lores Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 (edytowane) Witam. Mam następujące pytania: 1. Ile potoków renderujących ma karta graf. r9600? 2. Jaką wersję PixelShader obsługuje a.) Radeon 9550 b.) Radeon 9600 Edytowane 3 Stycznia 2006 przez lores Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 1. Radeon 9600 ma 4 potoki 2. Obie karty obsługują shadery 2.0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
icemanhi Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 nie da sie ukryc ze cos zle szukasz wystarczy wpisac w googlach "potoki renderujace 9600" i na pierwszej stronie nawet nie musisz wchodzic jest podana wartosc to samo co do pixel shaderow Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mapet Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Na pewno zle szukasz. Tu masz wszystko co chcesz wiedziec a nawet i wiecej: http://www.benchmark.pl/artykuly/zestawien...estawienie.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ouara Opublikowano 3 Stycznia 2006 Zgłoś Opublikowano 3 Stycznia 2006 Łoo, to dobrze... To znaczy, że r9550 nie jest dużo mniej wydajny od 9600... Dzięki za informację.to zależy... np taki r9550 i r9600xt to różnica jest ogromna, na taktowaniach nominalnych ofkorz... dopiero przy o/c r9550 rozwija skrzydła... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...