Skocz do zawartości
lyzkov

Oszustwo Wrześni@ka

Rekomendowane odpowiedzi

Moja przygoda z Venice 2700Mhz 1.42V od Wrześni@ka:

 

Zarezerwowałem, zapłaciłem i... działa jak w podpisie już ponad 3 miesiące obciążany regularnie jak Pan Tweak przykazał :D

 

To tyle fizyczny aspekt tej transakcji. Teraz moje wnioski:

 

1. Początek transakcji nie budził mojego zaufania. Z założenia bo trzeba uważać i jak się przekonałem Wrześni@k miał (i jak widzę dalej ma) bardzo nieprofesjonalny sposób obsługi klienta. Sprawia wrażenie jakby robił łaskę i mocno zaciemniał sprawę.

Jako, że zależało mi na tym egzemplarzu i cena była atrakcyjna, zaryzykowałem.

 

2. Gwarancja. Tu widzę jest sedno i profesjonalizm (którego nie było) przestał już istnieć na wieki. Zapewnienia podczas rozmowy GG były, że jest 12 miesięcy. Czytamy dzisiaj, że po OC jest stracona czyli z założenia jej nie było od początku no i Wrześni@k sam gwarancję tracił w momencie selekcji (lub ktoś kto to robił).

KIT JAK HCUJ proszę pana wciska pan kupującym. To już kwalifikuje się jako "wprowadzenie w błąd celem uzyskania korzyści".

 

3. Kant ze sprzedażą. Oczywiście nie dostałem ŻADNYCH dokumentów mimo zapewnień że dostanę (o ja uczciwy i wyrozumiały).

 

4. Zaczęło śmierdzieć ponieważ jedna sztuka się wysypała. Facet z jajami (czyt. dorosły, poważny i odpowiedzialny) powinien zrobić WSZYSTKO żeby wyjaśnić opisaną tu reklamację. Jednak jak widzimy całość szyta jest grubymi nićmi (z powodu umywania rąk przez Wrzesni@ka w bardzo niejasnej atmosferze).

 

 

Moje zapisy z GG:

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:33)

 

jakie konto ?

 

southorn (31-08-2005 20:33)

 

jakis rachunek i gwarancje dostane?

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:34)

 

gwarancje

 

southorn (31-08-2005 20:34)

 

hmmm

 

southorn (31-08-2005 20:35)

 

oficjalną ze sklepu, pieczatki i te rzeczy?

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:36)

 

to są OEMY

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:36)

 

wiecx na nie mam zbiorcza

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:36)

 

jesli sie upierasz moge ci wystawci papaier

 

southorn (31-08-2005 20:37)

 

czyli jak zrealizujesz gware gdyby cos się stało?

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:37)

 

ja ją realizuje

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:38)

 

o to sie nie martw

 

southorn (31-08-2005 20:38)

 

z mojego punktu widzenia to jest ryzyko.

 

southorn (31-08-2005 20:38)

 

po pierwsze wysyłam kasę i moge nic więcej nie zobaczyć

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:39)

 

eh masz moje wszystkie dane wraz z numerem konta

 

southorn (31-08-2005 20:39)

 

po drugie proc wysiądzie i powiesz że jak był kręcony to go spaliłem

 

southorn (31-08-2005 20:39)

 

i 600 poszło w pizdu

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:39)

 

nie takłątwo spalic pozatym bedzie widac jakbedzie prekroczony

 

southorn (31-08-2005 20:40)

 

ok

 

southorn (31-08-2005 20:40)

 

podsumowując: 627zł, dostaje proca + jakiś dokument od Ciebie?

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:41)

 

jak chcesz dosytaniesz dokument

 

southorn (31-08-2005 20:41)

 

chcę, dla pewności

 

Wrześni@k (31-08-2005 20:41)

 

ok nie ma problemu

 

 

Oczywiście liczyłem się z tym, że po zakupie zostaję sam z procesorem i przeżyłbym stratę gotówki w razie awarii/zjarania. Jednak do napisania tej opowieści skłoniła mnie "obsługa transakcji" lyzkowa przez Wrześni@ka a dokładnie jej brak oraz fakty z gwarancją której nie ma i firmą "Kogucik co to sprzedał i uciekł".

