Jump to content
Sign in to follow this  
Mayo

Gothic 3

Recommended Posts

Gothic 3



1. Optymalizacja Gothica 3


Edycja pliku ge3.ini


۞ Tweaki na wydajność.


Znajdź w pliku ge3.ini następujące wpisy:

» Cache.SizeImage=128000000
» Cache.SizeMaterial=40000000
» Cache.SizeMesh=70000000
» Cache.SizeSound=80000000
» Cache.SizeCollisionMesh=40000000
» Cache.SizeAnimation=40000000
» Cache.SizeSpeedTree=10000000

Mniejsze freezy

Posiadacze:
2GB pamięci ram – podwoić wszyskie wartości
1.5GB pamięci ram – pomnożyć wartości przez 1.5
1GB pamięci ram:

» Cache.SizeImage=128000000
» Cache.SizeMaterial=21000000
» Cache.SizeMesh=57000000
» Cache.SizeSound=18000000
» Cache.SizeCollisionMesh=16000000
» Cache.SizeAnimation=30000000
» Cache.SizeSpeedTree=10000000

۞ Tweaki na jakość.

Odległość, z jakiej widać trawę


» VegetationAdmin.ViewRange=3500.0

Najlepiej (względnie ;)) zamienić to na 6500.0 lub wyżej.

Renderowanie postaci i stworzeń (odległość)

» Entity.ROI=4000.0

Zamienić na 8000.0 aby podwoić odległość.

Renderowanie obiektów i przedmiotów

» ObjectDetails.fScreenObjectDistanceCulling_High=0. 008
» ObjectDetails.fProcessingRangeFadeOutRange_High=30 0.0
» ObjectDetails.fRangedBaseLoDOffset_High=300.0

Pierwsza wartość na 0.016
Druga wartość na 600.0
Trzecia wartość na 5000.0

”Odsuwanie” zamglenia obiektów w oddali

» Render.DOFStart=1000.0
» Render.DOFEnd=8000.0

Pierwsza wartość na 4000.0
Druga wartość na 12000.0

Odległość zmiany tekstur, na te z lepszą jakością

» DistanceHigh.fFarClippingPlane_High=10000.0
» DistanceHigh.fFarClippingPlane_Medium=8000.0
» DistanceHigh.fFarClippingPlane_Low=6000.0

Aby oddalić granicę zamglenia, należy zwiększać te wartości, tak, by zawsze była miedzy nimi różnica 2000, np. 1. 12000, 2. 10000, 3. 8000.

Inne optymalizacje

- Utworzenie osobnego konta na granie w Gothica, oraz optymalizacja usług :arrow:KLIK Uwaga! W przypadku zbyt długiego wylogowywania się z konta użytkownika, należy ustawić usługę Telefonia aka Telephony na "ręczny". Warto także zainstalować łatkę UPHClean :arrow:KLIK (najpierw trzeba kliknąć w "Continue", by ściągnąć wtyczkę. Po jej zainstalowaniu, możemy znów kliknąć "Continue", a natępnie zainstalować docelową łatkę - UPHClean).

- Ustawienie użycia pamięci na 90%.
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\
Control\SessionManager\Memory Management-> wartość DWORD NonPagedPoolSize (0 = kontroluje ten parametr system). Modyfikując ten parametr musisz skorzystać ze wzoru:
pojemność Ram po, której ma zostać uruchomiony plik wymiany* 1024(wartość trzeba podać w KB)
np. 230*1024= 235520 (wartość dziesiętna).
Nie wolno przekraczać wielkości Ram-u, bo będzie BARDZO ŹLE. Parametr można bezpiecznie
ustalić na 90% (np. Dla 256MB jest to 230MB), ewentualnie 95%. 100% tylko dla
ekstremalistów.

- Uruchomienie akceleracji pamięci w biosie + GAP AGP na 256.

- Wyłączamy niepotrzebne opcje które tylko obciążają procka.
Właściwości ekranu-->wygląd
Tutaj w menu 'okna i przyciski' możemy wyłączyć Lunę czyli temat WinXP, który sprawia że nasze okienka wyglądają tak słodziutko i kolorowo.
Tutaj wystarczy zmienić opcję 'styl systemu windows xp' na 'styl klasyczny windows'
właściwości ekranu-->wygląd-->efekty
Wyłączamy opcje: 'użyj następującego efektu przejścia dla menu i etykiet narzędzi', 'użyj następującej metody wygładzania czcionek ekranowych', 'pokaż cienie pod menu', 'pokaż zawartoś okna podczas przeciągania'

:icon_exclaim: :icon_exclaim:

:arrow: Jest także inny sposób na edycję pliku ini, a w każdym razie jego ustawień. Służy do tego ten program:
KLIK
:arrow: Program służący do defragmentacji i czyszczenia pamięci operacyjnej komputera - FreeRAM XP:
KLIK
:arrow: Program do monitorowania, czyszczenia i kontrolowania rejestru, połączenia z Internetem oraz plików systemowych - jv16 PowerTools 2006 (trial):
KLIK
:arrow: Najnowsza, zaktualizowana wersja Microsoft DirectX 9 z dnia 14 grudnia 2006 r.
KLIK


2. Patche
EU aka 1.07
1.08
1.09
1.12

3. Spolszczenie

Oto sposób na spolszczenie tekstów:
1. Podmienić plik strings.pak.
2. Pozamieniać w plikach g3.ini i useroptions.ini słowa English na Polish.
3. Utworzyć folder Projects_compiled w katalogu ...\Gothic III\Data\.
4. Programem g3explorer wypakować wszystkie pliki z projects_compiled.pak do katalogu stworzonego w punkcie 3.
5. Usunąć plik Projects_compiled.pak.
6. Usunąć plik stringtable.bin z katalogu ...\Gothic III\Data\Projects_compiled\.
7. Aby wczytywanie sejwów nie trwało 3 minut (co podobno miało miejsce - nie wiem, ja miałem po polsku od początku ;)), tylko normalnie (zależnie od ilości ramu), trzeba utworzony folder spakować z powrotem do pliku "Projects_compiled.pak" programem G3PakDir.

