Jump to content

Recommended Posts

Ok zarzucilem Everesta i dwie rzeczy : dysk ma jednak 4200 a nie 5400 ale z tego co wyczytalem jest to najbardziej energoszczedny dysk 2,5" - cos za cos. Co do matrycy to produkuje ja firma CMO ale nigdzie nie moglem znalesc katow. Z badan organoleptycznych katy pionowe sa raczej male za to poziome bardzo zadowalajace. Reszta pozniej bo padl mi juz aku a sie wlasnie zjarnalem ze nie mam wtyczki na nasze gniazdka <_<

 

EDIT.

Jednak znalazlem na ich stronie opisy matryc do laptopow tyle ze nie ma tam tego modelu ktory jest W3 :blink:

no cos ty dyski na 7200 sa najbardziej energooszczedne :lol2: :wink:

 

ps. podaj firme hdd bo chyba mi sie nie przewinelo....

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

nooooo gdyby soniak był taki:

 

Sony Vaio VGN-FE21S mit Intel Core Duo Prozessor 1.83 GHz (667FSB)

 

- 15.4” WXGA X-Black LCD, max. 1280x800

- Intel Core Duo Prozessor 1830 MHz 667FSB (2 MB L2-Cache)

- 1024 MB DDR2-RAM PC4200

- 160 GB SATA-Festplatte

- 256 MB NVIDIA GeForce Go 7600 mit TurboCache 128 MB

- DVD+-RW Double Layer Laufwerk (8x/4x/16x/10x/12x/24x)

- Wireless LAN komplett integr. (54a/b/g)

- Bluetooth integriert

- 1 x S-Video-Out

- Express Card Slot

- integrierte Web-/Videokamera + Mikrofon

- Memory-Stick Card/Reader

- Microsoft Sound System

- inkl. Hochleistungsakku Laufzeit ca. 3-4 Std.

- Windows Media Center Edition 2005

- 2 Jahre Garantie

 

to byłoby lux!

tylko czemu nie 14" ?

1550 eurosów, a nie ma wątpliwosci ze matryca x-black jest o niebo lepsza od tej z asusa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

a nie ma wątpliwosci ze matryca x-black jest o niebo lepsza od tej z asusa...

Hehe,Juicepp,czytałem Twoją "drogę przez mękę" z matrycą Asusa.Moja rada - nie kupuj matrycy w ciemno,bo znów będziemy się ślizgać na Twoich łzach :wink: (bez urazy oczywiście,żarcik) Myślę,że dobrym sposobem jest zakup w polskich sklepach internetowych - ma się 10 dni na zwrot towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny.A 10 dni,moim zdaniem,wystarczy,żeby przetestować przynajmniej matrycę.A kupno z zagranicy ? No coż,nie ryzykujesz to się nie bawisz :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zamiast formatu czesto przywoluje sobie ghosta i mam tam NGO ATI Optimized Driver v1.5.13 pewnie sa jakies nowsze (a moze i nie, nawet nie wiem) ale te stery sa imho najlepsze i nie wieszaja mi systemu tak jak omegi. stery ati sa ubogie.

 

btw. wszystkie wyniki w rankingach mam nabite na tych sterach bodajze.

post-113815-1146060763_thumb.jpg

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziekowka, sciagnalem i Omegi i NGO i zobacze ktore sobie beda lepiej radzily. Od mamy zakosilem kabel do zasilacza w koncu siadam do mojego malenstwa :D

I jak tam pierwsze testy maleństwa :)? Może już jakieś pierwsze foty wrzucisz :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Foty juz mam, ale dzis wyjezdzam takze absolutnie nie mam czasu na nic. Wczoraj pobawilem sie troche sterami i 3dm05. Na stockowych zegarach i driverach od Asusa mialem 3700, zmiana sterow na Omegi (NGO w ogole nie chcialy wspolpracowac) dala przyrost do okolo 3950 a OC z 450/450 na 510/510 dala wynik 4350-4370. Takze generalnie jestem zadowolony ale po OC liczylem na 4500. Zegary poszly by i na 530/520 ale nie chcialem przeginac. Jednak co wazniejsze to zauwazylem ze nawet w czasie benchmarkow i grania laptop zachowuje sie BARDZO cicho, slychac tylko na prawde leciutki szum, tak wyraznie slyszalny wlaczyl sie doslownie raz podczas 3dmarka na okolo minute.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maSTHa212 mam do ciebie prosbe. Tak z ciekawosci, obniz gpu na 350mhz i pamiec na 350mhz i zrob test w 3d m05. Zastanawiam sie ile wyjdzie na taktach mojego x700.

Jak mam strzelac to 3500 na omegach :-) ale sprawdz jak mozesz.