 

Co do procesora jestem zadowolony i tu Wrześni@k się wywiązał w 100% jednak jeśli lyzkow zostanie na lodzie, wkręcenia mnie w kit mu nie wybaczę.

 

 

...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze pracuje codziennie prawie do 18 w weekedy studiuje raz... wam plan dnia ? Sklep trudno żeby nie wiedział skoro procki dla selekcjonowałem i oni o tym wiedzieli. Ułożyć ? Trudno nie być hamskim tłumaczyćczłowiekowi 10 razy to samo...

 

Pozdrawiam i ide na kolacje bo dziewczyna czeka...

Pozdrow dziewczyne. :blink:

 

Oddajesz kase i wychodzisz z opresji, nie oddajesz spodziewaj sie klopotow - proste.

 

Lyzkov nie chcesz moze sprzedac dlugu ? :D

 

Dobra tak powaznie, sadze tak jak wszyscy, ktorzy sie wypowiedzieli w tym topicku - strasznie krecisz, ewidentnie jestes winny, tak wynika z logow gg. Chyba spadna Twoje notowania na tweaku i nikt od tak niewiarygodnego czlowieka nie bedzie chcial nic kupic, ba nawet sie bedzie bal.

Edytowane przez ath

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ewidentne, bezszczelne oszustwo :mad:

Człowieku, takie bajki to nawet bracia Grim nie pisali <_<

Skoro sprzedajesz procek to za niego odpowiadzasz i koniec!! Gwarancja powinna być na papierze!! Jakie inne formy uszkodzenia przyjmujesz jak nie spalenie? Pewnie gdyby kolega złama jakąś nużke w procku to byś też reklamacji nie przyjął. Kit wklejasz równo. Z takim podejściem do klienta to może u jakiś plemion z wysp na Pacyfiku byś zawojował :wink: Wiesz co, lepiej już nic nie pisz bo szkoda marnować sobie klawiatury która i tak pewnie bez gwarancji :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zglaszal sprawe o oszustwo , wezma Cie panowie z komendy na przesluchanie , moze urzad skarbowy sie zainteresuje kto wie.

 

Dla mnie totalny przekręt 12 miesiecy to znaczy 12 miesiecy , jakas sobotnio niedzielna firma ludzie to jakies zarty , dales gwarancje to mu oddaj kase za procesor skoro nie mozesz go wymienic albo naprawic , jakies [ciach!]ly o kreceniu , dales gwarancje nie masz na papierze ze nie mozna krecic bierzesz sie za handel to ponos konsekwencje swoich czynow dajesz gwarancje to wymieniaj albo oddawaj kase , dla mnie to szemrana sprawa zglaszalbym na policje.

 

Najgorsze , że takich cwaniaczków coraz więcej czja sie bezkarni , ale do czasu ktos Ci w koncu zrobi kuku zobaczysz.

Edytowane przez sztandar

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zglaszal sprawe o oszustwo , wezma Cie panowie z komendy na przesluchanie , moze urzad skarbowy sie zainteresuje kto wie.

 

Dla mnie totalny przekręt 12 miesiecy to znaczy 12 miesiecy , jakas sobotnio niedzielna firma ludzie to jakies zarty , dales gwarancje to mu oddaj kase za procesor skoro nie mozesz go wymienic albo naprawic , jakies [ciach!]ly o kreceniu , dales gwarancje nie masz na papierze ze nie mozna krecic bierzesz sie za handel to ponos konsekwencje swoich czynow dajesz gwarancje to wymieniaj albo oddawaj kase , dla mnie to szemrana sprawa zglaszalbym na policje.

 

Najgorsze , że takich cwaniaczków coraz więcej czja sie bezkarni , ale do czasu ktos Ci w koncu zrobi kuku zobaczysz.