:arrow: Plik strings.pak KLIK
:arrow: Program g3explore: KLIK
:arrow: Program G3PakDir: KLIK


Proponuje również zrobić kopie plików oryginalnych, których się pozbywacie, tak dla pewności.

4. Cheaty

Kody nie były przeze mnie testowane. Trzeba samemu spróbować, czy działają. Jeśli nie, proszę o PM, usunę te, które nie spełniają swej roli.

Otwórz plik ge3.ini i zmień następującą linię:
[Game]
TestMode=false
na
[Game]
TestMode=true

Możesz wcisnąć [~] (tylda) podczas gry, by wywołać konsolę i wpisać jeden z podanych niżej kodów:
give all - dostajesz wszystkie przedmioty
Give - dostajesz specyficzny przedmiot
God - God Mode
Invisibility - niewidzialność
Kill - zabija cel
Teach all - naucz się wszystkiego (obniża statystyki na 0)
Spawn - przywołaj specyficzną istotę/przedmiot


Copyright® by Mayo™
za pomoc przy tworzeniu dziękuję qqrydzy i Jake79

Edited by Mayo
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedyne cop wiadomo o dacie wydania to ze mozliwe jest jej wydanie jeszcze w tym roq ale nie ufal bym temu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ja zamieszcze co udalo mi sie znalezc na niektorych stronach...

 

 

Zapowiedź

Michał "Sir Mik" Grabacki

 

Jak zapewne pamiętacie, część druga sagi Gothic kończyła się filmem przedstawiającym głównego bohatera żeglującego w stronę odległego kontynentu. Część trzecia rozpoczyna się właśnie w momencie, gdy ów statek dopływa w końcu do brzegów dawnego państwa króla Rhobara II.

 

Dlaczego użyłem w tym momencie słowa "dawnego"? Okazuje się, że w najnowszej odsłonie Gothica ludzie przegrali ostatecznie wojnę z orkami, a poszczególne księstwa Myrthany zaczęły się buntować przeciw swemu władcy. Wśród tego całego wojennego zamętu pojawia się nieoczekiwanie statek z kolonii górniczej Khorinis, a na nm nasz stary znajomy bohater. Tak, tak... po raz kolejny będziemy mieli okazję zagrać tą, jakże już znaną postacią. Tym razem jednak - w przeciwieństwie do części drugiej - zabawę rozpoczynamy, posiadając wyszkoloną i wyekwipowaną postać. Wprawdzie podczas długiego rejsu bohater ma stracić lwią część swoich (nabytych poprzednio) umiejętności oraz przedmiotów, ale tym razem nie będzie jednak już takim słabeuszem i nowicjuszem jak w poprzednich częściach cyklu.

 

Nir tylko jednak sam bohater będzie znajomy. W sequelu pojawi się także masa przyjaciół znanych z jedynki i dwójki. Spotkamy znów oczywiście nekromantę Xardasa (potężnego jak nigdy dotąd) oraz generała Lee... i nie tylko jego.

 

 

Kontynent...

 

Wróćmy na chwilę do opisu samego świata, w jakim nam przyjdzie żyć w Gothic III. Ma być on znacznie rozleglejszy niż w poprzednich częściach. Ogólnie mówiąc- akcja rozgrywa się na terenach królestwa Myrthany. Część nazw wyda się wam zapewnie znajoma, bowiem odwiedzimy w końcu tereny, o których dotąd można było tylko przeczytać bądź usłyszeć w poprzednich częściach. Zwiedzimy zatem między innymi Varrant, wraz z olbrzymią stolicą królestwa obleganą przez orków. Dojdziemy także do Nordmaru znanego ze słynnych kuźni i wyrobu magicznych broni. Gracze zyskają także możliwość dopłynięcia do archipelagu Wysp Południowych (Southeren Isles). Oczywiście znajdzie się także miejsze dla ziem opanowanych całkowicie prze orków, czyli Północnych Krain (Northlands).

 

Co więcej, każdy z owych czterech obszarów zostanie podzielony na kilka mniejszych. Na przykład: na Varrant składać ma się głównie miasto, tereny sąsiadujące z nim, góra Archolos oraz słynne już bagna (miejsce największego zwycięstwa Lee). Każdy z tych terenów okaże się w każdym razie nie mniejszy od starej Doliny Górniczej. Łatwo więc zauważyć, że świat trójki stanie się większy od poprzednika nawet sześć

razy! Zobaczymy zarówno zaśnieżone krainy północy, lasy, bagna, łąki oraz pola czy w końcu dżungle i pustynie dalekiego południa. To jednak jeszcze nie koniec! Każdej z czterech krain, składających się na Myrthanę, przypisany zostanie unikatowy styl architektoniczny. Sam Verreant jest najbardziej chyba zbliżony do tego, do czego przyzwyczaiły nas poprzednie części cyklu. Wędrując na południe napotkamy natomiast cywilizację, której kultura zbliżona jest raczej do arabskiej...

 

 

Fabuła...

 

Wiecie już, że armie króla Rhobara II zostały ostatecznie pokonane przez siły orków, a ci przystąpili do oblężenia samego Verrnatu. W tym samym czasie wybucha także rebelia skierowana przeciw kólowi: poszczególni książęta zaczynają się buntować, zaś ich miasta odłączają się od królestwa. Mimo wszystko jednak wydaje się, że orkowie wcale nie zamierzają korzystać ze zwycięstwa i niszczyć resztek państwa ludzi! Poprzestają na obleganiu stolicy, szukając czegoś albo kogoś... Zadaniem gracza będzie oczywiście powstrzymanie orków i dowiedzenie się, co spowodowało ich nagłą inwazję.

