Sparrov Opublikowano 19 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 19 Września 2005 @pepek0206 niemożliwe ;) @amad, dobra, jak masz 3 metry kiepskiego kabla a 30 metrów kiepskiego kabla to ma zapewne znaczenie :)...w każdym razie większość problemów ze zrywaniem połaczenia jest spowodowanych błędną instalacją zestawu lub użyciem swojego kabla telefonicznego. A najlepsza zavbawa jest jak dzwoni klient i w słuchawce słychać jak modem się synchronizuje...albo jak szumi na maxa a klient twierdzi ze gada z debilem i wszystko ma podłączone ok :/ Najgorzej jak dzwonią ludzie z problemem ze nie dziala im net albo rozłącza a mają śmiesznie podłączone (coś wisi na drutach, albo rozdzielacz jest włączony do telefonu a modem do rozdzielacza) i potem mają pretensje ze nie działa bo wczesniej wszystko było ok :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 nie. co 24 godziny od rozpoczęcia połączenia. Czyli jeśli połączysz sie o 16-tej to za 24 godziny nastąpi rozłączenie. link --> http://shider.net/AutoConnect/ instaluje sie obok. stery od sagema, tworzysz połączenie a autoconnect bedzie je automatycznie wybieral i ponawiał połączenie jeśli zostanie przerwane Mam problem z tym autoconnect'em. Do tej pory łączyłem się neo poprzez soft dołączony do modemu Sagema. Bez usuwania softu zainstalowałem Autoconnect'a. Wykrywa skofigurowane połączenie Neo (także dial-up TePsy kiedyż używany) ale wyświetla komunikat u błędnym haśle. Wpisałem to hasło do autoconnect'a i nadal jest to samo. A to samo hasło w sofcie Sagema działa bez problemu :blink: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 @andyN --> wyrzuć ten soft od TP i zainstaluj wszystko według tego ---> http://turbokrecik.info/index.php?go=71 wtedy napewno autoconnect będzie działał bez problemu. Aha to połączenie dial-up też możesz usuńąć bo autoconnect będzie je wykrywał, jeśli nie chcesz to poprostu w autoconnect'cie wybierzesz, które z połączeń ma być jako domyślnie wybierane Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Wywal wszystkie połaczenia i soft od tp (jak można było tego używać o_O). Potem kreator nowego połączenia i: -połącz z internetem -konfiguruj moje połączenie ręcznie -użyj modemu telefonicznego -nazwa usługodawcy np neostrada -nr telefonu * -potem login i hasło Przy instalacji sterów z płyty (sagem) jest juz tworzone takie połączenie - Internet ADSL. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Sparrov Ale same sterowniki od Sagema zostawiam? I z tam skonfigurowanym połączeniem próbuję tego Autoconnect'a? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Jak odinstalowales tylko neostrade TP to nie ma sensu przeinstalowywac sterów do sagema. Wtedy wystarczy stworzyc nowe połaczenie w połączeniach sieciowych według wzoru. Chyba ze sterowniki juz odinstalowałeś to na płycie w drivers/sagem800 odpalasz setup i zainstaluje ci stery + połączenie. Potem instalujesz autoconnecta i odpalasz program on wykrywa połązcenie dial-up i ty mó mówisz OK :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Ale po co wam Autoconnect do czegokolwiek? :huh: Wchodzicie we wlasciwosci polaczenia, tam ustawiacie ponowne laczenie po rozlaczeniu po 5 sekundach, ilosc prob na 99 i jazda :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satoshie Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Ale po co wam Autoconnect do czegokolwiek? :huh: Wchodzicie we wlasciwosci polaczenia, tam ustawiacie ponowne laczenie po rozlaczeniu po 5 sekundach, ilosc prob na 99 i jazda :D 1659005[/snapback] np. na zliczanie ilości pobranych danych bo na neo licznik na stronie nie zawsze można liczyć i nie zawsze chce się na infolinie dzwonić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 A to przepraszam... :) Jakos nigdy limitem sobie glowy nie zawracalem, bo i tak go nie wykorzystuje w pelni :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djluck Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 (edytowane) isteniej mozliwosc ze jest to wina instalacji