A myslisz dlaczego nie chcial sie spotkac osobiscie z jego kolega ? :] Luta grozila. :D

Co do sobotnio-niedzielnej firmy, to powazne firmy na warszawskiej gieldzie maja gdzies swoja filie, ktora jest otwarta jako normalny sklep w ciagu tygodnia, tutaj moze faktycznie 2ch panow sprzedaje sobie procesory brane z hurtowni or sth, moze z tira wypadly. ;]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na co czekacie.

Kolo zarabia kase na selekcjonowaniu. Wali na tym kase. Nie wystawia faktur idziecie do US i po sprawie. Moze wasze 600zl pojdzie sie rabac ale kara nalozona prze US na sprzedajacego bedzie duzo wieksza.

 

Macie dane kolesi nr konta nie ma sie co opierdzielac.

 

Sprzedajesz z zyskiem to ponosisz za to odpowiedzialnosc. Takie waly to nie tu. Nie sklep odrzuca gware a hurtownia/producent. No chyba ze proc jest tak zjarany ze ma az przebarwienia

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprzedajesz z zyskiem to ponosisz za to odpowiedzialnosc. Takie waly to nie tu. Nie sklep odrzuca gware a hurtownia/producent. No chyba ze proc jest tak zjarany ze ma az przebarwienia

Inaczej mowiac, ze az jest przejarany na wylot :]

 

PS: Co do uznawiania gwarancji juz kilkanascie osob pisalo ze sklep nie ma nic do gadania jezeli nie widac widocznych oznak uszkodzenia.

 

Najlepiej to ujol serwisant ze sklepu, w ktorym oddawalem walniety dysk twardy. Po przyjscu aby odebrac dysk spytalem sie co sie w nim stalo, serwisant mi odpowiedzial : Nie wiem nie interesuje mnie to, wymienieli ( dystrybutor, bo do niego zostal dysk wyslany ) na nowy nie bede mowil jaki to sklep, no moze ufatwie mowiac ze wszyscy sadza ze to zdziercy, bo takie ceny.

 

Co do US bardzo dobry pomysl :] moze to mu przemowi do rozumu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No wał jakich mało!

Wrześniak, hmm pośrednik - ciekawe co na to Urząd Skarbowy, bo na to co robisz to z pewnoscią trzeba miec działalność gospodarczą założoną.

Jeśli ją masz to Ty jesteś firmą i Ty realizujesz gwarancję.

Nie masz firmy to masz ciepło w gaciach.

Powiesz, może, że takich jak Ty pełno wszędzie n.p. na Allegro

Może i tak, ale albo są to rzeczywiści oszuści, albo starają się nie podpaść tak ja Ty i wtedy nikomu nei przychodzi do głowy aby ich zgłaszać w U.S. i na Policji.

Nie wiem, czy to że jednak powinieneś zwrócić lyzkow'owi kasę wytłumaczy Ci warszawska ekipa z Tweak'a czy też lyzkov załatwi Ci wizytę Policji - to nie ma znaczenia.

Obiecywałeś gwarancję bezwarunkowo, a teraz chcesz się wyślizgać tłumaczeniami, które są sprzeczne z tym co mówiłeś ludziom sprzedając im te proce??

Niezależnie od końcowego rozstrzygniecia sprawy - proponuje złosić Wrześni@k'a na czarną listę Tweak'a (wiem nie ma takiej, ale może trzeba by założyć??)

- OD TEGO TWEAK'OWCA NIC NIE KUPUJEMY!

A wystarczyło sprzedać 10 PLN taniej i nie oszukując klientów powiedzieć im, że gwarancji nie możesz udzielić, bo proc będzie kręcony.

Wprawdzie prawo konsumenckie i tak jest przeciw Tobie (rękojmia), ale przynajmniej nikt nie miałby żalu o to, że go w bambuko zrobiłeś.

A tak wszystko świadczy przeciw Tobie!!

C.B.D.U.

Edytowane przez wheelerfan

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem na co czekacie.

Kolo zarabia kase na selekcjonowaniu. Wali na tym kase. Nie wystawia faktur idziecie do US i po sprawie. Moze wasze 600zl pojdzie sie rabac ale kara nalozona prze US na sprzedajacego bedzie duzo wieksza.