 

Autorzy obiecują, że nie popełnią błędów znanych z dwójki, a fabuła gry nie będzie tak infantylna i przewidywalna. Tym razem - podobnie jak w świetnej pod tym względem jedynce - ma być ona pełna nieoczekiwanych zwrotów. Oczywiście oprócz samego wątku głównego, pojawia się w historii masa interesujących wątków pobocznych.

 

Także questy zapowiadają się dużo ciekawiej niż dotychczas. Każdy z nich można będzie rozwiązać na co najmniej kilka zupełnie różnych sposobów, nie zawsze siłowych. Wszystko to dzięki znacznemu zwiększeniu roli dialogów w rozgrywce. Poprzez odpowiednie prowadzenie rozmowy pojawi się szansa przekonania rozmówcy do swoich racji lub wyciągnięcia od niego potrzebnych informacji.

 

Wielki znaczenie ma odgrywać tutaj reputacja bohatera. W zależności od podejmowanych działań zmieni się w istotny sposób stosunek napotkanych postaci do gracza. Jeżeli dokonasz jakiegoś szczególnie bohaterskiego czynu, możesz być pewien, że okoliczni ludzie będą cię traktować jak herosa. Oczywiście system ten działa w obydwie strony... W nowej odsłonie starego hitu, na wzór świetnego KotOR-a, będzie można rozwiązywać większość zadań także w zły sposób. "Wyznawcy" Beliara znajdą w końcu tu coś dla siebie :) Dzięki temu pojawią się także różne możliwe zakończenia gry.

 

 

Więcej interakcji...

 

Tym, co przede wszystkim uczyniło sławnym serię Gothic, były właśnie ogromne - oczywiście jak na cRPG - możliwoście interakcji z otoczeniem. Świat wydawał się tu niesamowicie realny. Ludzie zajmowali się codziennymi sprawami: kowal wykuwał miecze, kucharze przgotowywali posiłki, straż miejska ćwiczyła zawzięcie w garnizonie, a nocą wszyscy powracali do domów lub popijali trunki w gospodach. Przykłady można by tu mnożyć chyba w nieskończoność... Oczywiście wszystko tu pozostanie i w trzeciej części cyklu. Jednak najbardziej ciekawie zapowiada się obietnica zrezygnowania ze skryptowania ruchów postaci niezależnych. Teraz wszystkie napotkane osoby mają posiadaź pewną dozę "inteligencji", dzięki której daynności, jakie wykonują, będą wyglądać za każdym razem nieco inaczej. W praktyce oznacza to, że kowal za każdym razem podejdzie do kowadła zupełnie inną drogą, a każdy kolejny miecz wykona przy użyciu nieco innej kombinacji ruchów. Dzięki takiemu rozwiązaniu zachowanie napotykanych postaci zostanie choć trochę pozbawione owej irytującej niekiedy monotonności.

 

Wypada także wspomnieć o planach ulepszenia AI. Według zapowiedzi, każdy z przeciwników zareaguje zupełnie inaczej na twe działania. Niektórzy wrogowie, zamiast atakować w pojedynkę, będą się starali wciągnąć gracza w zasadzkę lub poczekają na posiłki. Jeszcze inni po prostu... uciekną, gdy uznają, że są słabsi od ciebie. Ulepszoną inteligencję widać będzie po zachowaniu się zwierząt. Część z nich ma preferować atak z zaskoczenia. W trójce nie będzie nic dziwnego w widoku skradającej się lub czającej się bestii.

 

 

Gildie odchodzą w cień...

 

No, może nie całkiem... w Gothicu 3 nie będzie już jednak przymusu nakazującego dołączenie się do jakiejkolwiek organizacji. Zawsze oczywiście graczom należącym do różnych gildii grać się będzie znacznie łatwiej niż tym nigdzie niezrzeszonym - jednak przymusu nie ma... Większość ekwipunku, w tym i zbroje, pojawi się nareszcie w zwykłych sklepach. Jedynymi ograniczeniami będą tylko twoje umiejętności i zasobność sakiewki. Oczywiście przyłączenie się do jednej z kilkunastu (!) dostępnych gildii i organizacji da wymierne profity. Jednak - jak twierdzą sami twórcy, dołączenie do jednej z gildii wpływa na twoją reputację u innych. Niektóre grupy walczą ze sobą i dołączenie się do jednej z nich spowoduje automatycznie, że zwolennicy tych innych zaczną cię atakować. Wzorem "Nocy Kruka", w opisywanej grze pojawią się zarówno małe gildie i organizacje, jak i potężne stronnictwa. Zyskasz więc zarówno okazję dołączenia się np. do gildii złodziejskiej, jak i będziesz miał możliwość wstąpienia na służbę do jednego z wielkich książąt.

 

Tym razem - w odróżnieniu od poprzednich części - można w sprzyjających okolicznościach należeć jednocześnie do kilku różnych organizacji. Szczególnie ważne jest to dla magów, którzy aby zyskać dostęp do zaklęć, muszą dołączyć do jednego z kręgów magii. Według niepotwierdzonych informacji, pojawią się tutaj nowe odłamy magów. Oprócz znanych już nagów ognia i wody, spotka się się także magów ziemi (brąz/zieleń) i powietrza (biel), a wraz z nimi do panteonu bogów Gothica dojdą oczywiście nowe bóstwa. Każdy z kręgów magii będzie dysponował zupełnie innymi zaklęciami.

 

 

Nowy system walki...