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://newsroom.chip.pl/news_170057.html

 

W końcu pojawił się... Tylko ta cena... Zawyżona i to mocno!!!

z GF 7300 to sobie go mogą w buty wsadzić! czasami mam wrażenie że asus robi wszystko zeby jak najmniej sprzedać...

zgadzam sie w 100% że cena mocno zawyżona, jak dla mnie jest to warte max 4000zł z oferującym zabytkową wydajność gf 7300.

jak ktos potrzebuje lapka do worda to kupi sobie go za 3000zł 14". a nie za ponad 5 patoli bo ten asus i tak sie do niczego wiecej nie nadaje.... eh, szkoda gadac.

przecioeż mocne podzespoły powinny iść w parach, czyli pożądna grafa z mocnym prockiem do tego giga ramu.

a Ty wsadzili żółwia grafe do rakiety procka. To jakaś kpina jest w ogóle, moim zdaniem to kompletny nonsens, menagera ktory za to jest odpowiedzialny odrazu bym zwolnił, nidouczony widocznie jest kompletnie, bo trzeba być skonczonym kretynem żeby takie komplety budować i sprzedawać...

szkoda że do tego nie dali 128 ramu!

albo sie wklada zintegrowana grafe i cena jest nie za wysoka, bo to sie tylko nadaje do pracy biurowej tudzieć obróbki filmow (mocny procek)

albo sie wklada do pozadnego proca pozadna grafe, conajmniej 8 potokowego go 6600 lub x700, wskazane 12 potokowy x1600, zeby sie dało pograć lub do pracy w 3D.

z lekka sie wkurzyłem niepotrzebnie z rana :)

ide na kawe....

Edited by juicepp

Share this post


Link to post
Share on other sites

taaa... Zintegrowana karta to jest w a8jf ;). Asus uznał pewnie, że jeśli ludzie zobaczą, że tu jest gforce a tu intel, to oczywiście wybiorą tą droższą opcję, bo będzie większy kop. Opcja może i droższa ale różnica w wydajności żadna.

Poza tym pozostaje jeszcze kwestia wykonania modeli z serii a8j. Miały niby być w części wykonane z aluminum, a tu ani widu, ani słychu. Żadnego info jak do tej pory. Jeśli to ma być plastik, to nie widzę sensu walić kasy w a8jm. Jakoś bym pewnie przeżył bez DVI w w3j.

I jeszcze jedna ważna kwestia czyli waga. Czy jest sens w ogóle to kupować, jeśli laptop ma ważyć 2,6kg z baterią?! Skoro taki Soniak VGN-FE21M z matrycą 15,4 i baterią waży 2,8kg! A cała masa innych laptopów 15,4 z dobrą grafiką, nie waży więcej niż 3kg!

 

P.S maSTHa212 jak masz możliwość to sprawdź ile waży w3j: sam bez niczego, z baterią, z baterią i ładowarką. Dzięki z góry. :wink:

Edited by nieo

Share this post


Link to post
Share on other sites

juicepp zwolnil bys tego faceta od marketingu ktory tlucze kase na takich lapach dla asusa i by firma zaczela straty notowac.

Nie chce mi sie rozpisywac dlaczego, ale taka polityke maja wszystkie firmy, chyba ze produkuja i sie specjalizuja w stricte gaming laptop`s

Nie sadzidz ze jak by to bylo glupie to by nie bylo tych wszystkich laptopow z "dziwnymi" zestawieniami bebechow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

juicepp zwolnil bys tego faceta od marketingu ktory tlucze kase na takich lapach dla asusa i by firma zaczela straty notowac.

Nie chce mi sie rozpisywac dlaczego, ale taka polityke maja wszystkie firmy, chyba ze produkuja i sie specjalizuja w stricte gaming laptop`s

Nie sadzidz ze jak by to bylo glupie to by nie bylo tych wszystkich laptopow z "dziwnymi" zestawieniami bebechow?

stawiam 10:1 ze a8j-ek nie sprzedadzą nawet 10 sztuk do konca roku! :)

mozna robic takie kombinacje ale nie w lapkach za ponad 5 klocków...

rozumiem u IBMa bo placisz za solidnosc i tytanowa obudowe, pozatym IBMY sa raczej niezniszczalne, no ale nie sądze zeby taka politylka u asusa zdałą egzamin, no co byś kupiłza ponad 5 klocków, nie patrzac na grafe, IBMa czy ASUSA?

Share this post


Link to post
Share on other sites

juicepp bronisz teorii ktora lezy i kwiczy i jest skazana na zaglade.

Musze cie oswiecic. Kazda firma ma podobne laptopy ktore sie sprzedaja i jakos sa wybierane te konfigi.

Ewenementem jest IBM ktory ma szmaciarskie karty graficzne w kazdym modelu a mimo to sie sprzedaje (x600 to chyba max u IBM)

 

Niestety nie doceniasz niewiedzy klientow (wystarczy gf z siodemeczka na poczatku i juz sie setki tysiecy natna a kasa w kieszeni Asusa). Ta niewiedze Asus docenia z reszta reszta producentow tez. Poza tym 1GB ramu to wcale nie jest rewelacja tylko standard, ten laptop nie pretenduje do miana gaming laptopa a to ze ma dual core (i to jeszcze 1,66) to pukajaca do drzwi polka srednia laptopow wiec zestawienie podzespolow nie jest jakies drastycznie niewspolmierne.

Natomiast placisz za to ze masz t wszystko w malej i lekkiej konstrukcji

Edited by kurek

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dostalem nowe info ze A8JM bedzie dopiero w czerwcu, natomiast co dziwne W3J ma sie pojawic w polowie maja. Zobaczymy jak z tym bedzie.

Wiadomo już ile mniej więcej będzie kosztował w złotówkach A8JM i W3J?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...


Aktualności

Artykuły



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.