 

Macie dane kolesi nr konta nie ma sie co opierdzielac.

 

Sprzedajesz z zyskiem to ponosisz za to odpowiedzialnosc. Takie waly to nie tu. Nie sklep odrzuca gware a hurtownia/producent. No chyba ze proc jest tak zjarany ze ma az przebarwienia

[...]

 

Co do US bardzo dobry pomysl :] moze to mu przemowi do rozumu.

A moze tak BAN na forum, lub odpoczynek :?: Czy forum w takie rzeczy sie nie miesza, i chodzilo tylko, aby pokazac opini publicznej jaki wrzesni@k jest oszustem :| :?:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sklep może nie przyjąć gwarancji jedynie, gdy przedmiot wykazuje oznaki uszkodzenia fizycznego, lub gdy jest w stanie udowodnić, że uszkodzenie wynika z winy użytkownika w przypadku, gdy nie widać uszkodzeń fizycznych.

 

Z doświadczenia wiem, że zwykle gwarancja jest uznawana w drugim z wymienionych przypadków. A zwłaszcza w przypadku procesorów, bo dla producenta koszt jednego procka (czy innego sprzętu, ale procesorów zwłaszcza) jest śmiesznie niski, a zależy mu na klientach.

 

Dla sklepu wiąże się to oczywiście z dodatkową pracą, i kosztami wysyłki - jednak każdy sklep ma to wkalkulowane. Gorzej jest jak procki są zdobyte w nielegalny sposób - wtedy nic się nie da zrobić, jeżeli w sklepie nie ma już danych procesorów (to znaczy sklep nie może nic zrobić, bo klient może im narobić sporo kłopotu - jeżeli ma dowód zakupu - choćby potwierdzenie przelewu).

 

Wrześni@k - rozumiem twoją sytuację, ale sprzedając coś przejmujesz na siebie część odpowiedzialności - skoro piszesz, że dajesz gwarancję i to z tobą załatwia się tranzakcję, to ty powinieneś zająć się to sprawą i do ciebie kupujący powinni mieć pretensje. No chyba, żebyś dawał kupującym faktyry, albo gwarancje wystawione przez sklep - wtedy nie było by problemu...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość Dawidsfuturx

Dokąłdnie tka jka mówi Johnatan, jeżel procesor nie ma znaków uszkodzenia fizycznego, gwarnacja musi być uznane

po drugie, któs tu ma chyba coś nie tego, jeżeli on zapłącił dużo wiecej za proca selekcjonowanego, z dużym oc to chyba nie po to, żeby jechał na stand napieciu, co nie?

ja tez robiłe interes z wrzesniQkiem i tez nie polecam, kupiłem x800gt, pytał czy sie moduje , powiedział ze nie sprawdzął, nie wierzyłem, no ale kij gadam kupie, sciagam chłodzenie, a tam lut łączący sciezke, wtf? :D

pytam sie go pozniej dlaczego powiedizął ze była nie modowana, to odpowiedział mi, że nic takiego nie mówił

proste

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W sobote jest wysyłany procesor razem z pisemną odmową gwarancji podpisaną przez firmę więcej wyjaśnien składać nie musze dziekuje wszystkim za zainteresowanie i ich wątpliwości.

No to czekamy co bedzie napisane na tej odmowie, moze cos w stylu:

 

odmawiamy serwisowania procesora ze zgledu na podkrecanie:

a w rubrycce znaki szczegolne uszkodzenia: brak :]

 

Czekamy z niecierpliwoscia, ale i tak watpie aby ktos kupil z tweaka od ciebie cokolwiek, nie mowie to u userach ktorzy zarejestrowali sie wczoraj, tylko o tych ktorzy juz sa troche na forum.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze: reszta rozmów jest mało istotna, zamieściłem prawie wszystkie. Zaznaczam procesor wygląda nieskazitelnie - zupełnie jak zdrowy, rzadnych oznak spalenia. Wrześni@k - specjalnie na twoje życzenie:

 

 

16:24:53 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam

 

16:25:14 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

chciałem się spytać jeszcze o adres na jaki mam wysłać reklamowany procesor

 

16:30:06 Wrześni@k (GG# 3686298)

na ten z kreogo przyszedl

 

16:34:24 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok a jeszcze pytanko

 

16:34:58 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jak będzie w końcu z tą gwarancją?