 

Bez obaw - "nowy" występuje tu w znaczeniu "znacznie ulepszony i przebudowany". Podstawowe założenia systemu walki pozostaną bez większych zmian: największe nowości napotkamy w samym sposobie wykonywania combosów. Większość graczy narzeka na ich małą skuteczność i trudność z wykonywaniem. W trakcie walki zwykle bardziej opłacało się stosować metodę "na boki", niż bawić się w wyprowadzanie skomplikowanych ciosów specjalnych.. Teraz ma się to zmienić. Do wyprowadzenia specjalnego ciosu wystarczyć ma wykonanie bardzo prostej kombinacji ruchów oraz odpowiednio długie przytrzymanie klawisza ciosu. W zależności od wyszkolenia bohatera we władaniu broną zmienią się typ, siła i czas "naładowania" combosu. Co więcej - będzie można wyprowadzać ciosy nie tylko przy użyciu klawiatury, ale akże korzystając wyłącznie z samej myszy. Całość ma przypominać nieco system znany chociażby z serii Jedi Knight. Weteranów serii jednak uspokajam - nadal będzie można używać klasycznego systemu walki, znanego z części 1-2. Niektórzy przebąkują także o zastosowaniu w grze modułu mającego obrazować ranu i kondycję wroga, z którym walczysz (coś jak ślady po ciosach w Wizardry 8)...

 

 

Umiejętności

 

Teraz jeszcze tylko parę słów o zmianach w najnowszej części Gothica. Pewna część umiejętności zniknie, zamiast nich pojawi sę kilka zupełnie nowych. Prawie wszystkie zdolności poboczne będą poziomowane (tak jak "otwieranie zamków" w jedynce). Zwiększy się także rozpiętość skali obrazującej wyszkolenie bohatera we władaniu bronią. Ma ono w jeszcze większym stopniu wpływać na zdolności bojowe prowadzonej przez gracza postaci. Kolejnym novum jest także zróżnicowanie systemu walki w zależności od używanej broni - zupełnie inaczej wygląda przecież walka toporem, a inaczej mieczem. Autorzy w końcu o tym pomyśleli i w grze optymalna technika walki mieczem okaże się zupełnie nieprzydatna, gdy zamieni się broń na topór lub buławę. Jak na razie, mimo oczekiwań, nic nie wskazuje na to, aby w trójce pojawiły się tarcze...

 

 

Grafika...

 

Twórcy z Pirania Bytes zrezygnowali z ulepszenia już mocno wysłużonego silnika, na jakim pracowały pierwsze części Gothica. Engine, który wykorzystuje trzecia część sagi Gothic, to całkowicie przebudowany Gamebryo, silnik znany między innymi z innej gry JoWooD - DieGilde II (w Polsce bardziej kojarzony chyba jako sequel Europy 1400). Jako ciekawostkę podam, że z tego samego silnika korzysta główny rywal Gothica, czyli TES III: Morrowind. Będzie on w pełni zoptymalizowany pod DX 9. Twórcy obiecują, że świat gry zostanie przedstawiony z ogromną ilością detali, a efekty specjalne będą oszałamiające. Na wzór FarCry'a ma także znikn ąć (prawie) całkowicie "mgła" zasłaniająca bardziej oddalone tereny. Jednak największe zmiany zaobserwujemy w sposobie obrazowania samych postaci i w ich animacji - tym ma się zajmować licencjonowany silnik EMotion FX 2. Jak się chwalą sami twórcy, animacja postaci, a szczególnie mimika ich twarzy, nie będzie wcale ustępowała tej z Half-Life'a 2! Hm. Także szczegółowość, z jaką zostaną przedstawione modele postaci oraz ich ekwipunek, ma zapierać dech w piersiach.

 

 

Parę słów o muzyce

 

Trzeba przyznać, że muzyka w poprzednich częściach cyklu nigdy nie była najlepszej jakości. Teraz ma się to zmienić - dla nagrania ścieżki audio do Gothica 3 zostanie wynajęta orkiestra symfoniczna z Wiednia. Jednak całość pozostanie utrzymana w "klimatach" poprzednich części. Nie uświadczymy tu raczej żadnych pompatycznych utworów w stylu Baldurs Gate'a 2. Może to i lepiej?

 

 

Kończąc...

 

Jak widać, gra - mimo, że nafaszerowana różnymi nowościami oraz modyfikacjami - nie powinna specjalnie odbiegać od ducha poprzednich części. Miejmy także nadzieję, że ludzie z Pirania Bytes nie popełnią błędów znanych z dwójki i gracze dostaną do rąk w pełni wartościowy produkt, Gra ukaże się przypuszczalnie w Niemczech w czwartym kwartale roku 2005. Jednak zapewniam- jest na co czekać!

Opis Kontynentu

Kontynent Myrthany jest pięknym miejscem choć ostatnio został spustoszony przez wyniszczająca wojnę z orkami. Kontynent dzieli się 7 krain w tym tekście postaram się wam je przybliżyć

 

Myrthana jest główną krainą królestwa, znajduje się tu stolica królestwa, miasto Myrthana która jest portowym miastem teraz jest oblegana przez hordę orków może upaść. Przez Myrthane płynie rzeka Myrthanta

 

Varant jest jedną z krain znajduje się tu miasto o tak samo malowniczej nazwie na przed polach Varant Generał Lee stoczył sową ostatnią bitwę zanim trafił do koloni karnej. Na terenie tej krainy znajduje się góra Archos której zbocza pokrywają pola winorośli

 

Northlands są to ziemi położone na północy kontynentu są one uznane za terytorium orków znajduje się tam stolica „królestwa orków”

 

Nordmar jest miastem/krainą leząca na północnych ziemiach. Nordmar ma od wieków kłopoty z orkami, tylko w tej krainie ruda nie traci swych magicznych właściwości

 

Południowe wyspy zamieszkuje je tajemnicza rasa czarnoskórych ludzi , na jednej z wysp znajdują się cztery świątynie Beliara

 

Z krain kontynentu można wymienić jeszcze dżungle i pustynie ale niestety nie mam więcej informacji.