telefonicznej u mnie. jak podnosze sluchawke to straszne szumy sa w telefonie. Telefon swoje juz przezyl wiec wzialem drugi i nadal to samo. Dzis mieli testowac linie, zaraz dzwonie i pytam co i jak. Jesli wszystko ok to mowie ze sa starszne szumy w telefonie i niech przysylaja kogos. Wczoraj takze te szumy uslyszal koles z ktorym gadalem na ich lini i mowi ze to moze byc przyczyna. Edit: no i test lini wyszedl oki :mur: CRC: 1 Margin: 35 ATT: 9 Powiedzialem o szumach mowi ze mam potestowac jeszcze troche moze dojdzie do siebie :angry: Jak nadal to samo to mam zadzwonic. Chyba juz 30 raz :| Edytowane 20 Września 2005 przez djluck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 20 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Września 2005 Mikrofiltry (zle założone/uszkodzone) Odepnij wszystkie telefony i wtedy podłącz sam modem i sprawdź Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djluck Opublikowano 21 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 21 Września 2005 (edytowane) juz tak robilem, nawet dzis w nocy... nic to nie dalo :| dobija mnie ta cala sytuacja juz. Edytowane 22 Września 2005 przez djluck Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shrecklodz Opublikowano 22 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2005 witam odstawowe pytanie jak daleko orientacyjnie jestes od centrali czy modem jest wlaczony bezposrednioo w linie bez zadnych dodatkowych alarmow itp.. oraz czy niema jakis aparatow bez filtra(roizlaczanie w trakcie polaczenia) na dodatek czy nie masz w gniazdkach zalozonych kondensatorow itp itp ... a najwazniejsze nie sluchaj fachowcow z info bo wiecej popsuja niz pomoga byly przacownik tpsa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shrecklodz Opublikowano 22 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 22 Września 2005 sprawdz czy aby nie masz jakiegos starego aparatu bez filtra lub zle filtr nie jest wlozony filtr do gniazdka i z filtra do aparatu pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djluck Opublikowano 25 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2005 z tego co sie orientuje do centrali mam gdzies max 2 km. modem jest podpiety bezposrednio pod linie na 6 m kablu. telefon jest z filtrem zalozonym przy gnazdku i pozniej kabelek idzie do telefonu. co do kondensatorow to nie wiem bo nie bede gniazdka otwieral ;) dzieki za porady ale jak zrywa tak zrywa :( postanowilem ze zrobie 2 screeny z configa. ktos mowil ze CRC musi wynosic 0 a ja mam 1. http://www.clubdj.pl/files/other/neostrada1.jpg http://www.clubdj.pl/files/other/neostrada2.jpg Jak juz mowilem kabel wymienilem. Niestety nic nie pomoglo :mur: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 25 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 25 Września 2005 Poszperaj w internecie i sprawdź CRC. Powinno być 0 ale jajlepiej jak masz z 3-5 :) Jak bedziesz tyle mial to dzwon na 9393 i powiedz ze masz takie CRC, prawdopodobnie wyslą Ci montera liniowego. Ale najlepiej zadzwoń jeszcze na 102 102 z tym CRC, pewnie beda chcieli testowac linie... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndyN Opublikowano 26 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2005 Ale po co wam Autoconnect do czegokolwiek? :huh: Wchodzicie we wlasciwosci polaczenia, tam ustawiacie ponowne laczenie po rozlaczeniu po 5 sekundach, ilosc prob na 99 i jazda :D 1659005[/snapback] U mnie to nie działa :? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balrog2 Opublikowano 26 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2005 9393 nic mu nie da monter z neo, a przed tym restart użądzeń i sprawdzenie parametrów lini. Proponuje kontakt 0 800 102 102 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 26 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2005 Mi nie chodzi o montera z neo tylko o montera liniowego ;) Restart urzadzen i test lini nie ma sensu bo oczywiste jest jakie beda jego nastepstwa ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