 

16:35:07 Wrześni@k (GG# 3686298)

jak to jak ?

 

16:35:10 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to jest gwara oem od AMD?

 

16:35:16 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czy jak?

 

16:35:24 Wrześni@k (GG# 3686298)

zoabczymy co w procesorze ale jesli był cały czas podrkeocny to waptie

 

16:35:26 Wrześni@k (GG# 3686298)

bo pewnei krzem sie wylał

 

16:35:52 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

czyli pan go będzie sprawdzał poprostu?

 

16:35:59 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie

 

16:36:35 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

aha a jeszcze bo wraz z prockiem nie dostałem żadnego dowodu zakupu...

 

16:36:50 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

żeby nie było problemów...

 

16:38:23 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

aha a jeżeli amd uzna gware to dostaje od nich nowego?

 

16:39:43 Wrześni@k (GG# 3686298)

to nie chodzi o rpbolemy ze nie bedzie ale o to ze chodzil podkrecony

 

16:39:49 Wrześni@k (GG# 3686298)

jakie amd

 

16:39:50 Wrześni@k (GG# 3686298)

to jest gwarancja sklepu

 

16:40:56 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a, chyba że tak... a w jakim sklepie był kupowany?

 

16:41:15 Wrześni@k (GG# 3686298)

Gordon

 

16:44:26 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok a jak długo może ten cały proces sprawdzania proca/realizacji gwary potrwać?

 

16:44:31 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

nie wie pan może?

 

16:44:47 Wrześni@k (GG# 3686298)

maks 14 dni

 

16:45:38 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok to niech mnie pan powiadomi kiedy procek do pana przyjdzie, dobrze?

 

16:45:44 Wrześni@k (GG# 3686298)

ok

 

 

 

21:06:24 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam

 

21:17:29 Wrześni@k (GG# 3686298)

witam

 

21:17:35 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

dotarł procesor?

 

21:17:43 Wrześni@k (GG# 3686298)

tak

 

21:19:21 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to dobrze... z tego co się dowiedziałem od tego mojego znajomego to po wymianie wyśle pan go na mój adres?

 

21:20:35 Wrześni@k (GG# 3686298)

jesli zostanie wymiaoiony to tak

 

21:20:58 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok dobrze...

 

21:21:18 Wrześni@k (GG# 3686298)

zostaw adres

 

21:21:36 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a ile to wszystko może potrwać?

 

21:21:50 Wrześni@k (GG# 3686298)

sobota/niedziela bede wiedzial

 

21:23:02 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jak pan widział nie wyglądał wcale na uszkodzonego/spalonego...

 

21:23:13 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

no nic czas pokaże...

 

21:24:41 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to mój adres: Piotr Łyczba ul. Ludowa 243a 42-200 Częstochowa

 

21:25:51 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jak już będzie pan wszystko wiedział to niech pan mnie powiadomii na gg

 

21:26:17 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

w sobotę i niedzielę powinienem być dostępny

 

21:27:26 Wrześni@k (GG# 3686298)

nei widizalem jeszcze go nie rozpkowywalem

 

21:29:11 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a jeszcze pytanie: jakby został wymieniony to ten nowy dostanę z fakturą?

 

21:30:13 Wrześni@k (GG# 3686298)

jak moge dac fakute na cos kto mi jej nie dał ?