 

Opis Wykonał Sir Lukas

 

Tłumaczenie By Sir Lukas

Kontynent:

Ludzkim królestwem jest Myrthana.

Myrtant jest rzeką płynąca przez Myrthane.

Myrthana podzielona jest na 4 krainy.(choć to się może zmienić)

Varant jest jedną z 4 krain to właśnie pod Varant generał Lee stoczył swą ostatnią bitwę zanim trafił do koloni karnej w Varant znajduje się góra Archos a na jej zboczach winorośl rośnie na bardzo żyznych ziemiach.

Stolica jest portowym miastem jest atakowana przez orków w stolicy znajdują się piece hutnicze.

Northlands ziemie położone na północy kontynentu to właśnie z tych ziem atakują orkowie.

Nordmar leży na północy królestwa. Miasto/kraina Nordmar ma od wieków kłopoty z orkami tylko w tej krainie ruda nie traci swych magicznych właściwości.

Południowe wyspy prawdopodobnie będzie można je zwiedzić podczas gry w G3.

Na jednej z wysp znajdują się 4 świątynie Beliara. wyspy te zamieszkuje tajemnicza czarno skóra rasa ludzi.

 

Tłumaczenie By GaNdi

Miejsca:

 

Główny Ląd

Królestwo ludzi to Myrthana.

Myrtant jest rzeką płynącą przez królestwo.

Myrthana dzieli się na 4 obszary, może więcej.

Varant jest jednym z 4 obszarów królestwa.

Varant jest miejscem gdzie Lee stoczył ostatnią bitwę przed trafieniem do Górniczej Doliny.

Znajduje się tam góra nosząca nazwę Archolos, gdzie winorośl rośnie na bardzo urodzajnej ziemi.

 

Stolica

Miasto jest atakowane przez orków, i jej siła cały czas spada.

Miasto ma przystań.

Piece hutnicze znajdują się w stolicy.

 

Północne ziemie

Orkowie atakujący Myrtane pochodzą z Północnych ziem.

 

Nordmar

Nordmar leży w północnej części królestwa i ma problemy z Orkami od stuleci.

Tylko w Nordmarze (miasto bądź ląd) ruda może nie stracić swej energii.

 

Południowe wyspy

Będziesz w stanie dotrzeć do Południowych wysp.

Na jednej z nich są ostatnie świątynie Beliara.

Na Południowym kontynencie żyje tajemnicza rasa o ciemny kolorze skóry.

 

Terytoria

Na pewno wielu z was ciekawi jak wygląda sytuacja na kontynencie w Gothic III, wiemy, że od długiego czasu trwa tam wojna z orkami którzy najechali Myrthane .Na kilku artach został pokazany kontynent oraz krainy które na nim znajdziemy główne to:

 

Varrant - Obecnie jest pod panowaniem Myrthany, o podbiciu Varrantu możemy przeczytać w księdze którą znajdziemy w Nowym obozie pt. „Bitwa o Varrant” , w krainie znajduje się Góra Archolos, a Lee który był jeszcze w tamtych czasach generałem, stoczył tam swoją ostatnią bitwę, kraina ta jest wysunięta na południe.

 

Myrtana - Od tej części kontynentu pochodzi nazwa krainy w której królem jest Rhobar II, przez te krainę przepływa rzeka Myrtant, a niedaleko jej ujścia powstała stolica Myrthany, w Gothic III zostaje oblężona przez orków.

 

Północne Ziemię - O północnych ziemiach wiemy niewiele, panuje tam zróżnicowany klimat, teren jest tam górzysty, a w niektórych miejscach można potkać pustynie to właśnie z stamtąd pochodzą orkowie atakujący Myrthane, na północy krainy są już tylko wielkie śnieżne zaspy.

 

Nordmar - Nordmar leży w północno-zachodniej części kontynentu, jego mieszkańcy od wieków zmagają się z orkami , tylko kowale z Nordmaru znają sposób przetopienia magicznej rudy tak ,by nie straciła swej mocy. W Nordmarze panuje mroźny klimat.

 

Północne Wyspy - W Gothic III będziemy mieli możliwość zobaczyć Północne wyspy, z tego co nam wiadomo znajdują się tam ostatnie świątynie Beliara, którego czci tajemnicza mieszkająca tam ciemnoskóra rasa.

 

A teraz ważna informacja:

„...gdy nasz bohater dotrze na kontynent, królestwo króla Rhobara II będzie podbite, lecz orkowie będą sprawiać wrażenie, jakby mieli ważniejsze sprawy do zrobienia niż tylko przejęcie królestwa...”

 

Info Techniczne

 

Grafika:

Animacje postaci, głównie twarze, będą lepsze niż te w Halflife 2, w końcu tak zażyczyli sobie producenci. Uzyskanie tego efektu będzie możliwe dzięki EMotion FX2. To licencjonowany silnik graficzny. Prawdopodobnie ten sam motorek, który jest używany w Die Glide 2. ( to chyba jakaś gra. -SoniC ) Engine będzie obszernie zmodyfikowany, więc nie może być rozpoznawalny w 100%. W każdej chwili może zostać użyty licencjonowany silnik fizyczny.

 

- Bedą nowe animacje i modele.

- W Gothic III będzie o wiele więcej czasu i pieniędzy do wydania.

- Gothic III będzie zdolny do wykożystywania techniki Hyperthreading (Intel Pentium) - Pixel Shader 3 będzie obszernie użyty.

- Pełna kompatybilność z DirectX 9.0b i może nawet 9.0c. - Muzykę nagrywała będzie prawdziwa orkiestra, a nie programy komputerowe.