costi Opublikowano 26 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 26 Września 2005 U mnie to nie działa :? 1669154[/snapback] Wywal laczydelko Tepsy, jesli je masz. Jesli nie masz, to usun obecne polaczenie i stworz nowe (dial-up, numer telefonu *, login i haslo od Neo) - wtedy powinienes miec mozliwosc dlubania we wlasciwosciach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walker3d Opublikowano 27 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 27 Września 2005 A ja mam takie pytanko Nie każdy ma modem sagema wiec czy jest jakiś soft który może sprawdzić poziom szumów do tłumienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djluck Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 w koncu po 20 telefonach do kochanej tepsy stwierdzili ze przysla montera :) wyznaczony termin byl na 12 pazdziernika a wczoraj dzwonil ze jutro wpadnie :D pozniej zdam relacje ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 28 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 28 Września 2005 Oj nie licz ze wpadnie :lol: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djluck Opublikowano 29 Września 2005 Zgłoś Opublikowano 29 Września 2005 monter mial byc o godzinie 12. o godzinie 10 telefon i mowi mi ze cos tam na centrali zle bylo...ble ble ble no i pyta czy moze byc pozniej ;) ku memu zdziwnieniu przybyl pare minut po 11, pokazalem mu te screeny i mowilem ze zrywa, ze zmienialem kabel itd. W sumie moze byl u mnie 2 minuty. Od kad polaczylem sie z netem rano tak smiga do teraz, wiec pobilem nowy rekord od chyba pol roku :P Mam nadzieje ze juz wszystko bedzie smigac poprawnie i dziekuje za odpowiedzi w tym temacie :) p.s. jesli komus zrywa te polaczenie nadal dzwoncie na ta ich linie do poki tego nie zrobia... ja czasami sie darlem do sluchawy ale bylo warto :) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djluck Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 no i probem powrocil :| czekam na Pana z montera. Jak narazie necik chodzi jakies 1,5 godziny z takimi danymi: CRC: 76 FEC: 12558 Margin: 30 Attenuation: 9 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tumi Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 zrozumcie tych na infolini, ich procedura jest taka: najpierw p[rzez tel sprawdzaja czy wszystko jest dobrze podaczone i czy jest prawidlowo skonfigurowane, pozniej wysylaja zgloszenie na centrale (ZP/.../...) jak jest odpowiedz to wtedy albo jest monter albo dziala net. Zrozumcie ich musza to robic bo jakby na kazde zgloszenie wysylai monterow to musieliby miec na co drugiego uzytkownika montera - to jest nie realne. A szczerze mowiac 90% przypadkow nie dzialania neo jest po stronie klientow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 a) infolinia jest po to zeby zbierac zjeby od klientow za TP i zeby byc lacznikiem miedzy klientem a komorkami TP. B) zjeby zbieramy za to ze TP nie ma swoich monterow ktorych sle do kluientow :/ Sam doskonale rozumiem klientow TP, bo jak neo sie psuje i monter nie przychodzi po 3 razy albo jest umawiany za 20 dni to jest smiechu warte :lol:Niekompetentnych przekwalifikowanych pracownikow TPSA pozostawiam bez komentarza ;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tumi Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 widze ze kolega po fachu :D:D:D a co do montereo to 20dni to jest nic co powiesz na 60? :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparrov Opublikowano 5 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 5 Października 2005 :lol: 60 to juz hardcore...w tej sytuacji bym sie chyba rozlaczył :P No tego to jeszzce nie widzialem, narazie musialem znosic ochrzan za okolo 20 dni :] Jak sam popatrzylem w terminy to nie wierzyłem... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tumi Opublikowano 6 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 6 Października 2005 hehe no co zrobic :) akolega to z rawy, krakowa czy gdanska?:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...