 

21:32:08 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

no dobrze to niech pan poprosi tego kogoś aby dał z fakturą, bo sam pan wie jak to jest - jakbym chciał kiedyś komuś odsprzedać to może być problem

 

21:32:45 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

wolałbym mieć niż nie mieć

 

21:37:39 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie wiem czy po takim czasie bedzie to mozliwe

 

21:38:52 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to jakby to było możliwe to chciałbym otrzymać fakturę

 

21:39:18 Wrześni@k (GG# 3686298)

raczej marne szanse pozatym to nie zalezy odemnie

 

21:40:24 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ja wiem ale zawsze może pan poprosić o fakturę, chyba że pan z góry wie że jej nie dostanie

 

21:41:01 Wrześni@k (GG# 3686298)

moge ale fakutra zwykle to maks 7 dni od zakupu

 

21:44:02 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to jeśli została wystawiona a jeśli nie to już trudno...

 

21:44:54 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

myślałem że ktoś ma fakturę bo przecież zwykle kupując taki sprzęt otrzymuje się ją...

 

21:46:07 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jako dowód zakupu/gwarancję...

 

21:55:47 Wrześni@k (GG# 3686298)

nie wiem czy ktos to sprzedaje to otrzymuje

 

21:55:51 Wrześni@k (GG# 3686298)

przeciez to jego sprawa

 

 

 

18:57:09 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam

 

19:37:46 Wrześni@k (GG# 3686298)

witma

 

19:38:06 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

wiadomo już coś w związku z reklamacją?

 

19:38:41 Wrześni@k (GG# 3686298)

niestety nie dluugi weekend :/

 

19:39:25 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

aha ok... czyli następny weekend?

 

19:39:31 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

będzie coś wiadomo

 

19:39:32 Wrześni@k (GG# 3686298)

jutro byc moze

 

19:39:42 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

aha

 

19:39:53 Wrześni@k (GG# 3686298)

ale nei gwarantuje jak pech to pech

 

19:40:30 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

dobra to jutro będę pytał

 

19:40:47 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a jeżeli nie jutro to następny tydzień?

 

19:40:53 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

a raczej weekend

 

19:40:59 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

?

 

19:41:11 Wrześni@k (GG# 3686298)

tak

 

19:41:53 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

ok to do jutra...

 

 

 

01:48:29 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

witam

 

21:17:55 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

jak tam reklamacja?

 

21:18:02 Wrześni@k (GG# 3686298)

oddałem

 

21:18:45 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

i...

 

21:18:55 Wrześni@k (GG# 3686298)

i ?

 

21:19:34 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

aha czyli w następny weekend będzie coś wiadomo?

 

21:20:16 Wrześni@k (GG# 3686298)

byc moze w tygodniu

 

21:20:25 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

aha

 

21:20:36 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

to może ja już do pana nie będę się zgłaszam

 

21:20:40 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

zgłaszał

 

21:20:50 Wrześni@k (GG# 3686298)

mozesz sie zglaszac

 

21:21:01 lyzkov (lyzkov@tlen.pl)

tylko jak już będzie coś wiadomo to niech pan do mnie napisze na gg

 

 

Po za tym jakiegokolwiek kontaktu z firmą nie dostałem. Już kilka razy dzisiaj byłem na gg. Tak trudno napisać na gg jedną linijkę tekstu nawet jeśli jestem akurat niedostępny? Ile razy muszę się prosić?

 

Dalej: W regulaminie forum jest napisane:

 

5. Zabroniona jest oferta sprzedaży przedmiotów:

#Towary kradzione lub wprowadzone do obrotu niezgodnie z obowiązującym prawem.

 

[...]

 

8. Niestosowanie się do regulaminu może spowodować zbanowanie bez ostrzeżenia, a w przypadku naruszenia prawa do powiadomienia odpowiednich organów ścigania.

 

 

EDIT:

Kolejna rozmowa (znowu bez żadnych skutków):

 

 

21:15:40 Wrześni@k (3686298)

jutro rano wysylam procesor pozdrawiam

21:16:19 lyzkov (6773950)

ok

21:16:26 lyzkov (6773950)

a co z firmą?

21:20:47 Wrześni@k (3686298)

wsobote wysle procesor razem z pisemna odmowa gwarancji wystawiona przez firme sprzedajaca procesor

21:21:29 lyzkov (6773950)

a mógłbym prosić o jakiś kontakt z firmą?

