Skocz do zawartości
Złoty

Problem Z Reklamacją W Sklepie Internetowym

Rekomendowane odpowiedzi

Uff, to był chyba mój pierwszy i ostatni zakup w sklepie internetowym. Ale zacznę od początku. Przypadkowo znalazłem w jednym ze sklepów radeona 9500 za jedyne 113 zł + 14 zł kosztów wysyłki. :) Myślę sobie niezła okazja, więc go zamówiłem. Przyszedł za jakiś czas. Otwieram pudełko i co widzę? Zapakowany był w wymiętoloną rozpieczętowaną torebkę foliową z interesującą naklejką, na której pisalo "unrepeirable, PCB burnt". No nic, dali mi jakąś naprawianą przez super "fachowca", ale niech będzie i tak dają 2 lata gwarancji, a za tą cenę to i tak okazja. Karta na pewno była używana (widać ślady na złączu DVI). Kolejne niemiłe zaskoczenie to terkoczący wentylator. Płytka ze sterownikami - owszem była, ale tylko do kart nV i sis, w dodatku luźno wrzucona bez koperty. Brakowało też rozgałęziacza do zasilania, ale to już szczegół. Największe zdziwienie było jednak, gdy włożyłem ją do kompa i odpaliłem. Artefakty nawet w biosie, na pulpicie w win xp zależnie od sterowników - raz są, raz nie ma, w 3d straszna sieczka i do tego "szachownica", w 3dmarku 2003 tylko 1700 punktów (nie wiem, czy to wina uszkodzenia, czy może ktoś próbował ją "naprawić" np. poprzez duże poluzowanie timingów na pamięciach, bo taktowania są standardowe). Dla pewności sprawdzałem ją w innym kompie i było dokładnie to samo. Teraz zaczyna sie składanie reklamacji. Odezwałem się na gg do handlowca z tego sklepu i pytam, czy on pakowal i wysylal ta karte. Mówi, że nie, że to ktoś inny z magazynu. Wziąłem więc gg do magazynu i mówie co mi przysłali. Za jakiś czas z powrotem odzywa się handlowiec ze sklepu, mówi że słyszał co się stało i że w takim wypadku będzie najlepiej jak dogadam się z kierownikiem serwisu co do reklamacji. Miał być na gg między 16 a 18, ale go nie było. To było w piątek. W poniedziałek czekam do 16:30 i kierownika wciąż nie ma. Odzywam się więc znowu do handlowca, który mówi że kierownik właśnie stoi koło niego i za 10 minut będzie przy swoim kompie. Czekam sobie ze 40 minut i nic. Wkurzony znowu pytam się handlowca, czy ten kierownik to twór jego wyobraźni, czy co? On mówi, że rzeczywiście nie poszedl do biura, tylko gdzieś się zgubił. :) Proponuje, że jeżeli chce dokonać zwrotu, to mogę zamówić darmowego kuriera. Pytam co z kosztem wysyłki, który zapłaciłem zamawiając towar? Odpowiada, że dostanę zwrot pieniędzy tylko za kartę. Szlag mnie trafil i mówię, że jak tak, to dziękuję i skorzystam z przepisów o niezgodności towaru z umową (przewidują one zwrot kosztów dostarczenia towaru). Mówi, że zaraz zadzwoni do mnie kierownik. Faktycznie facet dzwoni - proponuje wymianę na inną kartę w zbliżonej cenie, albo zwrot gotówki. Mówię, że chcę zwrot pieniędzy. On na to, że może wysłać kuriera, który gratis odbierze kartę. Pytam o zwrot kosztów wysyłki do mnie, a on to samo, że dostanę pieniądze tylko za katę. Ja znów to samo - że będe reklamował z tytułu niezgodności towaru z umową. Powiedział, że sprawdzi czy jest możliwa korekta faktury na koszt przesyłki i zadzwoni dzisiaj. Jak znam życie to nie będzie możliwa, a jeszcze prędzej "zapomni" do mnie zadzwonić. Karty nie można wymienić na nową, bo ta była ostatnia (to chyba byłby cud dostać teraz nowego r9500 :)).

