akl Opublikowano 23 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2005 Jestem nowy w temacie zasilaczy więc proszę o wyrozumiałość. Po wymianie grafiki będę miał kompa: Athlon XP 2000, płyta MSI KT4V, grafika 6600GT, pamięć 512MB 333MHz, jeden dysk, jedna nagrywarka CD z DVD (kombo), karta dźwiękowa Audigy 2 ZS. Ten Athlonek to się góra do 1800MHz kręci (po podniesieniu vcore do 1,85 ;-)) ale może będę próbował kręcić tę grafikę. Do tej pory miałem Deer'a 350W ale po przeczytaniu wielu postów o spalonych Deer'ach przestraszyłem się bo rozumiem że mi nie starczy. Czy starczy mi ten zachwalany tutaj Modecom 350 GTF ? Czy raczej stawiać na coś jeszcze mocniejszego a co za tym idzie droższego ? Zasilacz nie musi być bardzo przyszłościowy bo jak będę robił następny upgrade kompa to pewnie wszystko i tak będzie nowe. Przepraszam za naiwne pytanie ale czy własnoręczna wymiana zasilacza jest prosta ? Nigdy tego nie robiłem. Wystarczy odkręcić i przykręcić parę śrubek ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwiateusz Opublikowano 23 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2005 tak wystarczy odkrecic i przykrecic :) i wtyczki popodlaczac :D a ile masz mniej wiecej kasy na zasilake bo rozne zasilacze pociagna ten sprzet :P Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Serek_s91 Opublikowano 23 Maja 2005 Zgłoś Opublikowano 23 Maja 2005 Tak tak różne zasilacze pociągną ten sprzet HAHAHA. Kupuj jakiegoś tagan,enermaxa,anteca szefa (jeśli nie masz za dużo kasy) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...