 

Gothic 3 w praktyce:

 

Ten tekst rozwieje Wam naprawdę wiele wątpliwości, co do całego G3. Jest w nim również wiele przydatnych informacji. Życzę miłej lektury:

 

-By być pewnym, iż gracz nie zgubi się w ogromnym świecie Gothic 3, teren podzielony będzie na kilka obszarów, oddzielonych od siebie przez pewien typ "ziemi/terenu". Na przykład górska sceneria Nordmarru przyłączona do pustyń południa. Dalej będziesz w stanie swobodnie przemieszczać się między tymi krainami, tak jak w Gothic 2.

 

-W fabule, głównym wątkiem będzie fakt, że coś nie gra w poza ziemskich sferach. Prawdziwy poszukiwacz przygód, będzie miał do odegrania ważną rolę w wojnie pomiędzy trzema bogami. Pomimo tego, w grze będzie wiele wspaniałych zadań pobocznych i głównych.

 

-Gdy nasz bohater dotrze do mainlandu, królestwo króla Rhobara 2 będzie podbite, lecz orkowie będą sprawiać wrażenie, jakby mieli ważniejsze sprawy do zrobienia niż tylko przejęcie królestwa...

 

-Świat Gothica 3 będzie bardziej realny, na pewno lepiej niż było Khorinis, bo tam wszystkie krajobrazy były zmiksowane w jedną całość. Twórcy dążą w stronę realizmu, by stworzyć lepiej wyglądający i autentyczny świat.

 

-Pojęcie gildii również ulegnie zmianie. W gothicu 2 i 1, była pewnego rodzaju liną, bez której nie mogliśmy podążyć na przód i pchnąć fabuły. W G3 wciąż będą różne "organizacje" i wiele zadań w interesie do każdej z nich, lecz możliwa opcja co do wyboru którejś z nich, nie będzie nas tak "naciskać" jak w G1 czy G2.

 

-Co do różnych zakończeń(!): Ruchy i dokonania gracza, będą analizowane przez engine gry, dzięki czemu wiele różnych opcji gry będzie możliwe. Dla tego będzie można doprowadzić do różnych zakończeń, lecz nie podjęliśmy jeszcze ostatecznej decyzji.

 

-Co do poziomu trudności:

PCG ( pismo o grach. -SoniC ) pyta: W poprzedniej rozmowie było powiedziane, że poziom trudności w G3, będzie w jakiś sposób zredukowany. Czego możemy się spodziewać? Mniej wrogów? Mniej swobody ruchu? Czyli, że gracz nie może wejść na zbyt niebezpieczny teren z niskim levelem?

KaiRo: Ograniczenie swobody to nie jest rozwiązanie. By ustrzec graczy przed wejściem na zbyt niebezpieczne ziemie, będziemy musieli znaleźć inne rozwiązanie. Podczas gdy G2 był za łatwy, to dodatek za trudny, tak, że nawet doświadczeni gracze mieli problem z jego przejściem, (Jestem pewien, że wiele osób z tym faktem się nie zgodzi) czyli jest jeszcze wiele do zrobienia, jeśli chodzi o dobre zbalansowanie poziomu trudności w grze.

 

-Teraz coś o enginie gry. DirectX 9 i wyższe (jeśli będą osiągalne). Najnowszy pixel-shader itd. Nie tracąc oryginalnego klimatu gry. Twórcy stworzą Gothica 3 w tym samym stylu, co poprzednie wersje gry, lecz atmosfera będzie o wiele lepsza.

 

-Jak już wiadomo, nasz bohater nie będzie totalnym cieniasem, lecz nie oznacza to, że twoja postać na początku wyglądać będzie tak, jak na końcu G2. Dostępnych bedzie kilka umiejętności, które w trakcie gry będzie można zwiększyć. Jednak wiadomo, że twórcy nie chcą dawać wiele udogodnień na początku.

 

-Zmieni się również system walki. Ruchy będą bardziej realistyczne, a choreografia będzie dogłębnie zmieniona. System "zaznaczania postaci" z G2 również się zmieni.

 

-Praca: W świecie ludzi będzie kilka głównych zawodów jak: Kowal, strażnik, piekarz itp. Pracownicy będą starać się o dobrą reputację miedzy ludźmi. Będzie można pomóc większości specjalnych NPC, a jeśli któryś z nich zginie z powodu jakiegoś tragicznego wypadku, będziesz w stanie przejąć interes.

 

-W grze będą nowe elementy, lecz wydawca nie chce, by wszystko stworzono od początku, więc podstawy gry będą te same. Będzie kilka innowacji które dodadzą wrażeniu Gothicowemu nowy styl.

 

-Wydawcy, pozbierali z światowych forów wiele pomysłów fanów Gothica, a i dodatek będzie miał zastosowanych kilka idei z forów. Na przykład: Było wiele skarg na duże odległości, które musieliśmy przejść (nawet z runami teleportującymi). Ogromne tereny Gothica 3 nie będą już przeszkodą (czyżby zapowiedź transportu za pośrednictwem zwierząt?????).

 

-I na zakońnczenie:

PCG: Jak daleko zaszły prace nad grą?

KaiRo: Za daleko, by zaprzestać, lecz za krótko by zacząć finałowy "sprint".

 

Tlumaczenie By Sonic

 

Pierwsze Informacje Gothic 3

 

Na końcu Gothic 2 nasz bezimienny bohater żegluje na wielkim morzu. I ląduje w Gothic 3. Ma tam cały kontynent świata fantasty do zwiedzenia i jest on około cztery - do pięciu razy większy jak w Gothic 2. Obok znanych nam pagórek, dżungli będą także pustynie.(W NK też, niby nie nowość ale ja tylko tłumacze :D) Ostatni region pokazywał nam Jowood na tragach E3 w technicznie wczesnym demie. Spokojne wydmy, sielankowe oazy i wiele, wiele piasku było widziane w tym. Wschodnie miasto spodobało nam się szczególnie przez szczegółowe tekstury i udane budownictwo. Czy gracz będzie przez pustynie podróżował na koniach albo wielbłądach, niestety to jeszcze nie zostało rozstrzygnięte. Prawdopodobnie ważną rolę będzie odgrywał zapas wody naszego bohatera.

