mateo_007 Napisano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 3 Stycznia 2006 Niestety moja toshiba musi odwiedzić serwis (na gwarancji). Nie podoba mi się to bo jakoś nie lubię jak serwisy dotykają się czegoś. Mam nadzieję że po wizycie w serwisie moja toshiba będzie naprawdę naprawiona a nie dodatkowo popsuta i że wszystkie części (oprócz popsutych) pozostaną niezmienione. Moje pytanie jest następujące: który serwis polecacie ewentualnie na temat, którego możecie cokolwiek powiedzieć (dobre i złe opinie). Do wyboru mam: Computer Service Support S.A. AcSerwis Spo.ka zo.o. Teleplan Polska Sp. Z o.o. Który wybrać i dlaczego? Obecnie skłaniam się do AcSerwis ponieważ najdłużej jest oficjalnym serwisantem toshiby i ma pełny serwis, ale liczę na waszą pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sjoma Napisano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 3 Stycznia 2006 (edytowane) Obecnie skłaniam się do AcSerwis ponieważ najdłużej jest oficjalnym serwisantem toshiby i ma pełny serwis, ale liczę na waszą pomoc. Co do tego serwisu to bardzo odradzam poczytaj sobie tutaj przede wszystkim nie dowiesz się od nich nic bo się nie dodzwonisz, a powiedz jeszcze co się zepsuło w Twoim notebooku ? Edytowane 3 Stycznia 2006 przez sjoma Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateo_007 Napisano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 3 Stycznia 2006 W mojej toshibie (prawdopodobnie od początku - niestety nie zwróciłem na to uwagi) jest problem z klawiszem "a" tzn wystarczy że go tylko lekko dotkne w górnej części i odrazu pojawia mi się "a" (bez naciśnięcia klawisza) - jest to dosyć mocno denerwójące bo co jakiś czas pisząc coś trącam ten klawisz i mam wstawione "a". Moja toshiba to model L10-192. Dodatkowo klapa z matrycą ma jakby jeden uchwyt za bardzo wysunięty i po zamknięciu nie przylega ładnie co powoduje jej małe ruchy. Nie wiem co wogóle z tym robić bo jak poczytałem o serwisie to mi odchodzi ochota im dawać do rąk ale ten klawisz naprawdę mnie denerwuje a komputer jest na gwarancji. A może któryś inny serwis. Mnie jak dzwoniłem do AC Serwisu na info podali dane abym wysłał do Bielska Białęj (tam jest ich centrala i główny serwis). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sjoma Napisano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 3 Stycznia 2006 A to w takim przypadku będziesz musiał go oddać do serwisu to będzie coś z samą klawiaturą skopane, może wymienią ją Tobie na nową na szczęsie wymiana to nie jest żadna filozofia i może nawet uda się to zrobić serwisantom z AC-SERWIS :lol: (sam to robiłem kiedyś - z niemieckimi klawiaturami - żaden problem). A co do tej klapy to raczej zapomnij o tym ja mam to samo, mój brat też, a może się wypowiedzą inni użytkownicy tego lapa czy też tak mają. Ale ja mam taką teorię że jak coś jest nie tak w już w paru modelach notków to serwisanci mówią że jest ok i tak musi być :lol2: wystarczy poczytać to wniosek taki nasuwa się sam. Życzę powodzenia z serwisem. Najlepiej zadzwoń do wszystkich serwisów jakie są i popytaj o tą klawiaturę - może się uda. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateo_007 Napisano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 3 Stycznia 2006 Czyli z tą klapą to standard? Poprostu jeden z zaczepów które łapią po zamknięciu za resztę komputera jest jakby zadługi i powoduje to że jest luz pomiędzy klapą a kompem po zamknięciu i jest to troche denerwujące. Zwłaszcza w czasie przenoszenia bo klapa sobie w pewnym zakresie chodzi tzn dociska i się i popuszcza. Miałem trochę kontaktu z lapkami innych producentów i nie widziałem takiego problemu. Gdzie ta legendarna jakość toshiby? Mam nadzieję że na tych niedoróbkach się skończy i że przynajmniej nie będzie jakichś poważnych awarii. Co do klapy rzeczywiście niech się wypowiedzą inni posiadacze toshiby. A apropo klawiatury z tego co wiem to wypina się ją do góry bez rozkręcania kompa (prawda czy fałsz) ?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateo_007 Napisano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2006 Czy ktoś ma jeszcze jakieś informacje o serwisach? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kurek Napisano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2006 (edytowane) W mojej toshibie (prawdopodobnie od początku - niestety nie zwróciłem na to uwagi) jest problem z klawiszem "a" tzn wystarczy że go tylko lekko dotkne w górnej części i odrazu pojawia mi się "a" (bez naciśnięcia klawisza) - jest to dosyć mocno denerwójące bo co jakiś czas pisząc coś trącam ten klawisz i mam wstawione "a". Moja toshiba to model L10-192. Dodatkowo klapa z matrycą ma jakby jeden uchwyt za bardzo wysunięty i po zamknięciu nie przylega ładnie co powoduje jej małe ruchy. Nie wiem co wogóle z tym robić bo jak poczytałem o serwisie to mi odchodzi ochota im dawać do rąk ale ten klawisz naprawdę mnie denerwuje a komputer jest na gwarancji. A może któryś inny serwis. Mnie jak dzwoniłem do AC Serwisu na info podali dane abym wysłał do Bielska Białęj (tam jest ich centrala i główny serwis). LOL - a ludzie narzekaja na zle spasowanie i wykonanie Acerow (z czym sie osobiscie nie spotkalem) Potwierdza sie regula ze "wielcy" producenci (toshiba,HP) swoje komputery low-end robia niechlujnie - bo nie mozna tego inaczej nazwac (skoro wiele osob ma ten sam problem). To juz ten biedny poniewierany Acer sie bardziej stara, w moim Acerze plastiki sa idealnie spasowane, mozna sie patrzyc do upadlego i wszedzie takie same szczeliny, wszedzie wszystko przylega symetrycznie co do milimetrow, zatrzaski chwytaja matryce idealnie. Z tego co widze to producenci typu Acer , Aristo, staraja sie robic swoje laptopy z nizszej polki o wiele dokladnie niz wielcy producenci ktorzy wiedza ze i tak znajdzie sie kupic. Tylko IBM swoje najtansze laptopy robi na wysokim poziomie. Sory za ten OFFtopic Edytowane 10 Stycznia 2006 przez kurek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
limerro Napisano 10 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 10 Stycznia 2006 (edytowane) Znowu sie zaczyna <_< Nie jestem adminem i to nie moja dzialka, ale: 1. Po cholere zakladac kilka tematow dotyczacych tego samego notebooka. 2. Jezeli czegos nie wiesz najpierw uzyj opcji: SZUKAJ na forum i wynalazku zwanego: Google - mozna znalezc duzo informacji, tylko trzeba CHCIEC. Edytowane 10 Stycznia 2006 przez limerro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mateo_007 Napisano 28 Stycznia 2006 Zgłoś Napisano 28 Stycznia 2006 No i okazało się że AC serwis jest ok. Moja tośka powróciła z nową klawiaturą i nowymi zawiasami. Efekt: klawiatura działa tak jak powinna a klapa teraz zamyka się tworząc minimalna (na grubość podkładek amortyzujących) szczelinę. Wygląda więc na to że serwis wywiązał się z zadania bardzo dobrze. Mam jednak nadzieję że i tak był to mój ostatni kontakt z serwisem i że od tej pory tośka będzie już całkowicie bezawaryjna. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach More sharing options...