 

Tak mnie wkurzyli swoim olewactwem, że chcę wkroczyć na wojenną ścieżkę z nimi. I tu wreszcie pojawia się pytanie. Jak udowodnić, że wysłałem im tą kartę, a nie co innego? Na poczcie nadaję paczkę, ale co jak np. powiedzą, że przysłałem im w paczce np. myszkę, albo orzeszki, a nie kartę? Czytałem już, że żądania odnośnie reklamacji najlepiej wysyłać osobno listem poleconym, ale co zrobić z samą paczką? Jakie są wasze doświadczenia w tego typu sprawach?

 

Ps. Kurde, strasznie długie to wyszło, a chciałem tylko pokrótce opisać sprawę przed pytaniem. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dodam ich do wątku o nieuczciwych sklepach. Ten sklep to:

Shift

Mają dużo starszych kart, nawet w całkiem przystepnych cenach, ale jak te karty to takie szroty jak moja, to lepiej dobrze się zastanowić, zanim coś tam się kupi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a ja zamówiłem nową drukare canona w tym sklepie i już 4 dzień ida pieniądze na ich konto bo księgują tylko o 9.00 i aż się boje pomysleć co oni moga mi przysłać? :mellow: sklep jeden z tańszych w Polsce ale czy na pewno dobry?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Pioorek

Zloty, koszty przesylki nie byly takie duze, ja bym ci radzil juz zaplacic za przesykle i meic kase z powrotem, tak to sobnie nie przyjemnosci narobisz.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aabstraciach!ac od przekladania kolejnych przykladow:

 

http://pcprojekt.pl/forum/viewtopic.php?t=10587

 

opis warunkow zwrotu w sprzedarzy wysylkowej

 

co do kosztow przesylki - zapomnij - nie musza i na pewno ci ich nie zwroca - tez jest gdzies zapis ze to ty pokrywasz koszty przesylki - ida ci na reke ze oferuja darmowego kuriera po karte - tego zdaje sie tez nie musza robic.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pięknie :mur: Już tam miałem zamawiać CM Stacker'a bo mają najtaniej a tu czytam takie rzeczy :angry:

Małe sprostowanie co do powyższego. Bude pełen obaw zakupiłem jednak w sklepie Shift i już teraz wiem, że firma jest godna polecenia i na pewno zaczne tam się zaopatrywać - kontakt via gg, mail błyskawiczny, przesyłka zapakowana solidnie, gwara, F-VAT - wszystko cacy. No i ceny mają bezkonkurencyjne w niektórych przypadkach

 

Polecam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Małe sprostowanie co do powyższego. Bude pełen obaw zakupiłem jednak w sklepie Shift i już teraz wiem, że firma jest godna polecenia i na pewno zaczne tam się zaopatrywać - kontakt via gg, mail błyskawiczny, przesyłka zapakowana solidnie, gwara, F-VAT - wszystko cacy. No i ceny mają bezkonkurencyjne w niektórych przypadkach

 

Polecam

Gosciu na poczatku tematu pisze, ze go wydupczyli a ty piszesz, ze ta firma jest "godna polecenia"

 

Cos z Toba jest nie tak?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gosciu na poczatku tematu pisze, ze go wydupczyli a ty piszesz, ze ta firma jest "godna polecenia"

 

Cos z Toba jest nie tak?

Pisze ze mu zaproponowali wzrot kasy i darmowego kuriera, ale mu bylo malo, bo wydaje mu sie ze zna prawo.

Dostał szajs - to nie dobrze o firmie swiadczy (ale za ta cene karta ktorej juz w produkcji nie ma... no bylo do przewidzenia ze cos nie tak moze byc)

A sroko tuchol nie mial zadnych problemow, to chyba moze polecic, i nie musi byc z nim cos nie tak.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...