Skocz do zawartości
kobe83

Karta Grafiki Na Dzisiejsze Gry

Rekomendowane odpowiedzi

Czy kupując obudowe kierowac sie mocą zasilacza , czy firma jest rownie wazna. Mysle o obudowie z zasialczem powiedzmy min 350 wat. A obudowa by sie przydała, bo juz brakuje miejsca i troche za duzo jest napchane i nie ma dobrego obiegu powietrza. Albo obudowe bez zasialcza i osobno jakis zasilacz.

Na poczatku myslalem o karcie do 300 zl, a teraz niedosc ze karta za 450 to jeszcze zasialcz :)

 

oczywiscie. Zasilacz kiepskiej jakosci to niestabilna praca systemu, resety etc.

 

Najtanszy z sensownych zasilaczy to http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79608278

Lepszym wyborem bylby jednak: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79233609

albo jakis modecom, ale z serii MC.

 

Nawet nie mysl o kupnie Codegena, Megabajta, Tronje, Tracera czy Colors(h)-it'a chodzby i mialy 600W. To nie ma najmniejszego sensu, a sprzedawcy ktorzy zachwalaja te zasilacze uzywajac epitetow w stylu "pogromca XXX(w miejsce x'ow wstawic znana marke)" czy "high-end" po prostu nie maja zadnych skrupulow jesli chodzi o sieganie po klamstwo ...

 

Najlepsza obudowa za stosunkowo niska cene bylby ten szef: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=78592572

Ale watpie zebys "tyle" wydal na obudowe. Wez wiec jakiegos ladnie wygladajacego zloma, ale zasilacz kup osobno i bynajmniej na nim nie "oszczedzaj" lub nie daj sie nabrac na magie Watow...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Chodzi mi o dobudowe tego typu http://www.allegro.pl/show_item.php?item=79797957.

Jak mam kupic nowa ladnie wygladajca ale z tylko 4 wejsciami na napedy i cisną to bede miał tak smao jak teraz upchane jedno pod drugim, w tym wypadku sam zasialcz bym wsadzil do starej budy.

A co do karty to narazie nówka z gwarancja Winfast 6660 trzeba dac 450 zl. 9800pro ciezko dostac nowa szczegolnie w tej cenie.

Edytowane przez kobe83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja podobnie jak kolega kobe83 planuje kupić nową grafkie do mojego "złoma". http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?menu=s...detail&id=16028 czy cos takiego bedzie wydajniejsze od wersji z 128mb pamięci bo przeczytałem ze czasami te 256 pogarsza wydajnosc i możliwosci o/c. Czy tak naprawde jest w przypadku tej karty?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, ja podobnie jak kolega kobe83 planuje kupić nową grafkie do mojego "złoma". http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?menu=s...detail&id=16028 czy cos takiego bedzie wydajniejsze od wersji z 128mb pamięci bo przeczytałem ze czasami te 256 pogarsza wydajnosc i możliwosci o/c. Czy tak naprawde jest w przypadku tej karty?

Według testów "Pclab.pl" nie ma żadnej róznicy mięszy 256 a 128, ale jeśli tylko 20 zł trzeba dopłacic, to mysle czemu nie. Ona jest chyba identyczna jak 128MB.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nowsze technologie ? :blink: :lol2:

OMFG a co ten 6600 ma nowszego od radka 9800?

Moze shadery w wersji 3.0?

Jedyna roznica pomiedzy shaderami w wersji 2.0 a 3.0 jest taka ze w tej pierwszej wersji dlugosc kodu pixel shadera jest ograniczona do 96 instrukcji w przeciwienstwie do 3.0 gdzie jest ona nieograniczona.

Ale co to oznacza dla Gracza?

