tom_tom Opublikowano 10 Czerwca 2006 Zgłoś Opublikowano 10 Czerwca 2006 (edytowane) Dzień dobry! Znalazłem w siecie dość ciekawy system newsów jednak prosiłbym o pomoc w jego "zmodyfikowaniu" jeśli można to tak ująć. Sytem newsów: http://www.smook.webhelp.pl/newsy/ Jak powinny wyglądać te zapytania i dwa pliki aby: a) przy pisaniu newsa nie trzeba byłoby podawać autora B ) przy pisaniu newsa trzeba byłoby podać tytuł Jeśli ktoś mnie nie zrozumiał to powiem tak: Teraz jak napiszę news to jest na stronie głównej treść newsa i jego autor. A ja chcę się pozbyć autora i dodać tytuł.... Z php jestem zielony... Jest tu ktoś tak dobry, kto mógłby mi pomóc? Z góry dziękuję :unsure: Edytowane 10 Czerwca 2006 przez tom3k3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...