LOL3K Opublikowano 12 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2006 Witam. Otóż mam takowy problem z Javą. Otóż wchodzę na stronę www.bet24.com , loguje się i nic. Otwiera się ta sama strona z oknem do logowania, ale gdy wejdę w moje konto to są wszystko moje dane. Mam przeglądarkę Firefoxa i Javę najnowszą z www.java.com Gdy w przeglądarce wchodzć w Narzędzie -> Konsola JavaScript mam pełno błędów, także z tej strony, więc podjerzewam, że to ma jakiś związek w moim kłopotem, ale niestety nie znam się na Javie. Załączę screena z tymi błędami: Tych błędów było oczywiście więcej nie mal z każdej strony na jaką wszedłem ( na innych www się loguje wszytko elegancko), ale wyczyściłem i wszedłem tylko na tą stronę. Z góry dziękuję za pomoc. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SGJ Opublikowano 12 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2006 Zdecyduj się z czym masz problem. Java i javascript to nie jest to samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOL3K Opublikowano 12 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 12 Marca 2006 No chyba a Javascriptem ponieważ w konsoli javascriptu mam pełno błędów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PelzaK Opublikowano 13 Marca 2006 Zgłoś Opublikowano 13 Marca 2006 powiem Ci tak.. mimo że webmaster ze mnei zaden, to moja strona generuje mniej błędów javascriptu niż tweak, google czy wp.pl.. wróć.. moja strona nie generuje żadnych błędów JS :) A mimo to tweak, gogle i wp działają poprawnie... zatem to nie jest dowód że coś jest nie tak... Lepiej poczytaj co to są za błędy a nie tylko ze są... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...