 

Jowood trzyma większość informacji w sekrecie na temat Gothic 3. Tyle udało nam się jeszcze wydostać: Bohater w czasie swojej długiej podróży morskiej na kontynent zgubi część swoich zdolności i przedmiotów. Jeszcze większą jak dotąd rolę będą odgrywały różne frakcje (w szczególności ludzka)

Po Orkkriegen (Jest to nazwa terenów zamieszkałych przez Orków) rozciąga się mocno osłabione ludzkie królestwo, w wielkich miastach kraju wybuchło do powstania książąt i zwalczają się wzajemnie. W tej anarchicznej sytuacji bez wyjścia – przypuszczalnie będziemy musieli ocalić króla albo inną frakcje doprowadzić do zwycięstwa.

 

Poza wieloma nowymi animacjami i ruchami - tak drapieżne zwierzęta będą mogły atakować całkowicie inną techniką, "nad bandą" skacząc najpierw na skałę i później od niej się odpychając. Także AI powinno zostać ulepszone w Gothic III, więc przeciwnicy będą prawidłowo reagować też na ataki z daleka. I sterowanie jest nastawione również na mysz...

 

Gothic 3 powinien ukazać się pod koniec 2005

Informacje zaczerpnalem z wortalu :

http://www.gothic.g4ce.pl

 

 

A tu macie bardzo duzy watek o tym co moze byc w G3 ----> http://www.cdprojekt.info/forum_post.asp?sid=8564&page=1

 

 

A tak naprawde to czy tak trudno w google wpisac "gothic 3"

Edited by -=Drizzt=-

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ktoś może kiedy wyjdzie Gothic 3 ?! MOzecie tu też wpisywać informacje które udało wam sie zdobyć na temat tej gry...!

jak na razie wyszedł dodatek do 2 i to z niezłym opóźnieniem, miał być jakoś w sierpniu a wyszedł pod koniec stycznia :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak wiem że wyszedł ten dodatek... nazywa sie Noc Kruka... mam go nawet i już przeszedłem prawie całego... polecam go wam tylko może was to denerwować bo jeśli przechodziliście Gothic 2 po kilkanaście razy to zapewne już wam sie ta gra znudziła a w tym dodatku trzeba także przechodzic wszystkie misje z Gothic2 + misje z Noc KRuka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak na razie wyszedł dodatek do 2 i to z niezłym opóźnieniem, miał być jakoś w sierpniu a wyszedł pod koniec stycznia  :lol:

1286302[/snapback]

...bo widzisz, gdyby mial wyjsc w styczniu, a ukazal by sie w grudniu to gracze mogli by krecic nosami "co tak pozno, dlaczego to tyle trwalo", a tutaj noc kruka miala sie ukazac w w sierpniu a ukazala sie w styczniu, wiec de facto pol roku wczesniej! Czyz to nie wspaniale?! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

...bo widzisz, gdyby mial wyjsc w styczniu, a ukazal by sie w grudniu to gracze mogli by krecic nosami "co tak pozno, dlaczego to tyle trwalo", a tutaj noc kruka miala sie ukazac w w sierpniu a ukazala sie w styczniu, wiec de facto pol roku wczesniej! Czyz to nie wspaniale?!  :lol:

1286452[/snapback]

On miał wyjść w sierpniu 2004r a wyszedł w styczniu 2005r wiec wyszedł później :D Coś ci sie pomieszało sir Afeen :)

---------------------------

What is going on ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ra-v ile przechodziles ten dodatek bo mi zajal 20h i tak naprawde bardzo krotki byl... (i w niektorych miejscach deneruwjacy bylo ze na 10 lvl musialem rozwlaic goscia ktory bije mnie jednym ciosem... ale od czego sa zwoje i umiejetnosc myslenia :-P ) i spodziewalem sie czegos wiecej... no oczywiscie potem mozna jeszcze zajac sie smokami itd.(a gra dzieki temu fajnemu magicznemu mieczykowi sie staje bardzo latwa) no ale jak ktos przeszedl ta gre 3 razy plus noc kruka to raczej niebedzie mu sie chcialo...

 

ps.

a no i dodatek skoczylem na 16 lvl z wiekszoscia wykonanych qustow i tych nowych i tych starych na obszarze khorinis (niewykonalem tych ktore odblokowuja sie po przejsciu etapu w koloni gorniczej...).

Share this post


Link to post
Share on other sites

On miał wyjść w sierpniu 2004r a wyszedł w styczniu 2005r wiec wyszedł później  :D  Coś ci sie pomieszało sir Afeen  :)

---------------------------

What is going on ?!

1287226[/snapback]

 

Nie ogladales "Co mi zrobisz jak mnie zlapiesz" (scena w warsztacie samochodowym), nie znasz sie :F

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja przeszedłem to w dwa dni... ale nie siedziałem cały czas przy kompuie tylko tam może po 5h dziennie....

ale mnie to tak szczerze nudziło...:/ ale nie moge sie doczekać gothic 3 !!!!!

 

 

----------------------------------

My comp is the best :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postanowiłem sporzadzic wam "mały" artykuł zwiazany z gra Gothic 3

Specjalnie dla wielbicieli tych gier....

 

A oto zapowiedz gry

Trzecia już odsłona serii Gothic wnosi wiele ciekawych nowości , które napewno uprzyjemnią nam grę. Co już chyba wszyscy wiemy w Gothic 3 dostępny będzie o wiele większy świat między innymi obszar kontynentu zwany Varrant , wyspa czarnoskórych ludzi , obszar okupowany przez orków , a także stolica królestwa ludzi.