21:21:42 Wrześni@k (3686298)

bedziesz miał na pieczątce

21:24:56 Wrześni@k (3686298)

Masz jeszcze jakieśwątpliwości ?

21:25:33 lyzkov (6773950)

a tak trudno wkleić w okno gg?

21:25:57 lyzkov (6773950)

albo nawet przepisać...

21:26:29 Wrześni@k (3686298)

powiedizalem chyab że bedzie w sobote prawda ?

21:26:39 Wrześni@k (3686298)

maszproblemy ze zrozuemienim tektu ?

21:26:41 Wrześni@k (3686298)

miłej nocy

 

Miałem niby dostać adres dzisiaj na gg. Teraz okazuje się, że dostane w następnym tygodniu na odmowie gwarancji. Ciekawe... Ile jeszcze będzie trwać to zwlekanie?

Edytowane przez lyzkov

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

napisal ze ma gwarancje zbiorawa i tylko to go usprawiedliwia ze nie powysylal gwarancji indywidualnie

oczywiscie sklep nie ma nic do gadania bo wysyla zepsuta rzecz do producenta/dystrybutora/czy skad tam bral

ale ja smiem zaryzykowac twierdzenie ze procki sa nielegalnego pochodzenia i stad cale zamieszanie

 

jesli sa legalnego to jakim prawem nie przyjmuje reklamacji? kogo interesuje czy byl krecony czy nie - wysylam do amd i po sprawie, oni powiedza co jest nie tak i czy nalezy uznac czy nie

 

odbieralem w czwartek z serwisu switch, zapytalem servisanta co bylo nie tak "nie wiem bo dystrybutor nie pisze a my nie pytamy" poprosilem zeby zadzwonil i sie dowiedzial i tak tez zrobil - okazalo sie ze dostalem nowy swich a napisali ze naprawiony bo tak jest szybciej i taniej dla wszystkich

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dwaj moderatorzy którzy się wypowiedzieli mają 100% rację, i podzielam ich zdanie :). I wiesz co wrzesniak... ze puszczają Ci nerwy, że niby 10 raz musisz mu tłumaczyć ze ty jestes tylko pośrednikiem...(sprzedajesz to do Ciebie idzie jakiś zysk...od ciebie ejst wymagana gwarancja i rozszczenia do niej, za przeproszeniem chooj obchodzi ludzi to skąd ten towar masz...dajesz gwarancję to ją realizujesz).BTW Ja bym na miejscu kupującego dawno stracił cierpliwość, i przyjechał , Ci do rozumu przemówić...jak słownie nie dociera, to trzeba siłą przy.kurvić :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrzesniak ma racje, koles spalil procka z swojej winy i gware chce ;s. Sam zrabalem kompa i mi nie uznano garancji ale jakos sie pogodzilem, nie sadze zeby wrzensiak mial wydawac kase ze swojej kieszeni omg...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pismo bedzie wydane z hurtowni która bezpośrednio wymienia prcoesory ma być stempelek prezydneta speclanie z dedykacja dla ludzi z tweaka ? Nie zamierzam sie wam tłumaczyć pismo bedzie oficjalnie i nie podważalne.

 

Wrzesniak ma racje, koles spalil procka z swojej winy i gware chce ;s. Sam zrabalem kompa i mi nie uznano garancji ale jakos sie pogodzilem, nie sadze zeby wrzensiak mial wydawac kase ze swojej kieszeni omg...

 

NIestety ludzie podłapali sensacje i chca udawać mądraków. Może powinni wstapić do Policji tam możecie i przy.kurvić sobie na ulicy pałąkomuś dac potrzbuje takiej krwi jak wy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pioorek :/ ty wogole czytasz?? Od początku nie było gwarancji!! Proce były po selekcji (czyli podkręcane, a gwarancja wygasa w momencie podkręcenia) Jeżeli wrzesniak wiedział lub sam podkręcał w celu sprawdzenia...to wałek jest w tym miejscu bo nie ma GWARANCJI!! a dokładniej następuje utrata.... A jeżeli takie coś jest...to nie sprzedaje sie chamsko procków z 12 miesięczną gwarą :]

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Wrześni@k

Moim zdaniem to Ty sprzedawałeś więc sorry winetou jeżeli sklep Ci tego nie uznał to powinieneś wyłożyć kasę z własnej kielni. Takie ryzyko podkładania się tudziez zarobienia kilku pln'ów.

