Kulik Opublikowano 13 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 13 Października 2005 Słuchajcie z komputerów jestem zielony,no może troszke sie na tym znam.Na windowsie mialem spysheriffa i musialaem przeinstalowac system,zrobilem to.Okazało się teraz że mam jakby 2 systemy(tzn.włączam kompa a tam wysw. mi się 2 napisy WINDOWS XP)muszę kliknąć w jeden z nich.Na pierwszym jest wszystko super fajnie tylko ze nie ma glosu!!Gdy klikam na drugi jest glos.Dziś próbowałem to zrobić i wszedlem w panel sterownaia, nastepnie dzwięki i urządzenia audio i tam w podpunkt AUDIO(bylo to na starym systemie), zauwazylem ze w rubryce urządzenie domyślne oprucz MPU-401 jest jeszcze Syntezator SW Microsoft Gs Wave, a w nowym systemie tego nie ma.Wydaje mi się , że problem tkwi w tym Syntezatorze.Chyba muze go mieć ale nie wiem czy mozna go skądś ściągnąć.Mam windowsa xp.Prosze was o pomoc w tym problemie tzn. przedewszystkiem głos a jakby ktos jeszcze wiedzial ja usunąć ten stary system ja ja to mówie:p.Z góry dzięki.\Odpowiadajcie na mój e-mail kulik_1993@poczta.onet.pl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdAm_00 Opublikowano 18 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 18 Października 2005 to jest błędny wpis w pliku boot.ini. otwórz go w notatniku i wykasuj ten jeden system....i koniec kłopotów... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kulik Opublikowano 20 Października 2005 Zgłoś Opublikowano 20 Października 2005 Zrobiłem tak i to nic nie dało..niestety.Najpierw ten1 system a potem siostra niechcąco wykasowała wszystko z tego pliku ale w kompie i tak nic się nie zmienniło dalej mam te 2 systemy...jakbys mógł to napisz mi jeszcze skąd mogę ściągnąć avance ac 97 audio Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...