Vengeance Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 otóż na tej stronce: http://www.digit-life.com/articles/anyr200...002/index4.html jest test radeonow 8500/le na samym dole jest test Advanced pixel shader i jakas karta joytech czy jakos tak nie przetaktowana jest prawie 2x lepsza od Build by ati takiego samego o co tu chodzi????? czy jest to kwestia pamieci w tym tescie czy jak??????????? Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McBenner Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zapewne dlatego joytech ma taka przewage gdyz ma 128 mb ramu a hercules 64. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vengeance Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 hehe watpie bo titanium ti200 ma tesh 128 i ma taki sam wynik jak pozostale build by ati hercules ... itd Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vengeance Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 znaczy chodzi mi o to ze roznica pomiedzy tit200 64 a 138 jest niewielka/znikoma Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RaV[666] Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 Bo GF3 ma gdzies 128mb ramu ,ale radeony dostaja kopa ,bywa ze 20% nawet.A jak AA i aniso to moshe byc i wiecej. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vengeance Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 pixel shade otyle lepszy a w grach roznicy zadnej praktycznie ;pp Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
e!Gr00bY Opublikowano 19 Grudnia 2002 Zgłoś Opublikowano 19 Grudnia 2002 Stawiam na to, że nie były testowane na tych samych sterownikach. Najnowsze sterowniki bardzo przyspieszyły szybkość shader'ów. Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...