Odp. brzmi:

nic

Zadnych nowych efektow na ekranie, zadnych wodotryskow. Za radkiem przemawiaja po prostu 256 bitowe pamieci oraz prawdziwy 1x8 pipeline. Ale wymaga przyzwoitszego zasialcza IMO.

nie mogłem musiałem;]

polecam zobaczyć różnicę w ps.2.0 między 3.0 w

Age of empire 3

Legends of Narnia

Black & white 2

jesli dla ciebie jest to NIC to do okulisty...;]

 

@Rengor:

Witam, ja podobnie jak kolega kobe83 planuje kupić nową grafkie do mojego "złoma". http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?menu=s...detail&id=16028 czy cos takiego bedzie wydajniejsze od wersji z 128mb pamięci bo przeczytałem ze czasami te 256 pogarsza wydajnosc i możliwosci o/c. Czy tak naprawde jest w przypadku tej karty?

tak! wersja 256 mb to jest 4 ns (taktowanie 500mhz) wersja 128 mb to jest 3,6 ns taktowanie(550 mhz) lepiej się kręci wersja 128mb

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie mogłem musiałem;]

polecam zobaczyć różnicę w ps.2.0 między 3.0 w

Age of empire 3

Legends of Narnia

Black & white 2

jesli dla ciebie jest to NIC to do okulisty...;]

 

@Rengor:

Witam, ja podobnie jak kolega kobe83 planuje kupić nową grafkie do mojego "złoma". http://www.apollo.pl/do_cmd_win.php?menu=s...detail&id=16028 czy cos takiego bedzie wydajniejsze od wersji z 128mb pamięci bo przeczytałem ze czasami te 256 pogarsza wydajnosc i możliwosci o/c. Czy tak naprawde jest w przypadku tej karty?

tak! wersja 256 mb to jest 4 ns (taktowanie 500mhz) wersja 128 mb to jest 3,6 ns taktowanie(550 mhz) lepiej się kręci wersja 128mb

jak dla mnie jest to lenistwo programistow. Wystarczy spojrzec na specyfikacje directx odnosnie shaderow 2.0, 2.0+, 2.0b i 3.0

 

Edit: to co karta z shaderem 3.0 wykona (w uproszczeniu) "za jednym zamachem" karta ze starszym shaderem musi robic "w petli".

Edytowane przez Boundrose

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem że to jest lenistwo!!!! spokojnie efekty ps3.0 można by uzyskać na ps2.0 ( może ps1.4!!!!) z tym się zgadzam w 100%

tylko podaje ci przykład że w grach to lenistwo programistów ma swoje odzwierciedlenie! i lepsze efekty ( o dziwo w tych tytułach podanych przezemnie tylko WODA:D się zmienia) ale żebyś nie pisał mi tutaj NIC;] chcesz możęsz prosić twórców żeby ps2.0 używali ;P

Edytowane przez HeatheN

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wiem że to jest lenistwo!!!! spokojnie efekty ps3.0 można by uzyskać na ps2.0 ( może ps1.4!!!!) z tym się zgadzam w 100%

tylko podaje ci przykład że w grach to lenistwo programistów ma swoje odzwierciedlenie! i lepsze efekty ( o dziwo w tych tytułach podanych przezemnie tylko WODA:D się zmienia) ale żebyś nie pisał mi tutaj NIC;] chcesz możęsz prosić twórców żeby ps2.0 używali ;P

Twoje przyklady sa jak najbardziej sluszne. Po prostu zalozylem blednie (prawde mowiac nie pomyslalem ze moze byc inaczej) ze Tworcy gier chcac sprzedac produkt jak najlepiej pisza go tez jak umieja najlepiej...

W specyfikacji shadery 2.0 od 3.0 roznia sie tylko dlugoscia kodu pixel shadera i tak jak piszesz roznica w wygladzie jest tylko dzielem tworcow tych gier a nie "przestarzalych technologii"

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie będe robił wywodu, a sie zpaytam co lepsze i wydajniejsze. Dalej będe Was meczył ale w tym samym poście to sie chyba nic nie stanie :)

 

WinFast GF A6600TD128 128MB 128bit AGP za 440 zł

czy

Sapphire X700 128MB 128bit AGP za 445zł

 

Ceny z Proline, dośc atrakcyjne myśle. Niby w PCLab.pl x700 okazał się szybszy, ale ja wiem czy temu wierzyc.

Edytowane przez kobe83

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

Ładowanie


×
×
  • Dodaj nową pozycję...