 

-Świat stanie się tak wielki , że mógłby ładować się przez godzine, dlatego więc twórcy zagórzyli znaczną cześć terenu co czyni ja niedostepną , oprócz tego bedzie trochę bagien , pustyń , kanionów itp.

 

-Podobno będzie można przemierzać dalsze odleglosci za pomocą koni ( na pustyni za pomoca wielblądów).

 

-Udoskonalona ma być też walka bohatera, przeciwników i zwierząt (przeciwnicy będą mieli bardziej przemyślane ruchy) np. kiedy atakuje cię wilk , nie biegnie prosto lecz wskakuje na kamień ( jeśli tam jest ) i odskakując od niego wpada na ciebie wymierzając mocne kłapnięcie zębami.

 

-Oczywiście nowe bronie i czary ( niestety nie wiadomo jeszcze jakie konkretnie)

 

-Wszyscy wiemy iż w Gothic 1 i 2 nasza przygoda była calkowicie uzależniona od gildii do których wręcz musielismy sie przyłączyć. Natomiast w Gothic 3 położyli na to nacisk ale nie tak duży , bedzie można "pracować na wlasny rachunek" choć powinnismy obrać drogę którą proponują nam gildie ( których będzie pewnie dużo do wyboru ).

 

-Poza tym cala gra ma być oparta na nowym silniku graficznym , więc możemy spodziewać się ładnych widoków.

To wszystko co udało mi się do tej pory dowiedzieć.

Premiera gry jest zapowiedziana na trzeci kwartał roku 2005 :D

 

A tu macie kilka artów sporządzonych w większosci przez fanów Gothica

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Arty prezentują sie bardzo łądnie :D

NIestety nie dysponuje (z resztą nikt tym nie dysponuje) pierwszym screenem z tej gry ... :(

 

Oto jest mapa terenów w Gothic 3

 

Dołączona grafika

 

Nawet ładna...

 

I na koniec możecie ściągnąć sobie tapetki :)

Fanowie Gothica zaraz bedą mieli je na pulpicie :P i oto chodzi :D

 

Najfajjniejsze według mnie tapetki znajduja sie na tej stronie

http://www.worldofgothic.de/gothic3/index....thic3_wallpaper

 

I to już wszystko życze miłego czytania :D

Edited by ra-v

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko jaki komp do tego bedzie potrzebny dual amd 10ghz (20 rdzeniow- 30teraflopow sztuka:) )100gb ramu 6.4ghz xdr i 32 fudo czy tak ? :D

Edited by watow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze i screenow nie ma ale jest filmik ze scierwojadem :lol:  Mam takowy i to fajnie sie zapowiada (silnik podobny do tego z morowinda) nie pamietam tylko z jakiej stronki go sciagnolem

 

Update: juz wiem a oto link: 1364447[/snapback]

Filmik bardzo fajny, tylko szkoda że taki krótki. Gothic III zapowiada się bardzo dobrze :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

tylko jaki komp do tego bedzie potrzebny dual amd 10ghz  (20 rdzeniow- 30teraflopow sztuka:) )100gb ramu 6.4ghz xdr  i 32 fudo czy tak ? :D

1364568[/snapback]

przy odrobinie szczescia wystarczy ten co do morowinda. Jak bedziemy mieli wiecej sczescia to ten co do Unreal 3 Engine :lol: :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

no nie wiem jak mowisz o silniku Unreal(fucked up , part) 3 Engine to az mnie ciarki przechodza bo to mega gniot... przynjamnie w swoich poprzednich odslonach serii 2.x znajac tych palantow to spieprza go jeszcze bardziej ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie ciekawi jedno: czy jak skoncza i wydadza Gothic III to czy nastepna czesc bedzie zwyklym singlem czy moze juz mmorpg (co jak co ale swiat Gothica az prosi sie o gre typu Online, lub chociaz namiastke trybu multi)

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobre pytanie bo moze sie tak okazac ze podpakuja fabule w g4 tak ze nikomu nie bedzie chcialo sie go przechodzic 100 razy :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mnie ciekawi jedno: czy jak skoncza i wydadza Gothic III to czy nastepna czesc bedzie zwyklym singlem czy moze juz mmorpg (co jak co ale swiat Gothica az prosi sie o gre typu Online, lub chociaz namiastke trybu multi)

1364664[/snapback]

Szczerze powiem że zagrał bym sobie w Gothica Online :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Szczerze powiem że zagrał bym sobie w Gothica Online :)

1364826[/snapback]

Chyba każdy by sobie w niego zagrał...

Może ktoś stworzy mod a do Gothic 2 lub Gothic 3 to będziemy mogli zagrać :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba każdy by sobie w niego zagrał...

Może ktoś stworzy mod a do Gothic 2 lub Gothic 3 to będziemy mogli zagrać :D

1364864[/snapback]

Ciężko będzie :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba każdy by sobie w niego zagrał...

Może ktoś stworzy mod a do Gothic 2 lub Gothic 3 to będziemy mogli zagrać :D

1364864[/snapback]

Wlasnie mialem to zaproponowac :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciężko będzie :lol:

1364869[/snapback]

 

Wlasnie mialem to zaproponowac  :lol:

1364870[/snapback]

A co wam tak śmisznie :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites

No tak pisalo w tym przydlugim opisie na goorze.(faqtycznie dziwne bo ladne to za bardzo niejest :shock: no ale moze jeszcze zmienia bo ' Die Gilde 2 erscheint 2006"

Edited by killua

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry, nie znam niemieckiego w zasadzie :)

 

Fakt, grafika niepiekna... Ale moze bedzie jak z Doom 3 i Riddickiem - dopiero Riddick pokazal, na co stac engine D3.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.