa siekanka w stylu diablo nic wiecej nic mniej , rozpatrujac ja pod tym katem byla calkiem niezla, imho duzo lepsza niz diablo. ale starczy juz tego OT

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość SamoDobro

a ja tak off-topicowo:

Aldous Huxley to imię i nazwisko pisarza amerykańskiego, który w latach 60-ych spotkał Timothego Learry'ego - w wyniku tego spotkania pan Huxley zaczął dość mocno eksperymentować z LSD (podobnie jak jego kumpel, Ken Kesey). wynikiem tych eksperymentów jest parę książek, które przeszły do historii amerykańskiej literatury - tej najnowszej. najbardziej znana to Nowy Lepszy Świat - doskonała książka, w której istnieje świat przyszłości, w którym wszyscy cały czas jadą na różnych tabletkach - a za unikanie spożywania amfetaminy są różne restrykcje. warto przeczytać IMHO. podobnie jak Lot nad kukułczym gniazdem Kesseya. Swoją drogą sam Huxley pewnie nie byłby zachwycony gdyby zobaczył tą grę ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przesadzacie...

jak dla mnie te nowe screeny (i stare tez) wcale nie są jakies super :roll:

wszystko świeci sie jak psu wiadomo co :D

widac ostatnio taka moda na dresiarskie gry - byle wiecej świecidełek

http://games.tiscali.cz/clanek/screen_deta...60&img=img7.jpg

a na tym screenie gdzie jest ciemno to juz kaszana :lol:

tam gdzie nie wstawili bajerow typu swiatło hdr to juz lipa

na prezentacjach U3 była o niebo lepsza grafika

ale to tylko moje zdanie ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o światełka czy inne upiększacze tylko o całość, która prezentuj się znakomicie! Tu: Obrazek 1

albo tu:

Obrazek 2

 

widać jak bardzo skomplikowan są areny. Nie sądzisz, że dzięki temu można uzyskać znacznie bardziej urozmaicone scenerie niż te z UT2k4??? To, że wszystko jest kolorowe to jedno ale skomplikowaność obiektów to drugie! Dla mnie jest ok. Nie lubię szarych nudnych gierek! Dla tego FC bardzo mi się podobał a taki Doom3 już nie. Zamknięte pomieszczenia i wszędzie ciemno i szaro! Czasami dostawałem oczopląsów! :wink:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jarajcie sie silnikiem unreal ludzie co z wami reklamy w glowe wam wchodza jak noz w maslo...

ciekawe czy wogole z optymalizujka silnik unreal 3 a moze tak go z optymalizuja jak 2 czyli 0.0000001% i tak samo spieprza siatake obrazen i kod sieciowy , a w wiekszosci pozostalego kodu tak nasraja ze sami nie beda wiedziec jak to naprawic :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

:arrow: watow

 

Gdzie byś nie napisał ciagle piszesz, że engine Unreala jest ciach!owy! Człowieku! Weź troche popuść albo nie graj w nic co na tym silniku chodzi! Nie chce mi się już Ciebie czytać! :mur: Czujesz się lepszy jak trochę pobluzgasz? Praktycznie wszystkim śmiga ok tylko jak zwykle Ty musisz w każdym wątku napisać: zjebali instalator! Nawet tego nie potrafią zoptymalizować! Gra staje! Silnik unreala jest do [gluteus maximus]! Zapomniałem o czymś? <_< Nie pasuje to nie graj! A jak masz coś powiedzieć to się 2razy zastanów. :angry:

 

Wracając do tematu. Jeśli grafa będzie nawet 2x gorsza ale grywalność będzie ok to i tak zagram. W przeciwnym razie nie. I to tyle. Ale widziałem filmiki z enginu Unreal3 i mogę śmiało powiedzieć, że taka właśnie grafa zastanie nas w 2006 roku! Tyle! :)

 

Peace

 

:arrow: Elbios

 

Widzę, że po ostatnich wydarzeniach narodził się prorok? :huh:

Edytowane przez kojak_ct

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, że takie 24-32 potokowe karty będą taką grafikę generowały płynnie w max detalach i dużych rozdzielczościach a takie dzisiejsze "high end'owe szaraczki" dzadzą sobie radę z odpowiednim zejściu z rozdziałki i detali.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie jarajcie sie silnikiem unreal ludzie co z wami reklamy w glowe wam wchodza jak noz w maslo...

ciekawe czy wogole z optymalizujka silnik unreal 3 a moze tak go z optymalizuja jak 2 czyli 0.0000001% i tak samo spieprza siatake obrazen i kod sieciowy , a w wiekszosci pozostalego kodu tak nasraja ze sami nie beda wiedziec jak to naprawic :)

1368536[/snapback]

Ta, tylko ciekawe czemu UE2.5 (UT2k4) przy grafice porównywalnej do HL2 chodzi płynnie na gorszych kompach? Pokaż lepszy silnik który wyszedł w tym czasie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kojak_ct

za duzo gier chodzi na tym unreal shicie bo jest duzo tanszy od lepszych silnikow .

jezeli nie widzisz masy razacych bledow w silniku unreal , ktorych nie ma w silnikach q3 czy dooma to mi cie zal ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

silnik q3.... OMG

jest cool ale widzisz co wyszlo jak zrobili pacific assault

doom3 to tez jest silnik q3 - tylko ze na maxa zmodyfikowany ze juz nie wypadało go nazwac q3 engine

masa bajerów w q3 i juz muli najlepsze kompy

bez sensu

jesli dalej by eksploatowali ten engine to giery byly by poprostu... brzydkie :/

Unreal Warfare jest IMHO zdeczka nowoczesniejszy - nie uważasz ?

radzi sobie zarowno z otwartymi przestrzeniami i zamknietymi wiec no offence

ja tez zadnych bledow i errorów nie mialem w UT 2k3, 2k4 i U2

rażace błedy ? - NIE

może ci chodzi o gameplay, albo cos a to już nie błedy - to kwestia upodobań

tysiące ludzi :lol: gra w UT i nie narzekają

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powiedzila bym pogadaj z kolesimai ktorzy graj w to od poczatku to ci powiedzam co jest spieprzone w tym silniku ....

i wlasnie dlatego jest tani..

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w tym ut2k4 pare razy sie zdazylo ze heada wyplacilem z czolgu a kolo odlecial 3 razy zanim padl a wczesnij walczyl z jescze innym type wiec...

no i critical od czasu do czasu

i unreal.ini dalej jest burdel do wlasno recznej obrobki i co tam robia xbox ... ale w tego rebuild by sobie pogral :)

u2003 to w teorii porawiony silnik <-2.0

Edytowane przez watow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie powiedzila bym pogadaj z kolesimai ktorzy graj w to od poczatku to ci powiedzam co jest spieprzone w tym silniku ....

i wlasnie dlatego jest tani..

1369123[/snapback]

nie powiedział bym ze jest taki tani

mozesz podac ceny innych enginow

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wrzoc cennik z tego co pamietam to bylo jakos tak... 300tys $ za unerala w tym 1% z dochodu za gre lub 600tys $ i 0%z dochodu za gre albo za free jezeli gra jest za free

a q3 jakies 250 tys$ i nie ma ragdoll ale za to nie skopany kod :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

to wrzoc cennik z tego co pamietam to bylo jakos tak... 300tys $ za unerala w tym 1% z dochodu za gre lub 600tys $ i 0%z dochodu za gre albo za free jezeli gra jest za free

a q3 jakies 250 tys$ i nie ma ragdoll ale za to nie skopany kod :)

1369195[/snapback]

http://www.unrealtechnology.com/flash/licensing/terms.shtml <_<

 

nie przesadzaj juz z tym skopanym kodem bo zaczynasz być śmieszny moze jeszcze napiszez ze ue2 jest gorszy od engine q3 :lol:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie



×
×
  • Dodaj nową pozycję...