 

Poza tym jeżeli to był selekt, to wydaje mi się że logiczne jest że będzie kręcony i ktoś musiał sprawdzić jak sie buja (Ty) więc z tego co mówisz wynika że on u Ciebie tracił gearancję, idąc dalej musiałeś wiedziałeć że są takie warunki to trzeba było sprzedawać je bez gwary lub jasno napisać na jakiej zasadzie je sprzedajesz i że jesteś pośrednikiem.

 

A swoją drogą jeżeli brałeś to w jakimś sklepie to mogłes nie wspominać sprzedawcy że procek był kręcony. Wystarczyło powiedzieć że mu się zmarło i tyle, sklep by musiał wymienić.

 

@lyzkov

Trzeba było przy zakupie zapytać się o fakturę lub dowód zakupu. Nie ma faktury to dziękujesz.

 

A do zgłoszenia na Policji wystarczy korespondencja oraz przelew bankowy, a w zasadzie dowód że przelew został dokonany i już zgłoszenie przyjęte zostaje. A jeżeli nie masz korespondencji to wystarczy sam dowód wpłaty bo zeznanie sam składasz ale każdy dowód się przyda.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kubajew a Ty jestes z Policji że prowadzisz dochodzenie ?

Za dużo może Kryminalnych sie na oglądałeś ?

 

 

@SKRYTOBOJCA

 

Pośmiewisko to Ty spojrz od strony obiektynej a nie jarasz sie tym co ktos wkleił Ci na gg i to nie całość i to tego jeszcze niech wkleji rzeczy bez jego modyfikacji

Edytowane przez Wrześni@k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pismo bedzie wydane z hurtowni która bezpośrednio wymienia prcoesory ma być stempelek prezydneta speclanie z dedykacja dla ludzi z tweaka ? Nie zamierzam sie wam tłumaczyć pismo bedzie oficjalnie i nie podważalne.

NIestety ludzie podłapali sensacje i chca udawać mądraków. Może powinni wstapić do Policji tam możecie i przy.kurvić sobie na ulicy pałąkomuś dac potrzbuje takiej krwi jak wy.

Tonący brzytwy się chwyta?

Ten żart był raczej żałosny, a może to i ironia była, kto Cię tam wie...

 

Warszawa duże miasto i spora ilośc forumowiczów tam mieszka/studiuje. Zawsze znajdą się jacyś chętni do pomocy...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kubajew a Ty jestes z Policji że prowadzisz dochodzenie ?

Za dużo może Kryminalnych sie na oglądałeś ?

 

 

 

 

Jakiś ty dowciapny... nie masz nic więcej do powiedzenia? nawet na swoją obronę? Robisz ludzi w wała i się chamsko do innych uśmiechasz... stary w życiu nic od takiego ruskiego handlarza jak ty nie kupię!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wrześni@k: troche glupio (sory bardzo glupio) zrobiles, ze sprzedawales takie procki i mowiles ze maja gware ale wazne zebys choc sprobowal to naprawic, a jak sie nie uda z gwara to radzil bym ci szybko kaske oddawac bo moga byc klopoty...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Tonący brzytwy się chwyta?

Ten żart był raczej żałosny, a może to i ironia była, kto Cię tam wie...

 

Warszawa duże miasto i spora ilośc forumowiczów tam mieszka/studiuje. Zawsze znajdą się jacyś chętni do pomocy...

 

Buhehe a co to jakies groźby ? Chętni do pomocy to mozesz znaleźć przy pomocy do kopania dołków w moim ogrodzie

 

 

 

@kubajew

Wiem że masz coś wspólnego z Rosjanami wystarczy popatrzen na twoja ksywke Rosjanie bardzo uczciwi ludzie naprawde wiele by Cie nauczyli wierz mi

Edytowane przez Wrześni@k

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...